logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enea wspiera kampanię informacyjną Towarzystwa Obrotu Energią

  PR 04.04.2022, przeczytano 434 razy
ilustracja

To już ósma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej pn. „Sprawdź kto”. Jej celem jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne, wśród nich również Grupa Enea.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enea-wspiera-kampanie-informacyjna-towarzystwa-obrotu-energia,395367,artykul.html

- Hasło przewodnie kampanii to „Dbaj o dobrą energię. Najlepiej w dobrym towarzystwie” – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE.  – Bardzo ważna jest dla nas wartość międzypokoleniowej wymiany opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci pomagają osobom starszym w podejmowaniu decyzji. Kwestie związane z bezpieczeństwem w sieci, a także ekologią są jednymi z nich – podkreśla Marek Kulesa.

- Chcemy przekonywać klientów do Enei nie tylko dobrą ceną, ale i jakością świadczonych usług. Nasi konsultanci, przedstawiając ofertę, standardowo informują o wszystkich jej elementach, mających wpływ na rozliczenie: cenach, opłatach dystrybucyjnych, dodatkowych opłatach czy możliwościach uzyskania rabatów. Zależy nam na tym, by klienci świadomie podejmowali swoje decyzje konsumenckie – mówi Tomasz Siwak, wiceprezes Enei ds. handlowych.

Kampania „Sprawdź kto” przypomina o siedmiu zasadach, przydatnych w codziennym życiu:

  • Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec.
  • Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą.
  • Zachowaj egzemplarz umowy, masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
  • Uważaj na fałszywe SMSy i wiadomości e-mail.
  • Klikaj tylko w sprawdzone linki.
  • Używaj tylko bezpiecznych haseł i loginów.
  • Bądź eko – dbaj o środowisko i zamów e-fakturę.

Spoty radiowe kampanii można usłyszeć na antenie wybranych stacji w całej Polsce, materiały wideo i bannery są szeroko promowane w internecie. Głównym medium kampanii jest strona www.sprawdzkto.pl, a całość uzupełnia profil społecznościowy.

Patronat nad kampanią objął Urząd Regulacji Energetyki oraz Federacja Konsumentów.

Źródło: Enea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764