logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex już po tagach Fespa

  PR 16.03.2016, przeczytano 974 razy
strzałkistrzałka
Endutex już po tagach Fespa ZOBACZ ILUSTRACJE

Na początku marca firma Endutex uczestniczyła w Targach FESPA w Amsterdamie. To największe międzynarodowe targi dla wielkiego formatu, więc nie mogło tam zabraknąć naszej spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-juz-po-tagach-fespa,27858,artykul.html

Stoisko naszej firmy było utrzymane w stylu lotniska, co można zobaczyć na zdjęciach. Całość została wykonana z materiałów, będącej w naszej ofercie sprzedażowej.

Tegoroczną nowością był blockout ekologiczny Terra Opac 300 FR o gramaturze 310 g/m2, nowa mata podłogowa - Print Matt oraz rozszerzona oferta materiałów na lightboxy i podświetlenia, w tym Terra Light 200 FR.

W tym roku targom Fespa Digital towarzyszła Fespa Textile poświęcona cyfrowemu drukowi na tekstyliach, co tylko potwierdza jak dużym zainteresowaniem cieszy się w ostatnich latach druk na tekstyliach.

Ponadto, zaprezentowaliśmy dużemu gronu odbiorców tekstylia do zadruku sublimacyjnego, media do druku solwentowego i lateksowego na różnorodne zastosowania, w tym na reklamy, do dekoracji wnętrz, sektoru HORECA i przemysłu.

Jak zwykle, duży nacisk położyliśmy na sublimację i materiały ekologiczne do recyklingu.

Dziękujemy wszystkim, którzy nas odwiedzili i już dziś zapraszamy na kolejną edycję targów.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl

Galeria: Endutex na targach Fespa 2016


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cała Polska po sąsiedzku w nowej kampanii OLX
Przesyłki OLX - cała Polska po sąsiedzku. Tak brzmi hasło nowej kampanii serwisu OLX.  Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek.
Festiwaldruku.pl 2021 - coraz więcej wystawców wrześniowych targów
Grono wystawców wrześniowych targów stale się powiększa, a dołączające firmy z niecierpliwością czekają na możliwość zaprezentowania swojej oferty. TOP dostawcy branży druku i reklamy spotkają się na targach reklamy 15-16 września 2021 r. w EXPO XXI Warszawa.
Agencja M&CC realizuje kampanię edukacyjną Czas Na Wzrok
Pod hasłem #SuperMocOkularów wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i ograniczenie liczby odpadów niepoddawanych recyklingowi. Kampania została zainicjowana przez Grupę Essilor, a za działania komunikacyjne odpowiada agencja M&CC.
Black Energy drink powraca
Po dłuższej przerwie FoodCare, producent napoju energetycznego Black Energy, powraca z podwójną siłą w nowej kampanii promocyjnej. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Kasztelan znów się dzieli – nowym spotem i loterią podkapslową
Majówka i start sezonu grillowego coraz bliżej! Ruszyła właśnie ogólnopolska loteria marki Kasztelan. Loterię wspierać będzie kolejna odsłona pełnej humoru reklamy telewizyjnej, w której Kasztelan przeniesie widzów na jedyną w swoim rodzaju grillową biesiadę.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764