logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex na targach Remadays 2016

  PR 26.01.2016, przeczytano 641 razy

Zbliżające się Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays w Warszawie są dla Spółki Endutex okazją do zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców wielu materiałów dla sektora reklamowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-na-targach-remadays-2016,27237,artykul.html

Na naszym stoisku (które będzie wykonane także z naszych materiałów) zwiedzający będą mogli zobaczyć między innymi media na banery reklamowe typu frontlit, backlit, blockout i siatkę mesh; tekstylia nadające się na rollupy, pop-upy i canvasy czy materiały ekologiczne do ponownego recyklingu.

Zaprezentujemy również nasz flagowy materiał na wykładziny reklamowe, czyli Print Floor.

Dodatkowo, planujemy pokazać naszym gościom dużą grupę materiałów do sublimacji, w tym flagę, materiały 100% poliester, dekory i tekstylia samoprzylepne.

Nasze media do druku świetnie sprawdzają się także na tapety, pufy czy sofy, co będzie można zobaczyć "na żywo".

Z ciekawostek - do obejrzenia także tkaniny odblaskowe i na reklamy pneumatyczne.

Endutex Polska zaprasza na swoje stoisko T9 w hali F.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nekk stworzył spot dla marki Bioderma
Marka Bioderma rusza z nową kampanią społeczną Ty czujesz, my dbamy" skierowaną do pacjentów z problemami skórnymi. Spot wspierający akcję przygotowała agencja pharmamarketingowa NEKK.
Stowarzyszenie Agencji Public Relations - nowa organizacja na rynku usług komunikacji i PR
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie, które już na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów, stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie...
Nałęczowianka wspiera kampanię „Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.
#Siejdobro z marką Verbena
Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych! Właśnie na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.
Mastercard przedłuża umowę z UEFA Champions League
Mastercard poinformował o przedłużeniu partnerstwa z UEFA Champions League na lata 2021-2024, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę, która rozpoczęła się w 1994 roku. Umowa obejmuje również prawa sponsorskie do meczów Superpucharu Europy w 2021, 2022 i 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764