logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex po targach Remdays 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 1536 razy
ilustracjastrzałka

Endutex Sp. z o.o. po raz kolejny był wystawcą na międzynarodowych Targach RemaDays w Warszawie. Tym razem, zmieniono lokalizację na pobliski Nadarzyn. Nasza opinia po targach jest jak najbardziej pozytywna i cieszymy się, że mogliśmy na nich być i przybliżyć zwiedzającym naszą bogatą ofertę przeznaczoną dla szerokiego sektora reklamowego, i nie tylko...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-po-targach-remdays-2016,27610,artykul.html

Na naszym militarnym stoisku wykonanym z materiałów własnej produkcji, zwiedzający mogli zobaczyć między innymi media na banery reklamowe typu frontlit, backlit, blockout i siatkę mesh, tekstylia nadające się na rollupy, pop-upy i canvasy czy materiały ekologiczne do ponownego recyklingu. Zaprezentowaliśmy również nasz flagowy materiał na wykładziny reklamowe, czyli Print Floor.

Dodatkowo, pokazaliśmy naszym gościom dużą grupę materiałów do sublimacji, w tym flagę, materiały 100% poliester, dekory i tekstylia samoprzylepne.

Nasze media do druku świetnie sprawdziły się także na tapety, pufy czy sofy, co można było zobaczyć "na żywo".

Odwiedziło nas wielu nowych klientów z branży, nie tylko związanych z drukiem wielkoformatowym, ale także architektów, fotografików, pracowników biur projektowych, a także producentów mebli i odzieży.

Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli na nasze stoisko i już dziś zapraszamy na kolejną edycję Targów.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764