logo
WIADOMOŚCI

Endutex po targach Remdays 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 861 razy
ilustracjastrzałka

Endutex Sp. z o.o. po raz kolejny był wystawcą na międzynarodowych Targach RemaDays w Warszawie. Tym razem, zmieniono lokalizację na pobliski Nadarzyn. Nasza opinia po targach jest jak najbardziej pozytywna i cieszymy się, że mogliśmy na nich być i przybliżyć zwiedzającym naszą bogatą ofertę przeznaczoną dla szerokiego sektora reklamowego, i nie tylko...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-po-targach-remdays-2016,27610,artykul.html

Na naszym militarnym stoisku wykonanym z materiałów własnej produkcji, zwiedzający mogli zobaczyć między innymi media na banery reklamowe typu frontlit, backlit, blockout i siatkę mesh, tekstylia nadające się na rollupy, pop-upy i canvasy czy materiały ekologiczne do ponownego recyklingu. Zaprezentowaliśmy również nasz flagowy materiał na wykładziny reklamowe, czyli Print Floor.

Dodatkowo, pokazaliśmy naszym gościom dużą grupę materiałów do sublimacji, w tym flagę, materiały 100% poliester, dekory i tekstylia samoprzylepne.

Nasze media do druku świetnie sprawdziły się także na tapety, pufy czy sofy, co można było zobaczyć "na żywo".

Odwiedziło nas wielu nowych klientów z branży, nie tylko związanych z drukiem wielkoformatowym, ale także architektów, fotografików, pracowników biur projektowych, a także producentów mebli i odzieży.

Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli na nasze stoisko i już dziś zapraszamy na kolejną edycję Targów.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Jesteś zagrożonym gatunkiem” - 2012 Agency autorem kampanii dla WWF
Na czas trwającego właśnie w Katowicach szczytu klimatycznego ONZ COP24 pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy - to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency. Celem kampanii jest szerokie uświadomienia realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi.
„Start Here” - Nec zaprasza na ISE 2019
NEC Display Solutions ujawnia pierwsze punkty swojego programu, przygotowanego na targi ISE 2019. Producent zaprezentuje obszerne portfolio rozwiązań do wyświetlania obrazu dla wielu branż i zastosowań, w tym m.in.: nową generację InfinityBoard, ekrany dvLED oraz monitory 4K UHD. NEC ponownie będzie obecny na stoisku 5-R20.
Kolejny Czekoladowy Weekend w fabryce E. Wedel za nami
Ponad dwa tysiące – tylu gości 8 i 9 grudnia odwiedziło fabrykę E. Wedel w Warszawie w ramach najbardziej czekoladowego weekendu w roku. Zwiedzający podczas spaceru specjalnym szlakiem wycieczkowym podpatrywali, jak powstają czekolady w tabliczkach, w gabinecie Jana Wedla poznali historię czekoladowego przedsiębiorstwa, a w galerii czekoladowych rzeźb spotkali się z Mistrzynią...
Bezglutenowe marki zmieniają swoje szaty
Rosnąca popularność diety bezglutenowej powoduje, że produkcją żywności ze znakiem przekreślonego kłosa zainteresowały się mainstreamowe marki branży spożywczej. Coraz większa konkurencja, to duże wyzwanie dla marek bezglutenowych.
Carat Polska rozpoczyna współpracę z Grupą Franke. Dom mediowy, należący do globalnej grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, pozyskał klienta dzięki wygranemu przetargowi.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone