logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Energizer z Plej w globalnej kampanii na 36 rynkach

  PR 25.11.2021, przeczytano 874 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna zimowa globalna kampania Energizer to szansa na zdobycie maskotek z filmu Sing 2 według jednego z mechanizmów promocji: loterii albo instant win (zależnie od rynku). Plej odpowiada za komunikację kampanii oraz global digital amplification, czyli przełożenie globalnego key visuala na formaty socialmediowe na 36 rynkach, 28 regionalnych landing page’y oraz prowadzenie kampanii w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/energizer-z-plej-w-globalnej-kampanii-na-36-rynkach,393890,artykul.html

Agencja Plej stworzyła digitalowe formaty reklamowe do globalnej komunikacji zimowych promocji marki w Europie (Francja, Dania, Finlandia, Norwegia, Szwecja, Niemcy, Polska, Włochy, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Hiszpania, Czechy, Węgry, Irlandia, Grecja, Słowacja, UK, Rosja czy Szwajcaria), Afryce (RPA, Egipt), Ameryce Środkowej i Południowej (Meksyk, Chile, Argentyna), Azji (Filipiny, Malezja, Singapur, Izrael, Indonezja, Korea Południowa, Tajwan, Hong Kong, Tajlandia),  Australii i Nowej Zelandii. Po stronie agencji m.in. kreacje na potrzeby komunikacji w social mediach oraz przygotowanie 28 regionalnych landing page’y kampanii.

Promocje wystartowały w październiku i potrwają do końca stycznia. W Polsce akcja już trwa. Kupując dowolny produkt Energizer i rejestrując zakup na stronie kampanii, czyli www.energizerpromo.com, otrzymuje się nagrodę – maskotkę z filmu Sing 2. Promocja trwa do wyczerpania zapasu pluszaków.

To kolejna globalna współpraca Plej i Energizer. Wiosną tego roku agencja wspierała letnią kampanię na 15 rynkach, a jesienią ubiegłego roku odpowiadała za digital implication globalnej promocji Energizer, czyli za adaptację promocji we wszystkich kanałach komunikacji w digitalu na 44 rynkach na 3 kontynentach. Komunikacja obejmowała social media oraz przygotowane przez Plej landing page’e. W 2018 roku Plej powierzono adaptację kreacji promocyjnych kampanii globalnej z 20th Century Fox w social mediach w 20 krajach na 3 kontynentach, a w 2019 roku agencja przygotowała koncept letniej loterii dla Energizer we Francji oraz odpowiadała za koncept kreatywny kampanii digital dla międzynarodowej promocji Energizer z Booking.com.

– Sing 2 to globalny hit kinowy, który z pewnością trafi w gusta wielu rodzin na całym świecie. Dlatego w tym sezonie zdecydowaliśmy się na współpracę z Universal Studio i ogólnoświatową promocję, w której można zdobyć pluszaki z tej właśnie produkcji. Energizer już od ponad 10 lat konsekwentnie stawia na inteligentne promocje, w których, aby podziękować za wybór naszej marki, oferujemy konsumentom atrakcyjny prezent. W 2016 roku organizowaliśmy już promocję z maskotkami z filmu i zainteresowanie klientów oraz pozytywny feedback wobec promocji przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Mamy nadzieję, że tym razem zimowa kampania także podbije ich serca  – przekonuje Dariusz Płaza, Promotions Manager, Global Marketing Activation, Energizer Central Europe Sp. z o.o.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764