logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex już po tagach Fespa

  PR 16.03.2016, przeczytano 740 razy
strzałkistrzałka
Endutex już po tagach Fespa ZOBACZ ILUSTRACJE

Na początku marca firma Endutex uczestniczyła w Targach FESPA w Amsterdamie. To największe międzynarodowe targi dla wielkiego formatu, więc nie mogło tam zabraknąć naszej spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-juz-po-tagach-fespa,27858,artykul.html

Stoisko naszej firmy było utrzymane w stylu lotniska, co można zobaczyć na zdjęciach. Całość została wykonana z materiałów, będącej w naszej ofercie sprzedażowej.

Tegoroczną nowością był blockout ekologiczny Terra Opac 300 FR o gramaturze 310 g/m2, nowa mata podłogowa - Print Matt oraz rozszerzona oferta materiałów na lightboxy i podświetlenia, w tym Terra Light 200 FR.

W tym roku targom Fespa Digital towarzyszła Fespa Textile poświęcona cyfrowemu drukowi na tekstyliach, co tylko potwierdza jak dużym zainteresowaniem cieszy się w ostatnich latach druk na tekstyliach.

Ponadto, zaprezentowaliśmy dużemu gronu odbiorców tekstylia do zadruku sublimacyjnego, media do druku solwentowego i lateksowego na różnorodne zastosowania, w tym na reklamy, do dekoracji wnętrz, sektoru HORECA i przemysłu.

Jak zwykle, duży nacisk położyliśmy na sublimację i materiały ekologiczne do recyklingu.

Dziękujemy wszystkim, którzy nas odwiedzili i już dziś zapraszamy na kolejną edycję targów.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl

Galeria: Endutex na targach Fespa 2016


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
Shoper z nową identyfikacją wizualną
Shoper zaprezentował zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej esencją jest odświeżone logo marki. Nawiązuje ono do najważniejszego gwiazdozbioru na niebie i pokazuje, że firma nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś Shoper dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i stanowi dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu.
Rusza kampania jogurtów Skyr od OSM Piątnica
OSM Piątnica rusza z nową kampanią jogurtów Skyr typu islandzkiego. Działania prowadzone są pod hasłem „Skyrunek Islandia” i obejmują m.in. kampanię reklamową w telewizji i Internecie oraz loterię konsumencką z nagrodami. Celem działań jest wsparcie kategorii jogurtów Skyr oraz najnowszego produktu w ofercie marki – Skyr w wersji pitnej.
Grzegorz „Moment” Płaczek, niezwykle ceniony i nagradzany w międzynarodowych konkursach autor sesji i reportaży ślubnych, został kolejnym ambasadorem marki Nikon w Polsce. Grzegorz to doświadczony artysta, szkoleniowiec i autor książek o sztuce fotografii ślubnej. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznawanych przez organizacje takie jak MPA czy WPPI.
HP przedstawia nową ofertę rozwiązań dla druku 3D
Firma HP prezentuje nowości w ofercie rozwiązań dla druku 3D i rozszerza współpracę z Partnerami. To kolejny krok amerykańskiego producenta w kierunku tworzenia kompleksowych narzędzi i usług wspierających rozwój przedsiębiorstw w kierunku produkcji cyfrowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764