logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex już po tagach Fespa

  PR 16.03.2016, przeczytano 907 razy
strzałkistrzałka
Endutex już po tagach Fespa ZOBACZ ILUSTRACJE

Na początku marca firma Endutex uczestniczyła w Targach FESPA w Amsterdamie. To największe międzynarodowe targi dla wielkiego formatu, więc nie mogło tam zabraknąć naszej spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-juz-po-tagach-fespa,27858,artykul.html

Stoisko naszej firmy było utrzymane w stylu lotniska, co można zobaczyć na zdjęciach. Całość została wykonana z materiałów, będącej w naszej ofercie sprzedażowej.

Tegoroczną nowością był blockout ekologiczny Terra Opac 300 FR o gramaturze 310 g/m2, nowa mata podłogowa - Print Matt oraz rozszerzona oferta materiałów na lightboxy i podświetlenia, w tym Terra Light 200 FR.

W tym roku targom Fespa Digital towarzyszła Fespa Textile poświęcona cyfrowemu drukowi na tekstyliach, co tylko potwierdza jak dużym zainteresowaniem cieszy się w ostatnich latach druk na tekstyliach.

Ponadto, zaprezentowaliśmy dużemu gronu odbiorców tekstylia do zadruku sublimacyjnego, media do druku solwentowego i lateksowego na różnorodne zastosowania, w tym na reklamy, do dekoracji wnętrz, sektoru HORECA i przemysłu.

Jak zwykle, duży nacisk położyliśmy na sublimację i materiały ekologiczne do recyklingu.

Dziękujemy wszystkim, którzy nas odwiedzili i już dziś zapraszamy na kolejną edycję targów.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl

Galeria: Endutex na targach Fespa 2016


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adform, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, Yieldbird i Starcom z pierwszą skuteczną kampanią reklamową wykorzystującą 1st party cookies
Współpraca Adforma, Gazeta.pl, Grupy Żywiec, Yieldbirda i Starcomu, przeciera szlaki w tworzeniu rozwiązania kluczowego obecnie problemu w cyfrowym marketingu – zmian w przeglądarkach polegających na eliminacji ciasteczek 3rd party. Partnerzy przeprowadzili w październiku 2020 r. pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie skuteczną kampanię wykorzystującą do...
Trotec przedstawia nowe oprogramowanie laserowe „Trotec Ruby”
Dzięki „Ruby” praca z laserem jest prostsza i szybsza. Nowe oprogramowanie laserowe jest uruchamiane w przeglądarce internetowej i umożliwia w pełni cyfrową pracę. Trotec Ruby zostało zapropogramowane całkowicie od podstaw i oparte jest na nowoczesnej, sieciowej architekturze.
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
Akcja edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Nie wypadaj z obiegu”
„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić...
Niespełna tydzień temu marka Huawei zaprezentowała swoją najnowszą serię Mate 40, a flagowy Mate 40 Pro już został okrzyknięty nowym królem mobilnej fotografii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764