logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Energa Obrót rozpoczyna integrację wizualną z Grupą Orlen

  PR 02.04.2021, przeczytano 995 razy
ilustracja

W ubiegłym roku Grupa Energa dołączyła do Grupy ORLEN. Integracja biznesowa obu grup ma wpływ m.in. na szatę graficzną w komunikacji z klientami Energi Obrotu. Będzie ona dostosowywana stopniowo do standardów Grupy ORLEN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/energa-obrot-rozpoczyna-integracje-wizualna-z-grupa-orlen,390889,artykul.html

W kolejnych miesiącach poszczególne obszary związane z działalnością Energi Obrotu będą zmieniać wygląd. Wiosną w logo spółki pojawi się człon „Grupa ORLEN”, który podkreśla przynależność do największej w Europie Środkowo-Wschodniej grupy kapitałowej. Kolorystyka Energi Obrotu zostanie uzupełniona o kolor czerwony.

Najpierw strona, później faktury

Aktualizacja identyfikacji wizualnej dotyczyć będzie w pierwszej kolejności wzorów dokumentów, umów, materiałów reklamowych i strony energa.pl. Zmiany wizualne będą wprowadzane stopniowo. Informacje o poszczególnych etapach tego procesu Energa Obrót przekazywać będzie w komunikatach na stronie spółki, a także bezpośrednio klientom – pisemnie, drogą elektroniczną lub poprzez powiadomienia w elektronicznych platformach obsługi klienta.

O zmianach faktur i kopert Energa Obrót poinformuje oddzielnym komunikatem na stronie energa.pl/witaj

Integracja Energi w ramach Grupy ORLEN jest efektem zmian własnościowych. W kwietniu 2020 roku PKN ORLEN został dominującym akcjonariuszem Energi SA, spółki zarządzającej Grupy Energa.

Energa Obrót jest jednym z pięciu największych sprzedawców energii elektrycznej w Polsce, świadczy również usługi z zakresu m.in. rozwoju elektromobilności, kompleksowego montażu paneli fotowoltaicznych czy audytów efektywności energetycznej.

Źródło: Energa

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764