logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Energizer w nowej promocji z Tidal

  PR 03.06.2020, przeczytano 785 razy
ilustracjastrzałka

Na lato 2020 firma Energizer przygotowała nową promocję konsumencką typu instant win w partnerstwie z serwisem TIDAL. Akcja potrwa do końca sierpnia. Za kampanię w social mediach odpowiada agencja Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-energizer-w-nowej-promocji-z-tidal,387267,artykul.html

Mechanizm promocji jest jak zwykle prosty: kup dowolny produkt Energizer, zarejestruj zakup na stronie internetowej kampanii www.sluchajdluzej.com i otrzymaj prezent - 2 kody dla 2 osób upoważniające do subskrypcji TIDAL Premium przez 60 dni każdy. Aby wykorzystać kody, wystarczy założyć konto w serwisie TIDAL i postępować zgodnie z zawartymi tam instrukcjami. TIDAL to dostęp do ponad 60 milionów utworów oraz 250 tysięcy wysokiej jakości wideo, w tym gotowych playlist do trenowania, biegania, słuchania muzyki w pracy czy na wakacjach.  

- Nasza promocja typu instant win ma uprzyjemnić osobom kupującym produkty Energizer sezon letni. W tym szczególnym roku i sytuacji, w jakiej znalazł się świat, stawiamy na partnerstwo z serwisem, z którego usług można korzystać zarówno zostając w domu, pracując czy spacerując. TIDAL umili czas w każdych warunkach. Nasi konsumenci od lat doceniają nasze pomysły na bonusy, które zyskują wybierając markę Energizer, a my co roku staramy się nie zawieść ich oczekiwań, proponując kolejne wartościowe promocje z nowymi partnerami i cennymi nagrodami – przekonuje Jowita Pasturczyk, Brand Activation Manager, Energizer Central Europe sp. z o.o.

Promocja komunikowana jest w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Za kreacje, prowadzenie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja Plej, obsługująca markę Energizer w social mediach od 2016 roku.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764