logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

enirocentrum.pl - nowy serwis dla reklamodawców Eniro Polska

   02.10.2011, przeczytano 13853 razy

Spółka Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm uruchomiła serwis enirocentrum.pl - miejsce stworzone z myślą o obecnych i potencjalnych klientach, w którym mają oni łatwiejszy dostęp do informacji na temat zakupionych reklam, możliwość ich edycji, opcję testowania, a także stały dostęp do najważniejszych informacji, ofert i promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enirocentrum.pl---nowy-serwis-dla-reklamodawcow-eniro-polska,13645,artykul.html

Serwis przeznaczony jest dla klientów Panoramy Firm, oraz tych, którzy zastanawiają się nad inwestycją w reklamę internetową. Dostęp możliwy jest poprzez stronę enirocentrum.pl (należy podać login i hasło). Do serwisu można również przejść ze strony głównej panoramafirm.pl, wybierając ikonę „Moje konto” w prawym górnym, rogu strony.

Konto w enirocentrum.pl umożliwia dostęp do szeregu funkcjonalności, m.in. „wypróbuj reklamę”. Każdy zalogowany użytkownik Centrum Klienta może wybrać i wypróbować dowolną reklamę dostępną w aktualnej ofercie danego serwisu. Jeśli spełnia ona jego oczekiwania, należy kliknąć i wysłać zgłoszenie, że jest się zainteresowanym jej zakupem i publikacją. Konsultant Eniro Polska bezpośrednio skontaktuje się i zaprezentuje szczegóły.

Obsługa enirocentrum.pl opiera się na panelu, dzięki któremu klient może na bieżąco zarządzać swoimi reklamami, np. dokonać zmian w prezentowanej ofercie, dodać nowe zdjęcia w galerii, wprowadzić aktualne promocje, załączyć nowe cenniki, czy wpisać kluczowe frazy do wyszukiwania. Dzięki bezpośredniemu dostępowi ma również pewność, że jego reklama jest aktualna i zawiera wszystkie istotne informacje.

W Centrum Klienta znaleźć także można informacje dotyczące statusu zamówień, możliwości reklamowych w serwisach Eniro Polska - panoramafirm.pl, budownictwo.pl, panorama-lokalna.pl, - a także warunków zamawiania reklam i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ).

Źródło: Eniro Polska

enirocentrum.pl

Dodatkowe informacje:

Eniro Polska obsługuje tysiące klientów rocznie. Firma, której podstawą działalności jest sprzedaż działa w całej Polsce i oferuje skuteczne narzędzia reklamowe dla firm. Bogate portfolio produktów i usług, szeroki zasięg działania oraz tak duża liczba klientów powodują, że firma stawia na wysoką jakość obsługi swoich klientów. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom i potrzebom stworzyła tzw. Centrum Klienta Eniro.

Centrum Klienta Eniro to ważny element w budowaniu firmy nowoczesnej, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i użytkowników. To także ważny krok w kierunku umacniania wizerunku Eniro jako firmy dostarczającej najwyższej jakości produkty internetowe, które mają pomagać firmom w prowadzeniu biznesu.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”
Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.
Salony Agata: Ambasadorki marki promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV
Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem...
Historia Polskich Marek – nowy projekt fotograficzny PAP
Polska Agencja Prasowa ruszyła z projektem fotograficznym Historia Polskich Marek, w ramach którego organizuje tematyczne wystawy archiwalnych zdjęć PAP. Na dedykowanej stronie będą publikowane unikatowe fotografie, artykuły i filmy pokazujące rozwój polskich przedsiębiorstw.
Co łączy Baranią Górę z Gdańskiem? Oczywiście - największa rzeka w Polsce! Pora ją posprzątać! Ekolog i podróżnik Dominik Dobrowolski, wspólnie z bankiem Credit Agricole i spółką EFL rozpoczynają wspólnie trzecią wielką akcję ekologiczną - Wiślaną Odyseję. W ciągu dziesięciu miesięcy posprzątają brzegi królowej polskich...
Rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Selgros Cash & Carry
„W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Będzie on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764