logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endorfina Events świętuje 15 urodziny

  PR 27.03.2024, przeczytano 471 razy
ilustracja

21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endorfina-events-swietuje-15-urodziny,403628,artykul.html

Podczas wieczornego wydarzenia, Maciej Ledzion, Co-Founder & Partner oraz Michał Kaleta, Managing Director & Partner podziękowali wszystkim osobom współtworzącym sukces organizacji i zaprosili gości w nostalgiczną podróż po 15-letniej historii endorfiny.

Z okazji jubileuszu, zespół agencji stworzył czteroodcinkową serię materiałów video, w których pracownicy wspominają początki pracy, najlepsze projekty, największe wyzwania i wyciągnięte z nich lekcje, a także tłumaczą, czym dla nich prywatnie jest i co znaczy endorfina.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wszystko zaczęło się na przełomie 2008/09. Pracowałem wtedy jako Business Development Director w agencji digitalowej. Jedna z agencji eventowych szukała partnera do projektu i w taki sposób wpadliśmy na siebie z Agnieszką Sołtysiak. Spotkaliśmy się i dość szybko przeszliśmy na temat: „a co by było gdybyśmy otworzyli własną agencję eventową?”. Dokładnie 2.01.2009 zaczęliśmy pracować razem i tak do początku 2020, kiedy Aga postanowiła wyjść ze spółki. Jestem jej jednak bardzo wdzięczny za to, co przez lata zbudowaliśmy wspólnie. Formalnie firma została zarejestrowana w KRS 31.03.2009. Z początku 2-osobowa, rozwijała się w pierwszym roku powoli, do bodajże 5 osób. Ja skupiałem się głównie na pozyskiwaniu zapytań i przygotowaniu ofert. Wtedy pojawił się też pierwszy duży projekt. I wtedy poznałem też Michała Kaletę, który dołączył do zespołu, by wesprzeć nas w realizacji tego wydarzenia - mówi Maciej Ledzion, Co-Founder i Partner endorfina events.

Wydarzeniem, o którym wspomina Maciek, było otwarcie Portu Łódź dla IKEA. Projekt faktycznie był duży, koncept zakładał nawet realizację programu telewizyjnego na żywo, który transmitowaliśmy w wielu miejscach Łodzi - mówi Michał Kaleta, Managing Director & Partner w endorfina events.

Można powiedzieć, że już wtedy zaczęliśmy promować transmisje online. Od tego czasu przeszliśmy wspólnie bardzo długą drogę, niekiedy wyboistą, ale bardzo satysfakcjonującą i pełną emocji. Od początku istnienia zrealizowaliśmy już ponad dwa tysiące projektów, tylko przez ostatnie dwa lata (2022/2023) stworzyliśmy ich blisko 500. W ciągu 15 lat było również kilka gamechanger’ów w naszej historii, jak m.in. pływająca scena H&M Loves Music, 25-lecie i 30-lecie Rossmann Polska, Orlen Marathon, Wine & Food Noble Night, pierwszy pozytywny klimatycznie event w Polsce Perspektywy Women In Tech Summit 2022, czy nasz pierwszy format biletowany współtworzony z L2L – Live 2 Listen - Beksiński.Live – dodaje Michał.

ilustracjastrzałka

endorfina events to czołowa agencja eventowa w regionie CEE, wyróżniana ponad 40-krotnie w Polsce i za granicą. Jej skumulowane przychody z lat 2009-2023 wynoszą 275 mln PLN netto. Firma realizuje 5 rodzajów projektów eventowych: wydarzenia korporacyjne (gale, kongresy); działania experiential marketingowe (premiery produktów, akcje promocyjne); eventy transmitowane na żywo (TV, transmisje online); stoiska (targi, festiwale muzyczne); własne formaty biletowane, a także projekty z zakresu wsparcia eventów autorską technologią, produkcji contentu, influencer merketingu, czy kreacji i produkcji BTL. Blisko 40-osobowy stały zespół realizował projekty w niemal wszystkich krajach Europy, a obecnie rocznie tworzy ich około 250 rocznie.

W 2023 roku endorfina dołączyła do 27names, organizacji zrzeszającej niezależne agencje eventowe z całej Europy w konwencji jeden kraj – jedna agencja. 24 firmy zatrudniające łącznie ponad 900 ekspertów, co daje endorfinie ogromne możliwości realizacji projektów międzynarodowych.

Z okazji jubileuszu, agencja stworzyła również nowy format, premierowo zaprezentowany podczas celebracji. Storymakers, czyli 3-etapowy konkurs na najlepsze wydarzenie biletowane , podczas którego uczestnicy opiszą własny pomysł kreatywny. Następnie wybrani w pierwszym etapie uczestnicy zostaną zaproszeniu do opakowania go w profesjonalną prezentację, wspólnie z pomocą ekspertów endorfina events. Na trzecim etapie zaprezentują koncept przed jury złożonym ze specjalistów z branży marketingowej, patrona merytorycznego, którym została Akademia Leona Koźmińskiego oraz partnera medialnego, portalu MeetingPlanner.pl. Etap pierwszy trwa do 14 maja. 

Kolejne 15-lecie rozpoczynamy silniejsi niż kiedykolwiek, z nowymi kompetencjami, otwartymi głowami, a przede wszystkim - z bardzo solidnym i zgranym zespołem, gotowym realizować największe i najbardziej wymagające wydarzenia w Polsce i poza granicami na miarę wielkich stadionowych realizacji. Nie możemy powiedzieć o naszej strategii w szczegółach, ale mierzymy bardzo wysoko – dodaje Michał Kaleta, Managing Director & Partner endorfina events.

Źródło: endorfina events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764