logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex już po tagach Fespa

  PR 16.03.2016, przeczytano 1026 razy
strzałkistrzałka
Endutex już po tagach Fespa ZOBACZ ILUSTRACJE

Na początku marca firma Endutex uczestniczyła w Targach FESPA w Amsterdamie. To największe międzynarodowe targi dla wielkiego formatu, więc nie mogło tam zabraknąć naszej spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-juz-po-tagach-fespa,27858,artykul.html

Stoisko naszej firmy było utrzymane w stylu lotniska, co można zobaczyć na zdjęciach. Całość została wykonana z materiałów, będącej w naszej ofercie sprzedażowej.

Tegoroczną nowością był blockout ekologiczny Terra Opac 300 FR o gramaturze 310 g/m2, nowa mata podłogowa - Print Matt oraz rozszerzona oferta materiałów na lightboxy i podświetlenia, w tym Terra Light 200 FR.

W tym roku targom Fespa Digital towarzyszła Fespa Textile poświęcona cyfrowemu drukowi na tekstyliach, co tylko potwierdza jak dużym zainteresowaniem cieszy się w ostatnich latach druk na tekstyliach.

Ponadto, zaprezentowaliśmy dużemu gronu odbiorców tekstylia do zadruku sublimacyjnego, media do druku solwentowego i lateksowego na różnorodne zastosowania, w tym na reklamy, do dekoracji wnętrz, sektoru HORECA i przemysłu.

Jak zwykle, duży nacisk położyliśmy na sublimację i materiały ekologiczne do recyklingu.

Dziękujemy wszystkim, którzy nas odwiedzili i już dziś zapraszamy na kolejną edycję targów.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl

Galeria: Endutex na targach Fespa 2016


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764