logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex na Targach Fespa 2016

  PR 04.02.2016, przeczytano 989 razy

Z przyjemnością informujemy, że spółka ENDUTEX po raz kolejny będzie wystawcą na targach FESPA (Hala 1/Stoisko E80), które w tym roku odbędą się w Amsterdamie w dniach 8-11 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-na-targach-fespa-2016,27371,artykul.html

Tych targów nie trzeba nikomu przedstawiać - to największa impreza międzynarodowa dla wielkiego formatu. W tym roku targom Fespa Digital będzie towarzyszyć Fespa Textile poświęcona cyfrowemu drukowi na tekstyliach.

Endutex zaprezentuje swoje nowości na rok 2016, a wśród nich tekstylia do zadruku sublimacyjnego, media do druku solwentowego i lateksowego na różnorodne zastosowania, w tym do reklamy, dekoracje wnętrz, sektoru HORECA oraz także przemysłu.

Zwiedzający będą mogli zobaczyć między innymi media na banery reklamowe typu frontlit, backlit, blockout i mesh; tekstylia na rollupy, pop-upy i canvasy czy materiały ekologiczne do ponownego recyklingu. Zaprezentujemy również dużą grupę materiałów do sublimacji, w tym flagę, materiały 100% poliester, dekory i tekstylia samoprzylepne.

Nasze media świetnie sprawdzają się także na podłogi, tapety i meble reklamowe, co będzie można zobaczyć "na żywo". Promować będziemy szczególnie nasz flagowy materiał na wykładziny reklamowe, czyli Print Floor.

Wydarzeniem towarzyszącym targom będzie Printeriors 2016 - jego uczestnicy będą mogli zobaczyć specjalnie stworzony "The Print Hotel", składający się z 16 pomieszczeń – salonów, sypialni, łazienek, a także kawiarni, baru i sklepu. Wszystkie te przestrzenie będą prezentować różne opcje druku, które mogą być wykorzystywane do wystroju wnętrz. Zapowiada się więc bardzo inspirująco i ciekawie...

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O handlu przyszłości na konferencji podczas Targów Retailshow
Tematyka Retail Congress skierowana jest do osób decyzyjnych średniego i wysokiego szczebla, odpowiadających za planowanie, strategię, a także optymalizację procesów i wdrażanie nowych technologii, zarówno w sklepach, jak i całym łańcuchu dostaw. Wystąpienia prelegentów będą atrakcyjne także dla tych, którzy zajmują się tworzeniem przestrzeni...
Sieć niezależnych agencji reklamowych Wecan publikuje coroczny raport Cannual Report 2019
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych z Europy Środkowej i Wschodniej opublikowała właśnie swoją piątą coroczną publikację zatytułowaną CANnual Report. Grupa Walk, będąca członkiem wspomnianej sieci, przyczyniła się do publikacji, którą zaprezentowano po raz pierwszy na konferencji weCAN w Bukareszcie 7 listopada.
Newbridge Poland inwestuje w nowy wizerunek 3 centrów handlowych
Nowe nazwy, nowe loga i nowa linia kreatywna - tak Newbridge Poland odświeża wizerunek nabytych 2 lata temu centrów handlowych w Toruniu, Łodzi i Krakowie. Pierwsze efekty są już widoczne!
Ruszyła rejestracja zwiedzających na Remadays Warsaw 2020
Rozpoczęła się rejestracja zwiedzających na 16 edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Bluerank – agencja marketingu internetowego przygotowuje się do rozwoju modelu współpracy z klientami. Pracę projektową od początku 2020 roku zastąpią teamy partnerskie. Aby przygotować się do tego wyzwania Bluerank zbadał kulturę organizacyjną firmy. Wyniki Qmatch wskazały kluczowe orientacje pracowników: skupienie na kliencie, wynikach i wiedzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764