logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endorfina Events odpowiedzialna za produkcję 10. edycji Gali PKO BP Ekstraklasy

  PR 25.05.2022, przeczytano 172 razy

23 maja w warszawskim ATM Studio odbyła się 10. edycja Gali PKO BP Ekstraklasy. Transmisja emitowana była na żywo na kanałach partnerów w telewizji linearnej, a także streamowana online i na YouTubie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endorfina-events-odpowiedzialna-za-produkcje-10.-edycji-gali-pko-bp-ekstraklasy,396015,artykul.html

To już kolejny raz, kiedy Ekstraklasa, Ekstraklasa Live Park i endorfina events łączą siły, tworząc kultowe wydarzenie, na które czekają zarówno fani piłki nożnej, jak i sami piłkarze. Podczas Gali zwieńczającej mecze Ekstraklasy 2021/2022 w 12 kategoriach zostali nagrodzeni piłkarze, którzy szczególnie wyróżnili się osiągnięciami w danym sezonie. Po oficjalnym wręczeniu nagród na uczestników czekała specjalnie zaaranżowana przestrzeń do wywiadów z dziennikarzami sportowymi oraz after party, gdzie mogli uczcić swoje zwycięstwa.

Ekstraklasa Live Park, która na swoim koncie ma już ponad 1500 transmisji wydarzeń sportowych Ekstraklasy i nie tylko, stworzyła kreację i scenariusz wydarzenia oraz odpowiadała za produkcję telewizyjną.

Zespół endorfina events odpowiadał za produkcję i nadzór wykonawczy projektu, w tym zaplecze organizacyjne, multimedia, scenografię, brandingi oraz strefę mediową i afterparty.

- Wieloletnia współpraca z Galą Ekstraklasy pozwala nam z roku na rok odkrywać nowe sposoby, by w większym gronie celebrować sportowe emocje. Cieszy nas zaufanie i każdy uśmiech na twarzy zarówno Klienta, partnerów, jak i nagradzanych sportowców. To niezwykłe uczucie współtworzyć wydarzenie, gdzie najlepsi zostają nagradzani za swoją ciężką pracę i przekraczanie własnych granic. W naszej pracy uwielbiamy także mieszać formy, dlatego za każdym razem jesteśmy szczęśliwi, gdy możemy brać udział przy produkcji telewizyjnej i wykorzystać tam nasze doświadczenie i umiejętności. - mówi Ewa Wiącek, Senior Project Manager w endorfina events.

- Endorfina to obecnie jedna z najlepszych agencji eventowych na rynku. Efekty mówią same za siebie. To była najlepsza Gala w historii Ekstraklasy. - mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Marketingu w Ekstraklasa.

Największym wyzwaniem projektu jest jego złożoność, która wymaga obecności w kilku miejscach jednocześnie - podczas jednego weekendu odbywają się realizacja na finale Ekstraklasy i zwieńczająca sezon Gala. endorfina events przy produkcji ściśle współpracowała także ze stałymi partnerami, którzy zadbali o oprawę świetlno-wizualną wydarzenia, a także scenografię, były to firmy VES, ATM System, AUDIOFRIQ, Re-blat, Decorado i Viva System.

Źródło: endorfina events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764