logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex po targach Remdays 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 1665 razy
ilustracjastrzałka

Endutex Sp. z o.o. po raz kolejny był wystawcą na międzynarodowych Targach RemaDays w Warszawie. Tym razem, zmieniono lokalizację na pobliski Nadarzyn. Nasza opinia po targach jest jak najbardziej pozytywna i cieszymy się, że mogliśmy na nich być i przybliżyć zwiedzającym naszą bogatą ofertę przeznaczoną dla szerokiego sektora reklamowego, i nie tylko...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-po-targach-remdays-2016,27610,artykul.html

Na naszym militarnym stoisku wykonanym z materiałów własnej produkcji, zwiedzający mogli zobaczyć między innymi media na banery reklamowe typu frontlit, backlit, blockout i siatkę mesh, tekstylia nadające się na rollupy, pop-upy i canvasy czy materiały ekologiczne do ponownego recyklingu. Zaprezentowaliśmy również nasz flagowy materiał na wykładziny reklamowe, czyli Print Floor.

Dodatkowo, pokazaliśmy naszym gościom dużą grupę materiałów do sublimacji, w tym flagę, materiały 100% poliester, dekory i tekstylia samoprzylepne.

Nasze media do druku świetnie sprawdziły się także na tapety, pufy czy sofy, co można było zobaczyć "na żywo".

Odwiedziło nas wielu nowych klientów z branży, nie tylko związanych z drukiem wielkoformatowym, ale także architektów, fotografików, pracowników biur projektowych, a także producentów mebli i odzieży.

Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli na nasze stoisko i już dziś zapraszamy na kolejną edycję Targów.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764