logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Engraf – nowy gracz na rynku poligraficznym

  PR 12.05.2022, przeczytano 292 razy
ilustracjastrzałka

Firma Engraf jest bezpośrednim importerem urządzeń znanych marek takich jak: Uchida, Morgana, Plockmatic, Valiani. Zespół firmy to ludzie z ogromnym doświadczeniem w sprzedaży i serwisie, którzy doskonale znają rynek i potrzeby klientów. Przykładem może być Jan Kopia, który działa w poligrafii od ponad 30 lat, Adrian Dźbikowicz  (od ponad 15 lat) czy Norbert Michalski (od ponad 20 lat). Żeby zapewnić jak najwyższy profesjonalny poziom obsługi, firma mocno rozwija dział serwisu i sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/engraf-%E2%80%93-nowy-gracz-na-rynku-poligraficznym,395818,artykul.html

Oferta firmy Engraf skierowana jest do całej branży poligraficznej. Posiada urządzenia zarówno dla drukarni offsetowych, jak również dla drukarni cyfrowych. Firma stawia na wysoką jakość usług i sprzętu. Prowadzi sprzedaż urządzeń oraz zapewnia serwis na terenie całej Polski, również urządzeń po gwarancji, co sprawia, że operator maszyny ma pewność, że urządzenie będzie pracowało bezawaryjnie przez bardzo długi czas.

– Bardzo duże doświadczenie, którym możemy się pochwalić, przekłada się na profesjonalną obsługę oraz doradztwo techniczne na najwyższym poziomie. Szczególnie duży nacisk kładziemy na idealne dopasowanie rozwiązań do potrzeb klienta – mówi Norbert Michalski.

Pod koniec marca firma Engraf prezentowała swoje rozwiązania na targach branżowych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się urządzenia japońskiej marki Uchida: automat sztancujący Uchida AeroDieCut, wycinarka Uchida AeroCut X. Z urządzeń marki Morgana automatyczna falcerko-bigówka Morgana DigiFold PRO XL. Duże zainteresowanie ze strony klientów przełożyło się na wiele sprzedaży. Już we wrześniu będzie można spotkać firmę Engraf na targach Festiwal Marketingu w Warszawie.

Automat sztancujący Uchida AeroDieCut jest nowością na rynku. Wykorzystuje hybrydowy system tygla i rolsztancy minimalizując styk wykrojnika z arkuszem co pozwala na wykonywanie małych użytków bez użycia dużej siły. Wymiana wykrojnika zajmuje dosłownie chwilę. AeroDieCut posiada opatentowany trójstronny zasys, podwójny rozdmuch oraz wykrywanie podwójnych pobrań. Programowanie wszystkich prac odbywa się za pomocą dotykowego panelu z możliwością zapamiętania prac. Posiada regulację przekosów, czyta marki kalibrujące, a wielokrotne uderzanie jednym wykrojnikiem na arkuszu znacznie zmniejsza koszt i niweluje błędy powstałe przy kurczeniu się arkuszy w druku cyfrowym lub po foliowaniu. Urządzenie jest bardzo ciche i co bardzo ważne – pobiera tylko 400W.

Kolejnym urządzeniem, które ostatnio zaprezentowała firma to Morgana DigiFold Pro XL. Urządzenie biguje dwoma nożami z góry i z dołu oraz falcuje. Urządzenie może również perforować listowo lub krążkowo. Programowanie odbywa się za pomocą dotykowego LCD, który obrazkowo prowadzi nas przez wszystkie etapy ustawień. Urządzenie pobiera arkusze odgórnie za pomocą pasów z podsysyem. Nowością jest optyczny system separacji, który automatycznie steruje rozdmuchem i zasysem w celu uniknięcia podwójnego pobrania lub jego braku. Maksymalny format arkusza 385 x 1300mm, grubość 0,4mm i prędkość 6000 arkuszy/h sprawia, że urządzenie znajdzie swoje miejsce w nawet najbardziej wymagającej drukarni. Jest to pierwszy w tym segmencie produkt z takimi możliwościami.

– W naszym showroomie klienci mogą obejrzeć, przetestować urządzenia oraz porozmawiać o oferowanych rozwiązaniach, które pozwolą zaoszczędzić czas i pieniądze. Urządzenia z naszej oferty pozwalają skrócić czas wykonywanych prac oraz zwiększyć automatyzację eliminując czasochłonne czynności wykonywane przez pracowników. Dzięki temu firmy mogą wykorzystać ten czas na przyjęcie nowych zleceń oraz poszerzenie oferty o nowe usługi. To co nas wyróżnia na tle konkurencji to przede wszystkim idealnie dopasowana oferta niezawodnych urządzeń uznanych na świecie producentów marek oraz profesjonalna obsługa i serwis. Bogate doświadczenie, znajomość rynku oraz pewność klienta, że dostanie idealnie dopasowane rozwiązanie do swoich potrzeb – reasumuje Norbert Michalski.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764