logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex zaprasza na Fespę

  PR 17.04.2019, przeczytano 393 razy
ilustracja

Z przyjemnością informujemy, że spółka ENDUTEX po raz kolejny będzie wystawcą na targach FESPA (Hala B 4/Stoisko J13), które w tym roku odbędą się w Monachium w dniach 14-17 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-zaprasza-na-fespe,382145,artykul.html

Tych targów nie trzeba nikomu przedstawiać - to największa impreza międzynarodowa dla wielkiego formatu.

Endutex zaprezentuje swoje nowości na rok 2019, a wśród nich tekstylia do zadruku sublimacyjnego, media do druku solwentowego i lateksowego na różnorodne zastosowania, w tym do reklamy, dekoracje wnętrz i sektoru HORECA.

Zaprezentujemy z naszych nowości m.in. materiał SIRIUS do podświetleń i wersję DS+L dedykowaną do druku sublimacyjnego, PRINT RUG – bezftalanową i przeciwdrobnoustrojową wykładzinę podłogową wzmocnioną siatką PES, Terra Sub WW – lekki blockout tekstylny 300 g/m2 pod obustronny zadruk obustronnie biały, a także Skin Print – skórę ekologiczną PCV free i Leather Print – wytrzymały i gruby materiał skóropodobny 660 g/m2.

Na naszym stoisku będzie również okazja,by zapoznać się z naszą ofertą materiałów ekologicznych, w tym fronlitów pozbawionych PCV - RECYTEX F300 oraz TERRA BANNER 200, ekologiczny blockout TERRA OPAK 300 FR, tkaninę poliestrową do podświetleń SIRIUS i z szarym tyłem POLICRYL GW oraz płótno CANVAS 275 FR i ekologiczną siatkę POLYMESH.

Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
Wacom zaprezentował nową wersję Mobilestudio Pro 16
Mobile Studio Pro to połączenie graficznego tabletu piórkowego z wyświetlaczem LCD oraz wydajnym komputerem. Kompaktowe rozmiary i pojemna bateria pozwalają na korzystanie z niego w zasadzie wszędzie. Dodatkowymi atutami są wysoka moc obliczeniowa oraz wytrzymałość.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764