logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Energa sponsorem Mistrzów Polski w koszykówce

  PR 29.09.2024, przeczytano 265 razy
ilustracja

Energa została sponsorem aktualnych Mistrzów Polski 2024 w koszykówce, drużyny Trefla Sopot. Tę informację ogłoszono na prezentacji drużyny przed startem rozgrywek ORLEN Basket Ligi. Umowa obowiązywać będzie w sezonie 2024/25 i poza drużyną seniorską, dotyczy także koszykarzy U-17 i U-19 akademii koszykarskiej Trefla Sopot.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/energa-sponsorem-mistrzow-polski-w-koszykowce,405871,artykul.html

Drużyna Trefla Sopot rozpocznie sezon w ORLEN Basket Lidze 5 października br. od prestiżowego starcia w derbach Trójmiasta z Arką Gdynia. Na koszulkach zawodników z Sopotu pojawiło się logo nowego sponsora, jakim została Energa z Grupy ORLEN. Podpisana właśnie umowa sponsoringowa przewiduje wsparcie drużyny seniorskiej w randze złotego sponsora oraz tytularność drużyn U-17 i U-19 akademii koszykarskiej Trefla Sopot.

Trefl Sopot to najlepsza drużyna koszykarska w Polsce w sezonie 2023/24. Tytuł zdobyła po zaciętej siedmiomeczowej batalii z Kingiem Szczecin, który pokonała w ostatnim meczu finałów 77:71, kończąc rywalizację wynikiem 4:3. Warto dodać, że ostatni finałowy mecz w ERGO ARENIE oglądała na żywo rekordowa liczba kibiców: prawie 10 000 widzów. 

ilustracjastrzałka

 – Z dużą satysfakcją ogłaszamy rozpoczęcie współpracy Energi i Trefla Sopot, nad nawiązaniem której intensywnie pracowaliśmy przez ostatnie tygodnie. Teraz łączymy siły. Wszystko po to, aby wspierać sportową pasję, zrównoważony rozwój i wartości, które niosą korzyści zarówno dla sportu, jak i społeczności lokalnych – powiedział Sławomir Staszak, p.o. prezes Zarządu Energi SA.

– Ostatni sezon zakończyliśmy zdobyciem mistrzostwa Polski, a nowy rozpoczynamy w równie spektakularnym stylu. Podpisanie umowy z Energą jest wspaniałą wiadomością dla klubu – uważa Marek Wierzbicki, prezes Trefla Sopot– Współpraca otwiera przed nami nowe możliwości. Razem z naszym Sponsorem Złotym chcemy walczyć o czołowe miejsca w rozgrywkach ligowych oraz pokazać się z dobrej strony w Europie. Mając w swojej drużynie takiego Sponsora jak Energa jestem przekonany, że zrealizujemy nasze plany i cele.

W ramach podpisanej umowy logo Energi zostanie umieszczone na strojach meczowych i narzutkach rozgrzewkowych pierwszej drużyny Trefla Sopot. W trakcie domowych spotkań w ORLEN Basket Lidze na parkietach ERGO ARENY i Hali 100-lecia pojawi się dedykowana naklejka dla złotego sponsora. Logo Energi będzie także widoczne m.in. na bandach LED i grafikach w kanałach społecznościowych Trefla Sopot. Ponadto spółka zostanie sponsorem dwóch wybranych meczów, a klub i Energa będą współpracować przy akcjach CSR.

Wsparcie dla młodych sportowych talentów

ilustracjastrzałka

Od lewej: Kazimierz Wierzbicki, Sławomir Staszak, Marek Wierzbicki 

Energa została także sponsorem dwóch drużyn młodzieżowych Trefla Sopot. Energa pojawi się jako sponsor tytularny sekcji U-19 i U-17 we wszystkich rozgrywkach, w których uczestniczyć będzie młodzież.

– Energa, jako mecenas sportu, postanowiła zadbać także o naszą zdolną młodzież. Z dumą mogę poinformować, iż spółka została nowym Sponsorem tytularnym naszego zespołu do lat 17 oraz do lat 19. To bardzo ważne wsparcie, gdyż pozwoli naszym młodym zawodnikom skupić się wyłącznie na rozwijaniu swojego talentu. Wierzę, że kilku z nich w przyszłości otrzyma swoją szansę na poziomie ekstraklasowym – mówi Marek Wierzbicki.

– Sportowa edukacja dzieci i młodzieży jest dla nas bardzo ważna – dodaje Sławomir Staszak. – Dziękuję za koszulkę z podpisami zawodników Trefla Sopot, którą otrzymałem podczas ogłoszenia naszej współpracy. Wspólnie z klubem przeznaczymy ją na licytację. Zebrane środki zostaną przekazane na zbiórkę zorganizowaną na rzecz młodych koszykarzy z Prudnika, który został dotknięty kataklizmem.

Źródło: Energa SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja MPL Verbum zdobyła budżet Rehau
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU. Dla REHAU to pierwszy program...
Piłkarki GieKSy w kampanii promującej Różowy Październik
Zasada złotego gola obowiązywała w futbolu krótko i raczej nikt za nią nie tęskni, bo zwyczajnie nie przyniosła nic dobrego. Ale Superbet znalazł sposób, by każdy gol był złoty. A nawet… warty tysiąc złotych!
Harold i kanapkowa rewolucja na ulicach Warszawy
Niektóre kampanie reklamowe są jak dobrze skomponowane kanapki – zaskakują, wciągają, a ich smak zostaje na długo. Po taki przepis sięgnęliśmy w ramach najnowszej kampanii GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI, w której „dziwny pan ze stocka” stał się ambasadorem kanapkowej rewolucji.
Linux Polska ponownie wybiera Lightscape
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!
3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764