logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enel-Sport klientem Valkea Media

  PR 27.11.2015, przeczytano 1102 razy

W wyniku wygranego przetargu Valkea Media rozpoczyna długofalową współpracę z ENEL-SPORT Centrum Ortopedii i Rehabilitacji w zakresie social media i content marketingu. Oferta agencji najlepiej wpisała się w oczekiwania klienta, dzięki innowacyjnemu podejściu i wysokim walorom merytorycznym komunikacji. Strony podpisały umowę na rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enel-sport-klientem-valkea-media,26683,artykul.html

Współpraca obejmie działania komunikacyjne w najważniejszych kanałach social media. W ramach współpracy uruchomiony został profil ENEL-SPORT na Facebook’u, skierowany zarówno do sportowców, osób uprawiających sport amatorsko, jak i tych nieaktywnych fizycznie. Zakres tematyczny publikowanych treści obejmie m.in. profilaktykę sportową, rehabilitację, regenerację potreningową i pourazową. Na profilach będą także dostępne inspirujące tajniki kondycji fizycznej znanych sportowców, prezentacje sylwetek zespołu medycznego ENEL-SPORT i informacje na temat aktualnych usług oferowanych przez klinikę. Poprzez propagowanie sportu i aktywności fizycznej kanał ma uwydatniać korzyści płynące z profesjonalnych konsultacji u specjalistów medycyny sportu i gromadzić nowych klientów placówki.

Komunikacja zostanie oparta na przedstawianiu treści w atrakcyjnych formach, w tym ikonografikach, tekstach eksperckich i filmach wideo z udziałem specjalistów, publikowanych za pośrednictwem kanałów społecznościowych i strony internetowej. Valkea uruchomiła też dedykowany profil ENEL-SPORT Centrum Ortopedii i Rehabilitacji w aplikacji Instagram.

Valkea jest też odpowiedzialna za organizowanie konkursów i akcji prosprzedażowych.

Źródło: Valkea Media

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764