logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endless wygrywa przetarg Vectry

  PR 22.12.2023, przeczytano 682 razy

Od 1 grudnia Endless pracuje dla Vectry, największego w kraju operatora sieci kablowej. Vectra oferuje dostęp do nowoczesnego Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT oraz telefonii mobilnej i stacjonarnej. Agencja odpowiada za obsługę kreatywną 360 marki. Pierwsze efekty wspólnych działań Vectry i Endless, będzie można zobaczyć już wkrótce. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endless-wygrywa-przetarg-vectry,402554,artykul.html

Vectra i Endless wspólnie tworzą zupełnie nową platformę komunikacji marki, którą będzie można zobaczyć już w najbliższych miesiącach. Nowa idea kreatywna marki będzie przewijać się we wszystkich mediach od ATL przez BTL, po OOH i Digital.  

W związku z przejęciem obsługi komunikacji marki w pełnym wymiarze, w Endless powołany został kilkunastoosobowy zespół złożony z art. directorów, designerów, copywriterów, moderatorów i operatorów DTP, dedykowanych do współpracy z Vectrą. Pracę koordynuje trzyosobowy zespół accouncki.  

Rozpoczęcie współpracy z liderem usług telekomunikacyjnych w Polsce to dla nas wspaniałe wyróżnienie. Nie chcąc zdradzać jeszcze zbyt wiele szczegółów dodam jedynie, że to jeden z tych projektów, w którym czujemy, że możemy stworzyć pewien świat zupełnie od nowa. Świetnie się składa, ponieważ zespół kreacji Endless prowadzony przez Franka Toeplitza i Tytusa Klepacza, te nowe światy potrafi tworzyć fantastycznie - mówi Tomasz Dembiński CEO Endless.  

Nie będę ukrywać, że wybór agencji, która spełni wszystkie nasze oczekiwania nie był łatwym i szybkim procesem. Zależało nam nie tylko na świeżym spojrzeniu, kreatywnych rozwiązaniach, ale też pełnym zaangażowaniu oraz gotowości i otwartości na zmieniającą się w naszym sektorze rzeczywistość. Endless ma to wszystko – podsumowuje Iwona Kospał Pawłowska, Kierownik Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej.

Źródło: Endless

weareendless.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764