logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endless współtworzyło kampanię nowego programu randkowego w Player.pl

  PR 12.10.2021, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Endless wspólnie z działem marketingu TVN stworzyła kampanię promocyjną Prince Charming Polska –pierwszego programu randkowego dla gejów – który od 12 października można oglądać na Player.pl, serwisie streamingowym grupy Discovery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endless-wspoltworzylo-kampanie-nowego-programu-randkowego-w-player.pl,393344,artykul.html

Efekty pracy agencji już można zobaczyć w TV, digitalu oraz w samym serwisie Player.pl W ramach działań promocyjnych Endless oprócz koncepcji kampanii opracowała m.in 15 Key Visuali oraz scenariusz działań z influencerami.

- Kampania poza promowaniem samego programu ma walczyć z uprzedzeniami pokazując, że każda miłość jest taka sama, bez względu na płeć, wiek czy rasę zakochanych. Każdy z nas przecież stresuje się przed pierwszą randką, każdy potrzebuje się czasem przytulić, każdy szuka kogoś z kim może się pośmiać. Każdy ma prawo być szczęśliwy. Ta prosta prawda nadal niestety tak często jest kwestionowana – komentuje Katarzyna Mardeusz - Karpińska, lider kreatywny w Endless.  

- Jestem dumny, że mamy okazję, być częścią pewnego rodzaju rewolucji w polskich mediach – dodaje Tomasz Dembiński, CEO Endless by Walk.

Nie jest to pierwszy projekt, przy którym grupa Discovery zdecydowała się na współpracę z Endless. W tym roku agencja współtworzyła również kampanie programów Power Couple i One Night Squad.

Endless by Walk to założona w 2020 roku agencja strategiczna i kreatywna, która powstała w ramach grupy marketingowej Walk.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764