logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

enirocentrum.pl - nowy serwis dla reklamodawców Eniro Polska

   02.10.2011, przeczytano 14592 razy

Spółka Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm uruchomiła serwis enirocentrum.pl - miejsce stworzone z myślą o obecnych i potencjalnych klientach, w którym mają oni łatwiejszy dostęp do informacji na temat zakupionych reklam, możliwość ich edycji, opcję testowania, a także stały dostęp do najważniejszych informacji, ofert i promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enirocentrum.pl---nowy-serwis-dla-reklamodawcow-eniro-polska,13645,artykul.html

Serwis przeznaczony jest dla klientów Panoramy Firm, oraz tych, którzy zastanawiają się nad inwestycją w reklamę internetową. Dostęp możliwy jest poprzez stronę enirocentrum.pl (należy podać login i hasło). Do serwisu można również przejść ze strony głównej panoramafirm.pl, wybierając ikonę „Moje konto” w prawym górnym, rogu strony.

Konto w enirocentrum.pl umożliwia dostęp do szeregu funkcjonalności, m.in. „wypróbuj reklamę”. Każdy zalogowany użytkownik Centrum Klienta może wybrać i wypróbować dowolną reklamę dostępną w aktualnej ofercie danego serwisu. Jeśli spełnia ona jego oczekiwania, należy kliknąć i wysłać zgłoszenie, że jest się zainteresowanym jej zakupem i publikacją. Konsultant Eniro Polska bezpośrednio skontaktuje się i zaprezentuje szczegóły.

Obsługa enirocentrum.pl opiera się na panelu, dzięki któremu klient może na bieżąco zarządzać swoimi reklamami, np. dokonać zmian w prezentowanej ofercie, dodać nowe zdjęcia w galerii, wprowadzić aktualne promocje, załączyć nowe cenniki, czy wpisać kluczowe frazy do wyszukiwania. Dzięki bezpośredniemu dostępowi ma również pewność, że jego reklama jest aktualna i zawiera wszystkie istotne informacje.

W Centrum Klienta znaleźć także można informacje dotyczące statusu zamówień, możliwości reklamowych w serwisach Eniro Polska - panoramafirm.pl, budownictwo.pl, panorama-lokalna.pl, - a także warunków zamawiania reklam i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ).

Źródło: Eniro Polska

enirocentrum.pl

Dodatkowe informacje:

Eniro Polska obsługuje tysiące klientów rocznie. Firma, której podstawą działalności jest sprzedaż działa w całej Polsce i oferuje skuteczne narzędzia reklamowe dla firm. Bogate portfolio produktów i usług, szeroki zasięg działania oraz tak duża liczba klientów powodują, że firma stawia na wysoką jakość obsługi swoich klientów. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom i potrzebom stworzyła tzw. Centrum Klienta Eniro.

Centrum Klienta Eniro to ważny element w budowaniu firmy nowoczesnej, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i użytkowników. To także ważny krok w kierunku umacniania wizerunku Eniro jako firmy dostarczającej najwyższej jakości produkty internetowe, które mają pomagać firmom w prowadzeniu biznesu.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764