logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex już po tagach Fespa

  PR 16.03.2016, przeczytano 997 razy
strzałkistrzałka
Endutex już po tagach Fespa ZOBACZ ILUSTRACJE

Na początku marca firma Endutex uczestniczyła w Targach FESPA w Amsterdamie. To największe międzynarodowe targi dla wielkiego formatu, więc nie mogło tam zabraknąć naszej spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-juz-po-tagach-fespa,27858,artykul.html

Stoisko naszej firmy było utrzymane w stylu lotniska, co można zobaczyć na zdjęciach. Całość została wykonana z materiałów, będącej w naszej ofercie sprzedażowej.

Tegoroczną nowością był blockout ekologiczny Terra Opac 300 FR o gramaturze 310 g/m2, nowa mata podłogowa - Print Matt oraz rozszerzona oferta materiałów na lightboxy i podświetlenia, w tym Terra Light 200 FR.

W tym roku targom Fespa Digital towarzyszła Fespa Textile poświęcona cyfrowemu drukowi na tekstyliach, co tylko potwierdza jak dużym zainteresowaniem cieszy się w ostatnich latach druk na tekstyliach.

Ponadto, zaprezentowaliśmy dużemu gronu odbiorców tekstylia do zadruku sublimacyjnego, media do druku solwentowego i lateksowego na różnorodne zastosowania, w tym na reklamy, do dekoracji wnętrz, sektoru HORECA i przemysłu.

Jak zwykle, duży nacisk położyliśmy na sublimację i materiały ekologiczne do recyklingu.

Dziękujemy wszystkim, którzy nas odwiedzili i już dziś zapraszamy na kolejną edycję targów.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl

Galeria: Endutex na targach Fespa 2016


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
Wystartowała kampania Bic Kids Dla Twojego Małego Artysty
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną...
Urządzenie holograficzne oparte na 5G umożliwia pełną projekcję drugiej osoby i komunikację w czasie rzeczywistym
Już wkrótce portale do komunikacji mogą stracić rację bytu. Nową rzeczywistością staje się technologia holograficzna, która umożliwia ludziom z różnych miejsc zaaranżowanie prawdziwej rozmowy, tak jakby stali tuż obok siebie. Firma Newtonlab Space opracowała pierwsze na świecie urządzenia holograficzne wykorzystujące technologię 5G. Portl może...
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
#Szczepimysię – KGHM prowadzi kampanię zachęcającą do szczepień pracowników miedziowej spółki
KGHM zachęca pracowników miedziowej spółki do szczepień przeciw COVID 19. W oddziałach firmy w Zagłębiu Miedziowym pojawiły się mobilne punkty szczepień. Pracownicy mogą wziąć udział w akcji oraz zaprosić członków rodzin i znajomych. Szczepienia są dobrowolne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764