logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eniro Polska w nowej roli i z nowym logo

  PR 29.06.2017, przeczytano 1286 razy
Bożena Chmielarczyk - Dyrektor Generalny Eniro Polska

Firma Eniro Polska ogłosiła nową filozofię działania na lokalnym rynku. Doprecyzowana została misja firmy, rola pracowników, portfolio oferowanych produktów oraz środowisko pracy. Zmianę wspiera wprowadzenie nowego logo firmy. Odświeżony wizerunek podkreśla otwartość firmy w relacjach z Klientami, Użytkownikami oraz Partnerami biznesowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eniro-polska-w-nowej-roli-i-z-nowym-logo,32970,artykul.html

Eniro Polska specjalizuje się w marketingu internetowym i wyszukiwaniu lokalnym. Firma rozwija najpopularniejszą wyszukiwarkę lokalną PanoramaFirm.pl oraz oferuje polskim przedsiębiorcom skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego m.in. serwis branżowy Budownictwo.pl, strony www, SEO, remarketing, e-sklepy, e-mailing, wideo czy bazy danych.

Eniro oznacza w języku esperanto "dostępność", czyli ważną cechę, którą firma kieruje się w procesie sprzedaży swoich produktów i zarządzania relacjami z Klientami.

Wprowadzony nowy system identyfikacji wizualnej podkreśla przeobrażenia, jakie nastąpiły w polskim oddziale Eniro. Firma,  stała się nowoczesną, oferującą cyfrowe produkty organizacją, nastawioną na skuteczne zaspokajanie potrzeb Klientów. Obecny logotyp nawiązuje do rynkowych trendów w projektowaniu i transparentnej komunikacji rynkowej.

- Zmiana logo firmy jest okazją do ponownego doprecyzowania roli, jaką nasza firma odgrywa na rynku oraz znaczeniu pracy, jaką wykonujemy na co dzień. Od 25 lat wspieramy polskich przedsiębiorców w skutecznym konkurowaniu na globalnym rynku internetowym produktów i usług, dostarczając im kontakty biznesowe. Nasi pracownicy codziennie przyczyniają się do rozwoju lokalnych firm, więc ich praca ma znaczący wpływ na kondycję i konkurencyjność przedsiębiorstw. Działamy w świecie mediów cyfrowych, więc najważniejszym zobowiązaniem wobec Klientów jest regularne przedstawianie im dowodów, jak skuteczne są nasze rozwiązania i ich inwestycje w reklamę w produktach Eniro. – mówi Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska.

Odświeżone logo jako synonim pozytywnych zmian w firmie będzie obecne w komunikacji marketingowej oraz identyfikacji oddziałów Eniro Polska. Nowy system identyfikacji wizualnej będzie sukcesywnie wprowadzany w oznakowaniu polskich placówek firmy.

Źródło: Eniro Polska

www.eniro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764