logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endorfina Events odpowiedzialna za produkcję 10. edycji Gali PKO BP Ekstraklasy

  PR 25.05.2022, przeczytano 417 razy

23 maja w warszawskim ATM Studio odbyła się 10. edycja Gali PKO BP Ekstraklasy. Transmisja emitowana była na żywo na kanałach partnerów w telewizji linearnej, a także streamowana online i na YouTubie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endorfina-events-odpowiedzialna-za-produkcje-10.-edycji-gali-pko-bp-ekstraklasy,396015,artykul.html

To już kolejny raz, kiedy Ekstraklasa, Ekstraklasa Live Park i endorfina events łączą siły, tworząc kultowe wydarzenie, na które czekają zarówno fani piłki nożnej, jak i sami piłkarze. Podczas Gali zwieńczającej mecze Ekstraklasy 2021/2022 w 12 kategoriach zostali nagrodzeni piłkarze, którzy szczególnie wyróżnili się osiągnięciami w danym sezonie. Po oficjalnym wręczeniu nagród na uczestników czekała specjalnie zaaranżowana przestrzeń do wywiadów z dziennikarzami sportowymi oraz after party, gdzie mogli uczcić swoje zwycięstwa.

Ekstraklasa Live Park, która na swoim koncie ma już ponad 1500 transmisji wydarzeń sportowych Ekstraklasy i nie tylko, stworzyła kreację i scenariusz wydarzenia oraz odpowiadała za produkcję telewizyjną.

Zespół endorfina events odpowiadał za produkcję i nadzór wykonawczy projektu, w tym zaplecze organizacyjne, multimedia, scenografię, brandingi oraz strefę mediową i afterparty.

- Wieloletnia współpraca z Galą Ekstraklasy pozwala nam z roku na rok odkrywać nowe sposoby, by w większym gronie celebrować sportowe emocje. Cieszy nas zaufanie i każdy uśmiech na twarzy zarówno Klienta, partnerów, jak i nagradzanych sportowców. To niezwykłe uczucie współtworzyć wydarzenie, gdzie najlepsi zostają nagradzani za swoją ciężką pracę i przekraczanie własnych granic. W naszej pracy uwielbiamy także mieszać formy, dlatego za każdym razem jesteśmy szczęśliwi, gdy możemy brać udział przy produkcji telewizyjnej i wykorzystać tam nasze doświadczenie i umiejętności. - mówi Ewa Wiącek, Senior Project Manager w endorfina events.

- Endorfina to obecnie jedna z najlepszych agencji eventowych na rynku. Efekty mówią same za siebie. To była najlepsza Gala w historii Ekstraklasy. - mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Marketingu w Ekstraklasa.

Największym wyzwaniem projektu jest jego złożoność, która wymaga obecności w kilku miejscach jednocześnie - podczas jednego weekendu odbywają się realizacja na finale Ekstraklasy i zwieńczająca sezon Gala. endorfina events przy produkcji ściśle współpracowała także ze stałymi partnerami, którzy zadbali o oprawę świetlno-wizualną wydarzenia, a także scenografię, były to firmy VES, ATM System, AUDIOFRIQ, Re-blat, Decorado i Viva System.

Źródło: endorfina events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764