logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Energa Obrót w programie Ambasador Marki Pracodawcy

  PR 10.09.2024, przeczytano 320 razy
ilustracja

Umacnianie pozycji Energi Obrotu w biznesie oraz możliwość tworzenia własnego, eksperckiego wizerunku – to korzyści płynące z wdrożenia w spółce programu Ambasador Marki Pracodawcy. W pierwszej edycji spółka wyłoniła ośmiu pracowników-ambasadorów, którzy pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/energa-obrot-w-programie-ambasador-marki-pracodawcy,405606,artykul.html

Ideą projektu jest pogłębienie współpracy spółki z obecnymi i przyszłymi partnerami biznesowymi oraz potencjalnymi pracownikami i otoczeniem zewnętrznym. Program działa w oparciu o doświadczenie i wiedzę ambasadorów uzyskane podczas pracy w Enerdze Obrocie. Każdy z nich jest ekspertem w swojej dziedzinie.

 Na co dzień jestem częścią zespołu, który jest odpowiedzialny za obsługę Departamentu Organizacyjno-Prawnego. Wykorzystując swoje umiejętności interpersonalne oraz dostęp do informacji, staram się profesjonalnie i rzetelnie wypełniać powierzone mi zadania oraz skutecznie zarządzać relacjami z interesariuszami i członkami zarządu. Utożsamiam się z organizacją i pragnę promować wszystkie korzyści, jakie wynikają z pracy w spółce – mówi Anna Narbut-Jeszke.

Działalność ambasadorów przybiera różne formy, od uczestnictwa w wydarzeniach społecznych lub kulturalno-sportowych, podczas których promują Energę Obrót, po wydarzenia eksperckie, takie jak targi czy konferencje.

 Z Energą Obrót jestem związana od 10 lat i udział w programie Ambasador Marki Pracodawcy to moje kolejne wyzwanie. Zajmuję się pozyskiwaniem nowych agentów oraz rozwojem sieci sprzedaży. Jako Ambasador Marki Pracodawcy chciałabym pokazać, że Energa Obrót to nie tylko energia elektryczna, ale również produkty okołoenergetyczne, takie jak fotowoltaika, magazyny energii, pompy ciepła czy wallboxy – wyjaśnia Aneta Rajkowska.

Udział w programie to dla ambasadorów także ogromna szansa na zdobycie unikatowej wiedzy i umiejętności, m.in. z zakresu mediów społecznościowych. To też doskonała okazja, by poza tworzeniem marki pracodawcy, stworzyć również własną markę zaangażowanego, lojalnego pracownika i identyfikującego się z firmą profesjonalisty.

Źródło: Energa SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764