logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Energetyczna kampania od Warki Energy

  PR 19.05.2024, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/energetyczna-kampania-od-warki-energy,404279,artykul.html

Warka Energy to nowy wymiar marki Warka dedykowany młodym dorosłym. Ta grupa poszukuje tylko tego, co prawdziwe. Od razu wyczuwa sztuczność w reklamach. To dlatego w kampanii Warki Energy wykorzystane zostały motywy z klipów i rolek, które Gen Z&Y codziennie ogląda na swoich ekranach – wszystko pod hasłem „Włącz się”. Ważnym elementem spotów jest wspólne spędzanie czasu ze znajomymi podczas wykonywania codziennych czynności – takich jak jedzenie na mieście, jazda na desce, granie w gry, czy po prostu zwykłe rozmowy. W winietach pojawiają się również neonowe napisy, które od tego sezonu są wykorzystywane na puszkach Warki Energy. Od marca produkt dostępny jest w dwóch nowych smakach – Warka Energy 0,0% Original i Warka Energy 0,0% Arbuz.

ilustracjastrzałka

Kategoria piwa wciąż walczy o uznanie młodego, dorosłego konsumenta. – mówi Klaudyna Konarzewska Brand Managerka Warki.

To dlatego w ubiegłym roku Warka wprowadziła na rynek innowacyjny produkt, jakiego jeszcze nie było, czyli Warkę Energy, wchodząc tym samym w nowy segment. W tym sezonie jeszcze bardziej skupimy się na młodych dorosłych, którym orzeźwiające napoje energetyzujące towarzyszą w codziennych sytuacjach. Z myślą o nich powstały produkty w unikalnym opakowaniu oraz niezwykle energetyczna kampania. – dodaje Konarzewska.

Spoty można oglądać od 13 maja w telewizji oraz digitalu. Kampania będzie miała również wsparcie na nośnikach OOH oraz w PR. W promocję Warki Energy zaangażowani zostaną także influencerzy.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Projekty opakowań przygotowały agencje Global Shopper Marketing oraz Cream. Za projekt POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Watchout Studio, a wyreżyserował Mac Adamczak. Postprodukcją zajęło się studio AIO Post, za udźwiękowienie odpowiada Studio Głośno.

Źródło: Grupa Żywiec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764