logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex zaprasza na Fespę

  PR 17.04.2019, przeczytano 454 razy
ilustracja

Z przyjemnością informujemy, że spółka ENDUTEX po raz kolejny będzie wystawcą na targach FESPA (Hala B 4/Stoisko J13), które w tym roku odbędą się w Monachium w dniach 14-17 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-zaprasza-na-fespe,382145,artykul.html

Tych targów nie trzeba nikomu przedstawiać - to największa impreza międzynarodowa dla wielkiego formatu.

Endutex zaprezentuje swoje nowości na rok 2019, a wśród nich tekstylia do zadruku sublimacyjnego, media do druku solwentowego i lateksowego na różnorodne zastosowania, w tym do reklamy, dekoracje wnętrz i sektoru HORECA.

Zaprezentujemy z naszych nowości m.in. materiał SIRIUS do podświetleń i wersję DS+L dedykowaną do druku sublimacyjnego, PRINT RUG – bezftalanową i przeciwdrobnoustrojową wykładzinę podłogową wzmocnioną siatką PES, Terra Sub WW – lekki blockout tekstylny 300 g/m2 pod obustronny zadruk obustronnie biały, a także Skin Print – skórę ekologiczną PCV free i Leather Print – wytrzymały i gruby materiał skóropodobny 660 g/m2.

Na naszym stoisku będzie również okazja,by zapoznać się z naszą ofertą materiałów ekologicznych, w tym fronlitów pozbawionych PCV - RECYTEX F300 oraz TERRA BANNER 200, ekologiczny blockout TERRA OPAK 300 FR, tkaninę poliestrową do podświetleń SIRIUS i z szarym tyłem POLICRYL GW oraz płótno CANVAS 275 FR i ekologiczną siatkę POLYMESH.

Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spójna i wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości wielu firm
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się...
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Polski startup pomoże przetrwać biznesom z komunikacją w czasie pandemii
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt...
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
KGHM świeci na niebiesko
KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764