logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex zaprasza na Fespę

  PR 17.04.2019, przeczytano 754 razy
ilustracja

Z przyjemnością informujemy, że spółka ENDUTEX po raz kolejny będzie wystawcą na targach FESPA (Hala B 4/Stoisko J13), które w tym roku odbędą się w Monachium w dniach 14-17 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-zaprasza-na-fespe,382145,artykul.html

Tych targów nie trzeba nikomu przedstawiać - to największa impreza międzynarodowa dla wielkiego formatu.

Endutex zaprezentuje swoje nowości na rok 2019, a wśród nich tekstylia do zadruku sublimacyjnego, media do druku solwentowego i lateksowego na różnorodne zastosowania, w tym do reklamy, dekoracje wnętrz i sektoru HORECA.

Zaprezentujemy z naszych nowości m.in. materiał SIRIUS do podświetleń i wersję DS+L dedykowaną do druku sublimacyjnego, PRINT RUG – bezftalanową i przeciwdrobnoustrojową wykładzinę podłogową wzmocnioną siatką PES, Terra Sub WW – lekki blockout tekstylny 300 g/m2 pod obustronny zadruk obustronnie biały, a także Skin Print – skórę ekologiczną PCV free i Leather Print – wytrzymały i gruby materiał skóropodobny 660 g/m2.

Na naszym stoisku będzie również okazja,by zapoznać się z naszą ofertą materiałów ekologicznych, w tym fronlitów pozbawionych PCV - RECYTEX F300 oraz TERRA BANNER 200, ekologiczny blockout TERRA OPAK 300 FR, tkaninę poliestrową do podświetleń SIRIUS i z szarym tyłem POLICRYL GW oraz płótno CANVAS 275 FR i ekologiczną siatkę POLYMESH.

Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764