logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex na targach Remadays 2016

  PR 26.01.2016, przeczytano 967 razy

Zbliżające się Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays w Warszawie są dla Spółki Endutex okazją do zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców wielu materiałów dla sektora reklamowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-na-targach-remadays-2016,27237,artykul.html

Na naszym stoisku (które będzie wykonane także z naszych materiałów) zwiedzający będą mogli zobaczyć między innymi media na banery reklamowe typu frontlit, backlit, blockout i siatkę mesh; tekstylia nadające się na rollupy, pop-upy i canvasy czy materiały ekologiczne do ponownego recyklingu.

Zaprezentujemy również nasz flagowy materiał na wykładziny reklamowe, czyli Print Floor.

Dodatkowo, planujemy pokazać naszym gościom dużą grupę materiałów do sublimacji, w tym flagę, materiały 100% poliester, dekory i tekstylia samoprzylepne.

Nasze media do druku świetnie sprawdzają się także na tapety, pufy czy sofy, co będzie można zobaczyć "na żywo".

Z ciekawostek - do obejrzenia także tkaniny odblaskowe i na reklamy pneumatyczne.

Endutex Polska zaprasza na swoje stoisko T9 w hali F.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764