logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex na targach Remadays 2016

  PR 26.01.2016, przeczytano 695 razy

Zbliżające się Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays w Warszawie są dla Spółki Endutex okazją do zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców wielu materiałów dla sektora reklamowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-na-targach-remadays-2016,27237,artykul.html

Na naszym stoisku (które będzie wykonane także z naszych materiałów) zwiedzający będą mogli zobaczyć między innymi media na banery reklamowe typu frontlit, backlit, blockout i siatkę mesh; tekstylia nadające się na rollupy, pop-upy i canvasy czy materiały ekologiczne do ponownego recyklingu.

Zaprezentujemy również nasz flagowy materiał na wykładziny reklamowe, czyli Print Floor.

Dodatkowo, planujemy pokazać naszym gościom dużą grupę materiałów do sublimacji, w tym flagę, materiały 100% poliester, dekory i tekstylia samoprzylepne.

Nasze media do druku świetnie sprawdzają się także na tapety, pufy czy sofy, co będzie można zobaczyć "na żywo".

Z ciekawostek - do obejrzenia także tkaniny odblaskowe i na reklamy pneumatyczne.

Endutex Polska zaprasza na swoje stoisko T9 w hali F.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764