logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enea ograniczy koszty projektów sponsoringowych i promocyjnych

  PR 08.02.2019, przeczytano 175 razy

Grupa Enea wpisuje się w działania mające zapobiegać wzrostom cen prądu dla odbiorców końcowych. Firma podjęła decyzję o dalszym obniżaniu kosztów operacyjnych poprzez m.in. ograniczenie swojego zaangażowania w niektóre projekty sponsoringowe i promocyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enea-ograniczy-koszty-projektow-sponsoringowych-i-promocyjnych,381162,artykul.html

Enea realizuje efektywną, racjonalną kosztowo i zrównoważoną politykę zaangażowania w projekty sponsoringowe i promocyjne. Grupa wspiera inicjatywy głównie na terenie swojej podstawowej aktywności biznesowej, starannie dobierając projekty, które przynoszą korzyści społecznościom lokalnym i angażują je. W związku z działaniami mającymi na celu zachowanie cen energii dla Klientów na stabilnym poziomie, firma podjęła decyzję o dodatkowym przeglądzie projektów promocyjnych i sponsoringowych oraz o rezygnacji z części zaplanowanych na 2019 r. inicjatyw.

– Sytuacja na rynku energii elektrycznej wymaga podjęcia działań i wysiłków na rzecz dalszego obniżania kosztów operacyjnych, w tym wydatków sponsoringowych i promocyjnych – podkreśla Mirosław Kowalik, prezes Enei. – Analizujemy nasze plany pod kątem ich dodatkowej optymalizacji kosztowej. Ograniczenie zaangażowania przygotowujemy w taki sposób, by jego skutki w jak najmniejszym stopniu wpłynęły na społeczności lokalne, do których głównie adresujemy nasze aktywności promocyjno-sponsoringowe  – dodaje prezes Kowalik.

Grupa Enea od kilku lat przygotowując plany budżetowe zwraca szczególną uwagę na racjonalność i efektywność kosztową działań sponsoringowych oraz promocyjnych. Firma szczegółowo analizuje poziom tych wydatków, ich efektywność i co do zasady utrzymuje je na poziomie zbliżonym do lat poprzednich. Wszystkie przedsięwzięcia tego typu w Grupie Enea realizowane są w oparciu o cele społeczne i biznesowe. Wspierają budowanie pozytywnego wizerunku marki w oczach Klientów oraz charakteryzują się wymaganym zwrotem.

Grupa Enea w obszarze sportu wspiera m.in. ważne dla społeczności lokalnych, a mniej atrakcyjne dla wysokobudżetowych sponsorów projekty, stawiając na długoterminowy rozwój w oparciu o szkolenie młodzieży. Projekty takie prowadzone są w województwach wielkopolskim, zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim i lubuskim, a także w najbliższym otoczeniu kluczowych aktywów wytwórczych i wydobywczych Grupy Enea, tj. Kozienic (woj. mazowieckie), Połańca (na granicy woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego), Łęcznej (woj. lubelskie) i Białegostoku (woj. podlaskie). W obszarze kultury Enea jest mecenasem ważnych lokalnie instytucji i wydarzeń, m.in. teatrów, filharmonii i festiwali muzycznych.

Źródło: Grupa Enea

www.enea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764