logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Energa Oświetlenie instaluje świątecznie dekoracje miast

  PR 18.12.2018, przeczytano 2362 razy
ilustracjastrzałka

Świecące choinki, lodowe sople, lśniące fontanny, gwiazdy i świetlne kurtyny. Grupa Energa dodaje świątecznego blasku ponad siedemdziesięciu polskim miastom i gminom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/energa-oswietlenie-instaluje-swiatecznie-dekoracje-miast,380562,artykul.html

Montaż dekoracji świątecznych jest jedną z tych usług spółki Energa Oświetlenie, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem władz samorządowych. Włodarze polskich miast coraz bardziej doceniają rolę bożonarodzeniowych iluminacji nie tylko w tworzeniu świątecznego nastroju miejskiej przestrzeni, ale również w promocji miejscowości wśród turystów. Takie miejsca jak Park Oliwski czy śródmieście Gdańska, dzięki tysiącom światełek, nabierają świątecznego, magicznego blasku, który przyciąga zarówno mieszkańców, jak i gości.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– Dla spółki Energa Oświetlenie okres przedświąteczny jest szczególnie pracowity, ale efekty tej pracy są niesamowite. Świąteczne iluminacje ożywiają ulice, budynki, miejskie place i skwery. Budują bożonarodzeniowy nastrój i zbliżają ludzi. Zachęcają do spacerów i cieszenia się tym świątecznym czasem w rodzinnym gronie – mówi Michał Bełbot, prezes zarządu Energi Oświetlenia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Świąteczne dekoracje zainstalowane przez Grupę Energa rozbłysły m.in. w Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Malborku, Toruniu i Pelplinie. Do tegorocznych najciekawszych realizacji spółki należą iluminacje świetlne w Płocku, które nawiązują do setnej rocznicy odzyskania przez Polskę Niepodległości. Biało-czerwone lampki dekoracji 3D, rozświetlonych choinek oraz kurtyn świetlnych tworzą impresję świetlnego ogrodu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Władze wielu spośród siedemdziesięciu rozświetlanych przez Energę miast, zdecydowały się na konstrukcje świetlne, których montaż wymaga ogromnej staranności i jest bardzo pracochłonny, ale pozwala na uzyskanie niezwykłych przestrzennych brył takich jak domki, bombki czy prezenty, do których można wejść.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nowymi trendami w miastach rozświetlonych iluminacjami są w te święta dekoracje tworzone za pomocą specjalnych projektorów świetlnych. Tworzą one ciekawe efekty wizualne wyświetlane np. na zabytkowych elewacjach. W Płocku kolorowe obrazy można oglądać na ścianach płockiego sądu. Z kolei w Sopocie dzięki tej technologii zobaczymy obrazy płatków śniegu na chodniku deptaka na placu Przyjaciół Sopotu.

ilustracjastrzałka

Źródło: Energa Oświetlenie

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764