Spółka Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm uruchomiła serwis enirocentrum.pl - miejsce stworzone z myślą o obecnych i potencjalnych klientach, w którym mają oni łatwiejszy dostęp do informacji na temat zakupionych reklam, możliwość ich edycji, opcję testowania, a także stały dostęp do najważniejszych informacji, ofert i promocji.
Serwis przeznaczony jest dla klientów Panoramy Firm, oraz tych, którzy zastanawiają się nad inwestycją w reklamę internetową. Dostęp możliwy jest poprzez stronę enirocentrum.pl (należy podać login i hasło). Do serwisu można również przejść ze strony głównej panoramafirm.pl, wybierając ikonę „Moje konto” w prawym górnym, rogu strony.
Konto w enirocentrum.pl umożliwia dostęp do szeregu funkcjonalności, m.in. „wypróbuj reklamę”. Każdy zalogowany użytkownik Centrum Klienta może wybrać i wypróbować dowolną reklamę dostępną w aktualnej ofercie danego serwisu. Jeśli spełnia ona jego oczekiwania, należy kliknąć i wysłać zgłoszenie, że jest się zainteresowanym jej zakupem i publikacją. Konsultant Eniro Polska bezpośrednio skontaktuje się i zaprezentuje szczegóły.
Obsługa enirocentrum.pl opiera się na panelu, dzięki któremu klient może na bieżąco zarządzać swoimi reklamami, np. dokonać zmian w prezentowanej ofercie, dodać nowe zdjęcia w galerii, wprowadzić aktualne promocje, załączyć nowe cenniki, czy wpisać kluczowe frazy do wyszukiwania. Dzięki bezpośredniemu dostępowi ma również pewność, że jego reklama jest aktualna i zawiera wszystkie istotne informacje.
W Centrum Klienta znaleźć także można informacje dotyczące statusu zamówień, możliwości reklamowych w serwisach Eniro Polska - panoramafirm.pl, budownictwo.pl, panorama-lokalna.pl, - a także warunków zamawiania reklam i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ).
Źródło: Eniro Polska