W wyniku wygranego przetargu Valkea Media rozpoczyna długofalową współpracę z ENEL-SPORT Centrum Ortopedii i Rehabilitacji w zakresie social media i content marketingu. Oferta agencji najlepiej wpisała się w oczekiwania klienta, dzięki innowacyjnemu podejściu i wysokim walorom merytorycznym komunikacji. Strony podpisały umowę na rok.
Współpraca obejmie działania komunikacyjne w najważniejszych kanałach social media. W ramach współpracy uruchomiony został profil ENEL-SPORT na Facebook’u, skierowany zarówno do sportowców, osób uprawiających sport amatorsko, jak i tych nieaktywnych fizycznie. Zakres tematyczny publikowanych treści obejmie m.in. profilaktykę sportową, rehabilitację, regenerację potreningową i pourazową. Na profilach będą także dostępne inspirujące tajniki kondycji fizycznej znanych sportowców, prezentacje sylwetek zespołu medycznego ENEL-SPORT i informacje na temat aktualnych usług oferowanych przez klinikę. Poprzez propagowanie sportu i aktywności fizycznej kanał ma uwydatniać korzyści płynące z profesjonalnych konsultacji u specjalistów medycyny sportu i gromadzić nowych klientów placówki.
Komunikacja zostanie oparta na przedstawianiu treści w atrakcyjnych formach, w tym ikonografikach, tekstach eksperckich i filmach wideo z udziałem specjalistów, publikowanych za pośrednictwem kanałów społecznościowych i strony internetowej. Valkea uruchomiła też dedykowany profil ENEL-SPORT Centrum Ortopedii i Rehabilitacji w aplikacji Instagram.
Valkea jest też odpowiedzialna za organizowanie konkursów i akcji prosprzedażowych.
Źródło: Valkea Media