logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endutex zaprasza na Festiwal Druku

  PR 05.09.2016, przeczytano 407 razy
ilustracjastrzałka

Już niebawem, w dniach 7-9 września w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Festiwalu Marketingu i Druku. Zapraszamy na nasze stoisko numer G10, gdzie będziemy wystawiać się wspólnie z firmą Alubest.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endutex-zaprasza-na-festiwal-druku,29820,artykul.html

Przedstawimy naszą szeroką ofertę tkanin powlekanych PCV oraz PU produkowanych w naszej fabryce do reklamy i dekoracji. Wśród materiałów promować będziemy zwłaszcza wykładzinę reklamową Print Floor, tapety samoprzylepne, materiały na light boxy i dużą grupę tkanin do sublimacji.

Nowością na naszym stoisku będzie flizelina, którą wprowadzamy na rynek polski oraz wykładzina z krótkim i długim włosiem.

Jak zwykle, nasze stoisko będzie wykonane z własnych materiałów, by unaocznić Państwu naszą ofertę, którą uważamy za jedną z najszerszych obecnie na rynku.
Przekonacie się Państwo sami - serdecznie zapraszamy do odwiedzin - stoisko G10, Festiwal Marketingu i Druku, Warszawa.

Źródło: Endutex

www.endutex.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: endutex2015

(Paulina Koźbiał)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LFP Industrial Solutions: debiut na Remadays 2020
Na odbywających się w dniach 12-14 lutego 2020 targach RemaDays zebrała się cała branża reklamowa. Po raz pierwszy pojawiła się tam firma LFP Industrial Solutions, która udowodniła, że już wkrótce reklama nie będzie mogła obyć się bez druku 3D. Stoisko firmy odwiedziły rzesze przedstawicieli branży, przyglądające się z zaciekawieniem przygotowanym prezentacjom...
„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę D.
„Nie kupuj – naprawiaj” z Fixly.pl
Blisko połowa Polaków deklaruje, że zamiast kupować nowe przedmioty i urządzenia, stara się naprawić te już posiadane, dając im w ten sposób „drugie życie”. Zachęca do tego również Fixly, który w ramach kampanii „Nie kupuj – naprawiaj” zgromadził w jednej kategorii usługi związane z oddawaniem starych lub zepsutych...
W wyniku wygranego przetargu agencja od stycznia odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych.
Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - kampania T‑mobile
Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764