logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enterie: nowy zarządzający, nowi partnerzy

  PR 20.02.2020, przeczytano 813 razy
ilustracja

Nowym Chief Network Officer sieci Enterie został Michał Rakowski. Sieć niezależnych agencji PR obecna jest już w 18 krajach europejskich i USA. Ostatnio do grona partnerów dołączyły agencje z krajów Grupy Wyszehradzkiej, Luksemburga i Szwajcarii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enterie%3A-nowy-zarzadzajacy%2C-nowi-partnerzy,385771,artykul.html

Enterie to międzynarodowa sieć niezależnych agencji PR i marketingowych, oferująca firmom planującym zagraniczną ekspansję pełen zakres usług komunikacyjnych. Została założona w połowie 2017 roku przez warszawską agencję PR Profeina.

Michał Rakowski, który objął stanowisko Chief Network Officera Enterie, od 2014 roku pracuje w Profeinie. Jako konsultant obsługiwał firmy z sektora IT, fintech, fundusze VC i startupy. Wprowadzał marki na rynek polski, jak i globalny. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako dziennikarz oraz pracując w trzecim sektorze. Na stanowisku CNO zastąpił Andrzeja Jędrzejczaka.

Rakowski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na której jest gościnnym wykładowcą, prowadząc zajęcia “Startup a PR”.

Enterie specjalizuje się w obsłudze firm z branży nowych technologii. Swoje usługi kieruje do startupów i firm technologicznych – zarówno tych polskich, które planują europejską ekspansję, jak i zagranicznych, które chcą wejść do Polski.

-  Chcemy być hubem, do którego zwracają się firmy zainteresowane wejściem na zagraniczne rynki. I faktycznie obserwujemy rosnące zainteresowanie polskich spółek usługami komunikacyjnymi poza Polską. To dla nich Enterie sukcesywnie rozbudowuje swój zasięg. Bardzo się cieszę, że to Michał pomoże im w ekspansji na zagranicznych rynkach - mówi Magdalena Górak, pomysłodawczyni Enterie i zarządzająca agencją PR Profeina.

Najnowszymi partnerami sieci są agencje z Chicago, Czech i Węgier.

Enterie jest obecna w Stanach Zjednoczonych oraz 17 krajach europejskich: w Belgii, Bułgarii, Czechach, Danii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Szwajcarii, Szwecji, Węgrzech, Włoszech i Wielkiej Brytanii.

Źródło: Enterie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764