logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eniro mailuje z Wirtualna Polską

  PR 23.11.2015, przeczytano 1022 razy
ilustracja

W dzisiejszych czasach e-mail stał się integralną częścią życia konsumentów. Jak pokazują dane 98% Internautów posiada pocztę elektroniczną, a aż 70% z nich deklaruje, że codziennie korzysta z maila.[1] Marketerzy na całym świecie doceniają możliwość dotarcia do klientów poprzez e-mail marketing. Kampanie e-mailingowe dają możliwość targetowania i personalizowania wysyłki, a to pozwala sądzić, że e-mailing jest skutecznym narzędziem marketingu on-line.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eniro-mailuje-z-wirtualna-polska,26624,artykul.html

Z myślą o wsparciu swoich klientów, firma Eniro Polska, właściciel lokalnej wyszukiwarki PanoramaFirm.pl, nawiązała długofalową współpracę z Grupą Wirtualna Polska w zakresie realizacji kampanii e-mailingowych. W ramach kooperacji obie firmy koncentrują się na wsparciu sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

E-mailing jest doskonałym narzędziem umożliwiającym indywidualną komunikację pomiędzy klientem a konsumentem, a tym samym pozwala na budowanie między nimi relacji opartej na wzajemnym zaufaniu i lojalności. E-mailing pozwala także na interakcję – na przeniesienie klienta do sklepu internetowego lub strony internetowej ze szczegółami oferty. Jak pokazują dane aż 55% firm generuje co najmniej 10% sprzedaży poprzez email marketing.[2]

Panorama Firm, wiodąca marka Eniro Polska, od lat dostarcza polskim przedsiębiorcom nowoczesne rozwiązania z zakresu marketingu cyfrowego, aby mogli osiągać biznesowe sukcesy. Nasi konsultanci stale kontaktują się z tysiącami właścicieli firm oferując im kompleksowe usługi – od pakietów cyfrowych w Panoramie Firm do mobilnych stron www czy remarketingu. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska. Dzięki nawiązanej współpracy z Grupą Wirtualna Polska, poszerzyliśmy naszą ofertę o kompleksową realizację kampanii e-mailingowych. Teraz będziemy mogli jeszcze lepiej wspierać naszych klientów. E-mailing jest przecież uznawany za jeden z najskuteczniejszych i najszybciej działających kanałów komunikacji. Dodatkowo, gwarantujemy, że przekaz reklamowy naszych klientów zostanie w 100% dostarczony do wskazanej grupy docelowej, dzięki unikatowemu systemowi partnera - Grupy Wirtualna Polska, który realizuje wysyłkę kampanii e-mailingowej. – dodaje Magdalena Wypychowicz.

W ramach współpracy i wsparcia udzielanego właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw Eniro Polska oferuje:

- dobór bazy do wysyłki, w tym możliwość precyzyjnego doboru grupy docelowej poprzez kryteria targetowania, takie jak: miejsce zamieszkania, płeć, wiek, wykształcenie, branże i zainteresowania;

- przygotowanie kreacji przez Eniro;

- realizację wysyłki do wybranej grupy odbiorców do bazy i za pośrednictwem Grupy Wirtualna Polska;

- raport końcowy opisujący efekty kampanii.

Zdecydowaliśmy się na zawarcie strategicznego aliansu z Grupą Wirtualna Polska, ponieważ dysponuje ona największą bazą w Polsce aktywnych użytkowników poczty elektronicznej - 11 mln [3] – komentuje Magdalena Wypychowicz.

Źródło: Eniro Polska

www.panoramafirm.pl

Dodatkowe informacje:

[1] źródło: IIBR, kwiecień 2014
[2] Econsultancy „Email Marketing Census”, 2014
[3] źródło: Megapanel PBI/Gemius, październik 2015

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764