logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enea funduje kolejny „mural patriotyczny” - tym razem w Lesznie

  PR 13.11.2018, przeczytano 518 razy
ilustracjastrzałka

Enea, stawiając sobie za cel upamiętnienie i uczczenie wydarzeń oraz osób związanych z odzyskaniem przez Polskę niepodległości, aktywnie angażuje się w patriotyczne projekty. W Lesznie, dzięki wsparciu Enei, powstał mural z wizerunkiem Ignacego Jana Paderewskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enea-funduje-kolejny-_mural-patriotyczny_---tym-razem-w-lesznie,380118,artykul.html

Mural na ścianie kamienicy przy al. Jana Pawła II przedstawia Ignacego Jana Paderewskiego, wybitnego polskiego pianistę i kompozytora, działacza niepodległościowego, męża stanu i polityka. To przyjazd Paderewskiego do Poznania w grudniu 1918 r. stał się impulsem do wybuchu Powstania Wielkopolskiego, dzięki któremu Leszno i Wielkopolska wróciły do granic niepodległej Polski.

– Jesteśmy dumni z polskiej historii i narodowych osiągnięć, dlatego Enea jako firma odpowiedzialna społecznie, jest częścią ogólnopolskich obchodów. Ogromną wartością tego muralu jest jego dostępność dla wszystkich mieszkańców Leszna i odwiedzających to miasto. Jestem przekonany, że znajdzie się wiele takich osób, które zatrzymają się w codziennej gonitwie, by choć na chwilę zadumać się nad przeszłością i bohaterami tamtych wydarzeń – powiedział Sławomir Szczot, wiceprezes Enei Serwis ds. rozwoju.

To już trzeci mural, który powstał przy wsparciu Enei. W czerwcu uroczyście odsłonięty został mural w Poznaniu. Jest on hołdem złożonym wielkopolskim powstańcom, upamiętniając tym samym wydarzenia z roku 1918. Grafika przedstawia defiladę baonu zapasowego 10 Pułku Strzelców Wielkopolskich w Poznaniu odbieraną przez Naczelnika Państwa Józefa Piłsudskiego.

We wrześniu pojawił się historyczny mural w Pile. Widnieją na nim wizerunki trzech mężów stanu i polityków (Ignacego Jana Paderewskiego, Józefa Piłsudskiego i Romana Dmowskiego), którzy na kartach historii zapisali się swoją działalnością niepodległościową.

Mural w Lesznie jest wspólnym projektem samorządu Leszna, Wojewody Wielkopolskiego, Klubu Sportowego Unia Leszno, Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych oraz Enei. Autorem grafiki jest dr hab. Arkadiusz Marcinkowski z Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu.

Źródło: Enea

www.enea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MORE – Miejskie Okna Reklamowe od Jetline
MORE to więcej niż cyfrowa reklama zewnętrzna, to nowoczesne spojrzenie na witryny pawilonów, punktów usługowych czy gastronomicznych. Sieć ekranów stworzonych przez MyLED dla JetLINE jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów oraz marketerów.
Samsung QPR: profesjonalne ekrany QLED 8K
Samsung Electronics Polska wprowadza do sprzedaży monitory profesjonalne 8K z serii QPR. Najnowsze urządzenia z rodziny wyświetlaczy profesjonalnych, oferują najwyższą jakość wyświetlanego obrazu, szczególnie ważną dla klientów biznesowych. Ekran wyposażony jest w matrycę o rozdzielczość 33 mln pikseli, a funkcja upscalingu AI znacząco poprawia jakość obrazu.
Decathlon i Hand Made znów w jednej drużynie
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal).
Lekcje aktorstwa w kampanii świątecznej SOS Wiosek Dziecięcych
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna nową kampanię, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz rodzinom znajdującym się w kryzysowej sytuacji. W tym roku do wsparcia akcji Stowarzyszenie zaprosiło Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów filmowych i teatralnych.
„Don’t just take, give.” - najnowsza kampania marki Instax dla Fujifilm
Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764