logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers

  PR 22.03.2024, przeczytano 347 razy
ilustracja

Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endorfina-events-otwiera-drzwi%3A-konkurs-storymakers,403566,artykul.html

Agencja endorfina events istnieje na rynku już 15 lat. Z okazji swojego jubileuszu, postanowiła stworzyć nowy format, zbliżający osoby z nietuzinkowymi pomysłami do branży eventowej.

Storymakers to 3-etapowy konkurs na najlepsze wydarzenie biletowane, podczas którego uczestnicy opiszą własny pomysł kreatywny oraz wspólnie z pomocą ekspertów endorfina events, opakują go w profesjonalną prezentację. Następnie zaprezentują ją przed jury złożonym ze specjalistów z branży marketingowej, a także przedstawicieli patronów konkursu, Akademii Leona Koźmińskiego - dr. Krzysztofa Kuźmicza, oraz redakcji MeetingPlanner – Magdaleny Kondas.

Kreatywność nie ma ograniczeń wiekowych, dlatego konkurs skierowany jest zarówno do osób dopiero rozpoczynających swoją ścieżkę zawodową, czy też poszukujących drogi przebranżowienia, jak i tych w pełni kariery zawodowej, którzy mają odwagę na nowo pisać swój rozdział.

- W endorfinie kluczową wartością są ludzie. To oni stoją za wspaniałymi historiami, które mamy okazję tworzyć już od 15 lat. Z okazji jubileuszu chcieliśmy zrobić coś wyjątkowego. Wierzymy, że kreatywność nie ma granic i chcemy zachęcać kolejne osoby, do jej rozwijania. Ideą Storymakers jest motywowanie ludzi do działania i próbowania nowych obszarów, które dotychczas były poza ich zasięgiem - mówi Michał Kaleta, Managing Director & Partner endorfina events

Etapy konkursu:

Pierwszy etap: wymyśl interesujące i możliwe do zrealizowania wydarzenie biletowane, zastanów się, dlaczego miałoby być ciekawe dla odbiorcy. Liczy się kreatywność – wydarzenie może mieć dowolny charakter. Projekt muzyczny, immersyjna wystawa, wydarzenie dla 100 a może 10 000 osób? Ty nam powiedz! Pomysł przedstaw w formie prezentacji, zawierającej maksymalnie 10 slajdów.

Drugi etap to spotkanie wybranych uczestników z jury, podczas którego dostaniesz jasny feedback na temat projektu oraz merytoryczne wsparcie od zespołu kreatywnego oraz producenckiego. Dzięki tej współpracy, od 20 maja, w ciągu 4 tygodni, stworzysz finalną wersję Twojej wizji, rozbudowaną o pełny koncept, oprawę graficzną, wizualizacje oraz scenariusz wydarzenia. Twój pomysł nabierze kształtów! Wersja ta weźmie udział w wielkim finale, podczas którego przedstawisz i obronisz swój pomysł na żywo przed jury złożonym z profesjonalistów z różnych branż - klientów i partnerów endorfiny. To właśnie podczas finału poznamy laureata zwycięskiej koncepcji!

Rozwój jest kluczowym elementem i jednocześnie naturalną konsekwencją dalszych kroków na ścieżce kariery. Otwierając 15 lat temu agencję opartą na wartościach, kreatywności i tworzeniu nieszablonowych rozwiązań, ważna była dla nas wizja. Wierzymy, że każda wizja może przeistoczyć się w coś przekraczającego wyobrażenia, jeżeli tylko mamy do tego odwagę i odpowiednie narzędzia. Dlatego zależy nam, by zaoferować uczestnikom konkursu na dalszym etapie wsparcie ekspertów, by niezależnie od ostatecznego wyniku, sam udział również stanowił dla nich cenne doświadczenie, naukę i możliwość rozwoju - mówi Maciej Ledzion, Co-founder & Partner endorfina events.

Oficjalnym patronem merytorycznym wydarzenia jest Akademia Leona Koźmińskiego. Patronem medialnym został Meeting Planner, redakcja publikująca najważniejsze i najświeższe informacje z branży eventowej oraz organizator najważniejszego konkursu w branży - MP Power.

  • Etap pierwszy trwa do 14 maja. Swój unikalny pomysł można zgłaszać za pomocą dedykowanego formularza na stronie https://konkurs.endorfina.eu.

Źródło: endorfina events

endorfina.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
Festiwal Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) - inicjatywa Komisji Europejskiej, łącząca Europejski Zielony Ład z codziennym życiem i otaczającą nas przestrzenią - powraca do Brukseli po raz drugi. Z tej okazji Komisja Europejska opublikowała specjalny raport, podkreślający osiągnięcia inicjatywy oraz najważniejsze fakty i liczby.
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN
Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.
Global Good Awards 2024. Canon nagradza młodych aktywistów
Canon EMEA, światowy lider technologii obrazowania już piąty rok z rzędu patronuje nagrodzie Canon Young Champion of the Year przyznawanej w ramach projektu Global Good Awards. Wspierając wydarzenie, firma popularyzuje osiągnięcia młodych liderów. Zgłoszenia do kategorii Canon Young Champion of the Year rozpoczęły się w lutym, a kończą 3 maja 2024 r.
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764