logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Energa dodaje dzieciom energii w reklamie TV

  PR 27.07.2015, przeczytano 1224 razy
ilustracjastrzałka

Nowa kampania reklamowa Grupy Energa zachęca do udziału w sportowych i edukacyjnych projektach, które energetyczna firma realizuje już od ponad 5 lat. Z różnorodnych zajęć prowadzonych w ramach CSR-owego programu "Energa dla Ciebie” skorzystało już ponad 500.000 dzieci z całej Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/energa-dodaje-dzieciom-energii-w-reklamie-tv,25519,artykul.html

W spotach promujących młodzieńczą aktywność zobaczymy bohaterów reklam z serii "Lekcja Energi”, czyli pełnych energii uczniów i ich nauczyciela oraz ambasadorów „Energa dla Ciebie, m.in. medalistów igrzysk olimpijskich i mistrzostw świata – tyczkarkę Annę Rogowską i przedstawicieli żeglarskiej Reprezentacji Polski, Przemysława Miarczyńskiego i Piotra Myszkę.

Co mają ze sobą wspólnego popularny fizyk, światowej klasy windsurferzy i tyczkarka oraz legenda polskiej koszykówki? Biorą udział w "Lekcji Energi”. W najnowszych filmach reklamowych Grupy Energa  spotkali się, by pokazać, że energia, która rozpiera dzieci, może służyć ich edukacji i rozwojowi fizycznemu jeśli zostanie odpowiednio ukierunkowana. Świadczą o tym programy CSR Grupy Energa, w których co roku biorą udział dziesiątki tysięcy dzieci i młodzieży.

Filmy przedstawiają grupę rozbrykanych dzieci, które dzięki uczestnictwu w programach Grupy rozwijają pasję do sportu i nauki oraz przyswajają zasady fair play. Udział w "Energa dla Ciebie" przynosi im nie tylko radość i satysfakcję, ale nierzadko też pierwsze sportowe czy naukowe sukcesy. Energa przedstawia w ten sposób szanse i możliwości jakie dają prowadzone przez nią projekty prospołeczne.

- W najnowszej kampanii przedstawiamy szereg działań CSR, które od ponad 5 lat realizujemy jako firma odpowiedzialna społecznie, i z których jesteśmy dumni. Stawiamy głównie na rozwój dzieci i młodzieży, promocję aktywności fizycznej, zasad fair play, bezpieczne i świadome korzystanie z prądu elektrycznego, szacunek dla przyrody. O skali  programu "Energa dla Ciebie” świadczy ponad pół miliona uczestników z całej Polski, którzy do tej pory wzięli w nim udział – mówi Katarzyna Kowalska, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w Energa SA.

W ramach działań CSR, które firma prowadzi pod szyldem "Energa dla Ciebie”, funkcjonuje 5 programów: sportowy, edukacyjny, przyrodniczy, kulturalny i charytatywny.

Wierzymy, że młodemu pokoleniu warto wskazywać właściwe wzorce i dawać możliwość uczenia się od najlepszych, dlatego zaprosiliśmy do współpracy osoby, które są niekwestionowanymi mistrzami w swoich dziedzinach: Anię Rogowską, członków kadry narodowej w żeglarstwie, Adama Wójcika - legendę polskiej koszykówki, Tomasza Rożka - fizyka i dziennikarza naukowego. To dzięki ich wsparciu i zaangażowaniu realizujemy dobre projekty, do udziału w których możemy zapraszać kolejne dzieci i nauczycieli – dodaje Katarzyna Kowalska

Na potrzeby wspólnej komunikacji prospołecznych działań Energi uruchomiona została strona EnergaDlaCiebie.pl, prezentująca program, jego ambasadorów oraz poszczególne projekty i ich efekty.

- Cieszę się, że dzięki programom Grupy Energa mogę dać młodym ludziom coś od siebie - przekazać wiedzę, która mi samej pomogła w trakcie startów na światowych arenach. Pracując z  dziećmi po prostu zachęcamy je do ruchu, do wychodzenia z domu i czerpania radości ze sportu. Bywa jednak, że efektem tych działań jest odkrycie talentów jak np. Patryk Dobek, najmłodszy polski olimpijczyk i aktualny Mistrz Europy Juniorów, czy Tytus Butowski żeglarski Mistrz Europy w klasie Optimist. Energa otaczając opieką młodych amatorów, wspiera jednocześnie najbardziej utalentowaną młodzież i profesjonalistów, reprezentantów naszego kraju – mówi Anna Rogowska, ambasadorka projektu Energa Athletic Cup, medalistka olimpijska w skoku o tyczce.

O skali projektów Grupy Energa świadczą liczby:

  • Energa Sailing – to rocznie ponad 6 000 godzin bezpłatnych zajęć teoretycznych i praktycznych na wodzie w ogólnopolskim projekcie edukacji żeglarskiej
  • Energa Basket Cup – to co roku około 80 000 uczestników z 6 000 szkół podstawowych biorących udział w największym w Polsce turnieju koszykarskim
  • Energa Atletic Cup – to wsparcie na Pomorzu dla ponad 2 000 sportowych talentów w ciągu ostatnich pięciu lat
  • Planeta Energii – to już ponad 200 000 uczniów objętych nauką o prądzie w ogólnopolskim, bezpłatnym projekcie edukacyjnym


30 i 15- sekundowe spoty kampanii telewizyjnej będzie można od 27 lipca obejrzeć w telewizjach ogólnopolskich (m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, Polsat) oraz w Internecie.

Za przygotowanie koncepcji reklamy oraz jej realizację odpowiada agencja kreatywna Just. Spoty wyreżyserował Bartek Prokopowicz - operator obrazu i reżyser, współtwórca zdjęć do głośnych filmów fabularnych: „Dług”, „Komornik”, autor debiutu fabularnego „Chemia” biorącego udział w tegorocznym festiwalu w Gdyni. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy LOWE Media. Działania PR wspiera agencja Q&A Communications. Nad całością kampanii czuwał zespół Biura Marketingu i Komunikacji Energa SA.

Źródło: Energa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764