logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endorfina Events rozwija kompetencje influencer marketingu

  PR 10.04.2024, przeczytano 414 razy
ilustracja

Agencja endorfina events tworzy dział dedykowany Creative Influencer Marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod przewodnictwem Natalii rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endorfina-events-rozwija-kompetencje-influencer-marketingu,403795,artykul.html

Natalia Kapuza, z branżą związana jest od 2013 roku. Na przestrzeni lat zdobywała doświadczenie w agencjach kreatywnych realizujących kampanie 360, influencerskie, społeczne oraz projekty eventowe. Wcześniej kompetencje rozwijała w Stor9 jako Senior Creative Manager oraz Imagine Nation, gdzie obejmowała stanowisko Head of Creative Team. Współpracowała z polskimi oraz globalnymi brandami m.in. z sektorów lifestyle (Netflix), beauty (Sephora), FMCG (Red Bull), bankowości (mbank) czy mobile (Orange). Kreatywna roku 2020 według jury MP Power.

Dołączenie do endorfina events wiele dla mnie znaczy i jest kolejnym krokiem w mojej karierze, dzięki któremu mogę łączyć kompetencje kreatywne oraz managerskie, tworząc holistyczne oferty, odpowiadające na potrzeby klientów i wyznaczające nowy poziom jakości w branży. Jako Head of Creative Marketing odpowiadam za tworzenie strategii kreatywnych w dziedzinie eventów i komunikacji oraz rozwijanie kompetencji w zakresie Creative Influencer Marketingu - mówi Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing.

W ramach działu, rozwijane będą działania w zakresie: współprac eventowych, ambasadorskich, wsparcia promocyjnego projektów, uczestnictwa oraz angażowania Twórców, jako wartości dodanej w roli prowadzących podczas wydarzeń zamkniętych, jak i open to public. Zespół tworzą Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing oraz PR Managerka Hanna Gnatowska, z endorfina events związana od 2021 roku.

Twórcy internetowi to obecnie ambasadorzy marek, którzy w naturalny sposób umożliwiają swoim odbiorcom utożsamianie ich z konkretnym brandem. Nie można ich pomijać. Są stałym elementem wydarzeń, do których organizacji podchodzimy holistycznie. Świadczy o tym, chociażby zróżnicowanie naszych realizacji z 2023 roku, gdzie znaczną część stanowiły kompleksowe działania BTL, content i video. Teraz, dla poszerzania naszych kompetencji in-house, oraz by oferować Klientom jeszcze szersze spektrum usług, postanowiliśmy powołać do życia dedykowany dział, uzupełniając tym samym dotychczasowe kompetencje o nowoczesne podejście do influencer marketingu - m ówi Michał Kaleta, Managing Director w endorfina events.

Źródło: endorfina events

endorfina.eu

Dodatkowe informacje:

endorfina events, agencja wyróżniana w Polsce i za granicą. Zespół pracuje dla największych polskich i międzynarodowych marek, ma na swoim koncie realizacje w kilkunastu krajach Europy. Szyte na miarę projekty online oraz onsite powstały dla dziesiątek klientów, z odmiennych sektorów, w tym m.in.: H&M, L’oreal, Jack Daniel’s, Milka, GE Healthcare, Ekstraklasa, CCC, T-Mobile, Rossmann czy Adidas.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764