logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Energa Magic Lights w Grudziądzu

  PR 07.06.2025, przeczytano 350 razy
ilustracja

Już po raz piąty mieszkańcy Grudziądza oraz odwiedzający będą mieli okazję uczestniczyć w niezwykłym widowisku świetlnym, które od tego roku nosi nazwę Energa Magic Lights. Urokliwe uliczki Starego Miasta oraz Błonia Nadwiślańskie zostaną udekorowane tysiącami świateł, tworząc wyjątkową atmosferę. Wydarzenie ściąga do miasta rokrocznie około 20 tys. ludzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/energa-magic-lights-w-grudziadzu,409155,artykul.html

Widowisko świetlne początkowo było wydarzeniem towarzyszącym Jarmarkowi Spichrzowemu, który organizowany jest z okazji urodzin Grudziądza. Stało się jednak na tyle popularne, że zostało kluczowym punktem letniego kalendarza kulturalnego miasta. Teraz zyskało też sponsora tytularnego – Energę z Grupy ORLEN.

ilustracjastrzałka

– Jako Energa chcemy być blisko mieszkańców – tam, gdzie dzieje się coś wyjątkowego. Dlatego z radością stajemy się częścią jednego z najbardziej kolorowych i inspirujących wydarzeń na mapie Grudziądza – mówi Magdalena Marszałkowska, dyrektor Departamentu Marketingu Energi SA–  Energa Magic Lights to dla nas idealna okazja, by nie tylko wspierać lokalną społeczność, ale też zaprosić wszystkich do wspólnego przeżywania magii światła, muzyki i emocji. Chcemy współtworzyć wydarzenia, które zostają w pamięci, budują więzi i inspirują. A światło jest idealnym nośnikiem tych emocji – potrafi zachwycić, zatrzymać na chwilę i sprawić, że codzienność staje się niezwykła. Energa Magic Lights to właśnie taki moment – gdy ulice Grudziądza rozbłyskują kolorami, a mieszkańcy wspólnie przeżywają coś naprawdę pięknego. Cieszymy się, że możemy być częścią tego wydarzenia i razem z mieszkańcami Grudziądza tworzyć niezapomniane wspomnienia – dodaje.

ilustracjastrzałka

Atrakcje wydarzenia, które odbędzie się 18 i 19 lipca 2025 roku, rozproszone będą w ścisłym centrum miasta, a świetliste Błonia Nadwiślańskie zmienią się w magiczne miejsce pobudzające zmysły i wyobraźnię. Wśród atrakcji tegorocznej edycji znajdą się między innymi taneczne pokazy ogniowo-pirotechniczne, mapping laserowy, galeria neonów czy flyboard show na Wiśle, czyli akrobacje w wodzie i w powietrzu. Nie zabraknie również niezwykłych pokazów opowiadających bajkowe historie za pomocą światła i muzyki, które w poprzednich latach zdobyły serca mieszkańców i przyjaciół Grudziądza.

– Z radością ogłaszamy piątą edycję widowiska świetlnego, które w tym roku zyskało nową nazwę – Energa Magic Lights. Jest to możliwe dzięki wsparciu sponsora tytularnego, Energi z Grupy ORLEN. Cieszę się, że potencjał imprezy został zauważony. To jedna z najlepszych plenerowych atrakcji w regionie, która z roku na rok przyciąga coraz więcej mieszkańców i turystów – mówi prezydent Grudziądza, Maciej Glamowski. – Bez wahania mogę stwierdzić, że tworzymy show na światowym poziomie – świetlną podróż szlakami, które ukazują piękno zabytkowego Grudziądza i podkreślą jego wyjątkowy klimat. Energa Magic Lights to początek nowego etapu rozwoju – jedynego takiego wydarzenia w północnej Polsce – dodaje.

Wszystkie atrakcje wydarzenia są całkowicie bezpłatne.

Źródło: Energa SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764