logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk

  PR 23.05.2025, przeczytano 337 razy
ilustracja

27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enpulse-startuje-z-podcastem-bridge-talk,408944,artykul.html

– W świecie nieustannych zmian, różnorodnych oczekiwań i stylów pracy, coraz częściej dochodzi do zgrzytów międzypokoleniowych. Zetki nie rozumieją boomersów, millenialsi mają inne potrzeby niż pokolenie X – a wszyscy próbują odnaleźć się w jednej organizacji – podkreśla Magda Pietkiewicz, twórczyni platformy Enpulse– W „Bridge Talk” będziemy szukać odpowiedzi na pytanie jak budować kulturę pracy, która daje wszystkim przestrzeń do rozwoju, zaufania i współpracy. W kolejnych odcinkach mówić będziemy o tworzeniu organizacji, które nie tylko zatrzymują ludzi na dłużej, ale sprawiają, że naprawdę czują się częścią zespołu. Nasz podcast ma być inspiracją dla tych, którzy chcą tworzyć nowoczesne, świadome i włączające miejsca pracy – oparte na zrozumieniu, a nie stereotypach – dodaje.

7 liter, 7 odcinków, jedna idea

Na serię Bridge Talk składać się będzie 7 odcinków emitowanych co dwa tygodnie. Tematy każdego z nich nawiązywać będą do kolejnych liter hasła BRIDGES.

Pierwszy odcinek podcastu „B jak Belonging” poświęcony będzie psychologicznemu bezpieczeństwu. Magda Pietkiewicz, twórczyni platformy Enpulse, oraz Emilia Brzóska, Strateżka People and Culture, rozmawiać będą z Joanną Zdanowicz, ekspertką i praktyczką, która od lat wspiera firmy w budowaniu kultury opartej wartościach. W trakcie 50-minutowej dyskusji starać się będą znaleźć odpowiedź na pytanie jaką rolę odgrywa poczucie przynależności w organizacjach i dlaczego to coś więcej niż „miła atmosfera”. Zastanowią się również jakie środowisko mogą tworzyć pracodawcy, by to właśnie ich firma była miejscem, w którym ludzie chcą zostać  bo czują, że naprawdę do niej należą.

W kolejnych odsłonach serii poruszone zostaną zagadnienia kluczowe dla funkcjonowania współczesnych organizacji: od zasad, rytuałów i struktur wpływających na spójność zespołów, przez komunikację, feedback i integrację w środowiskach zróżnicowanych i hybrydowych, po motywację, styl pracy, odporność psychiczną, rozwój, uznanie i przywództwo. Eksperci omówią również kwestie związane z poczuciem sensu, równością, zaangażowaniem oraz projektowaniem systemów i procesów wspierających efektywną i zrównoważoną kulturę pracy.

Kolejne odcinki podcastu Bridge Talk będą dostępne na kanale Epulse na platformie Spotify oraz YouTube.

Źródło: Enpulse

Dodatkowe informacje:

Enpulse to innowacyjna platforma zaprojektowana do badania i budowania zaangażowania pracowników w organizacji. Jej unikalna metodologia skupia się na holistycznym podejściu do pomiaru zaangażowania oraz wykorzystuje zaawansowane narzędzia analizy danych, umożliwiając organizacjom uzyskanie głębokiego zrozumienia i wprowadzanie skutecznych działań.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magdalena Lewicka po raz drugi na liście „Top Women in Global Cinema”
Magdalena Lewicka, Dyrektor Finansowa i członkini Zarządu Multikino S.A. oraz Multikino Media Sp. z o.o., po raz drugi znalazła się na prestiżowej liście „Top Women in Global Cinema” według Celluloid Junkie.
Gazeta Uchodźców
W piątek, 20 czerwca br. już po raz czwarty ukaże się "Gazeta Uchodźców". W ten wyjątkowy sposób "Gazeta Wyborcza" będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Po raz kolejny odda głos osobom uchodźczym oraz migranckim, by opowiedziały o Polsce, swoich ojczyznach i świecie ze swojej...
Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764