logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex po targach Remdays 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 1684 razy
ilustracjastrzałka

Endutex Sp. z o.o. po raz kolejny był wystawcą na międzynarodowych Targach RemaDays w Warszawie. Tym razem, zmieniono lokalizację na pobliski Nadarzyn. Nasza opinia po targach jest jak najbardziej pozytywna i cieszymy się, że mogliśmy na nich być i przybliżyć zwiedzającym naszą bogatą ofertę przeznaczoną dla szerokiego sektora reklamowego, i nie tylko...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-po-targach-remdays-2016,27610,artykul.html

Na naszym militarnym stoisku wykonanym z materiałów własnej produkcji, zwiedzający mogli zobaczyć między innymi media na banery reklamowe typu frontlit, backlit, blockout i siatkę mesh, tekstylia nadające się na rollupy, pop-upy i canvasy czy materiały ekologiczne do ponownego recyklingu. Zaprezentowaliśmy również nasz flagowy materiał na wykładziny reklamowe, czyli Print Floor.

Dodatkowo, pokazaliśmy naszym gościom dużą grupę materiałów do sublimacji, w tym flagę, materiały 100% poliester, dekory i tekstylia samoprzylepne.

Nasze media do druku świetnie sprawdziły się także na tapety, pufy czy sofy, co można było zobaczyć "na żywo".

Odwiedziło nas wielu nowych klientów z branży, nie tylko związanych z drukiem wielkoformatowym, ale także architektów, fotografików, pracowników biur projektowych, a także producentów mebli i odzieży.

Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli na nasze stoisko i już dziś zapraszamy na kolejną edycję Targów.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764