logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Energooszczędne pralki i suszarki Samsung w promocji ze zwrotem aż do 1000 zł

  PR 09.09.2021, przeczytano 739 razy

Pralki i suszarki Samsung wyposażone zostały w inteligentne technologie gwarantujące wygodę obsługi oraz oszczędność energii. Teraz, dzięki promocji cashback, przy zakupie zestawu pralka i suszarka użytkownicy mogą cieszyć się z dodatkowej korzyści w postaci zwrotu na konto aż do 1000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/energooszczedne-pralki-i-suszarki-samsung-w-promocji-ze-zwrotem-az-do-1000-zl--,392919,artykul.html

Startuje nowa kampania pralek i suszarek Samsung, której celem jest podkreślenie wygody użytkowania urządzeń, a także energooszczędności, którą gwarantują zastosowane w nich inteligentne technologie. W spocie telewizyjnym Samsung wskazuje na kluczowe funkcje i programy dostępne w pralkach i suszarkach, a także zachęca do skorzystania z promocji ze zwrotem na konto:

  • Przy zakupie wybranej pralki lub suszarki Samsung użytkownik otrzymuje do 500 zł zwrotu na konto
  • Kupując zestaw - pralka i suszarka – użytkownik otrzymuje aż do 1000 zł zwrotu na konto

Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i jest skierowana do osób, które wyposażają nowe mieszkanie lub przeprowadzają remont, a także do tych, którym zużył się stary sprzęt i w związku z tym poszukują bardziej nowoczesnych, wygodnych i energooszczędnych rozwiązań do domu. W promocji mogą wziąć udział osoby decydujące się na zakup pralki lub suszarki, ale to zakup zestawu – pralka i suszarka - niesie za sobą największe korzyści. Dzięki suszarce automatycznej możemy ograniczyć widok suszących się ubrań w przestrzeni mieszkalnej, uporamy się z praniem i suszeniem znacznie szybciej, a do tego ograniczymy konieczność prasowania. Tym, co dodatkowo wyróżnia zestaw - pralka i suszarka Samsung – jest „inteligentna współpraca urządzeń”, które są połączone ze sobą za pomocą panelu AI Control. Dzięki niemu pralka, na podstawie parametrów prania, podpowiada odpowiednie ustawienia suszarce, co uczyni pranie i suszenie jeszcze wygodniejszym, szybszym, a zarazem bezpiecznym dla ubrań.

Działania kampanijne dla kategorii pralek i suszarek obejmują 30” i 15” sekundowe spoty, które będzie można zobaczyć zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN i Polsat, stacjach tematycznych i na VOD. Działania uzupełnią: kampania display-owa w internecie i SoMe, a także komunikacja w sklepach.

Jak skorzystać z promocji?

Aby wziąć udział w promocji i otrzymać zwrot należy dokonać zakupu wybranej pralki, suszarki lub zestawu od Samsung. Następnie należy zarejestrować zakup na stronie internetowej www.pralki.samsung.pl, nie później niż do 21 dni od dokonania transakcji, oraz zostawić opinię o produkcie. Promocja trwa od 06.09.2021 do 17.10.2021 lub do wyczerpania puli przeznaczonej na zwroty. Za komunikację kampanii odpowiadają VMLY&R oraz d*fusion communication, a za kreacje agencja reklamowa Leo Burnett i agencja VMLY&R. Zakup mediów koordynuje dom mediowy Starcom.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: lukelycz

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764