logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex zaprasza na Fespę

  PR 17.04.2019, przeczytano 773 razy
ilustracja

Z przyjemnością informujemy, że spółka ENDUTEX po raz kolejny będzie wystawcą na targach FESPA (Hala B 4/Stoisko J13), które w tym roku odbędą się w Monachium w dniach 14-17 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-zaprasza-na-fespe,382145,artykul.html

Tych targów nie trzeba nikomu przedstawiać - to największa impreza międzynarodowa dla wielkiego formatu.

Endutex zaprezentuje swoje nowości na rok 2019, a wśród nich tekstylia do zadruku sublimacyjnego, media do druku solwentowego i lateksowego na różnorodne zastosowania, w tym do reklamy, dekoracje wnętrz i sektoru HORECA.

Zaprezentujemy z naszych nowości m.in. materiał SIRIUS do podświetleń i wersję DS+L dedykowaną do druku sublimacyjnego, PRINT RUG – bezftalanową i przeciwdrobnoustrojową wykładzinę podłogową wzmocnioną siatką PES, Terra Sub WW – lekki blockout tekstylny 300 g/m2 pod obustronny zadruk obustronnie biały, a także Skin Print – skórę ekologiczną PCV free i Leather Print – wytrzymały i gruby materiał skóropodobny 660 g/m2.

Na naszym stoisku będzie również okazja,by zapoznać się z naszą ofertą materiałów ekologicznych, w tym fronlitów pozbawionych PCV - RECYTEX F300 oraz TERRA BANNER 200, ekologiczny blockout TERRA OPAK 300 FR, tkaninę poliestrową do podświetleń SIRIUS i z szarym tyłem POLICRYL GW oraz płótno CANVAS 275 FR i ekologiczną siatkę POLYMESH.

Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764