logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enterie rozpoczyna współpracę z wiodącą ukraińską agencją PR

  PR 27.05.2022, przeczytano 621 razy
ilustracja
Zespół Slova Tech PR

Slova Tech PR, jedyna agencja na Ukrainie, która od 2013 r. koncentruje się na sektorze technologicznym, dołączyła do Enterie, globalnej sieci agencji public relations obsługujących innowacyjne marki z branży tech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enterie-rozpoczyna-wspolprace-z-wiodaca-ukrainska-agencja-pr,396029,artykul.html

Enterie, po ponad pięciu latach obecności na międzynarodowym rynku PR, obejmuje swoim zasięgiem już ponad 80 krajów w Europie, USA, Afryce i na Bliskim Wschodzie. To wciąż jednak nie koniec ekspansji.

Wybieramy najlepszych

– Rozpoczęcie współpracy ze Slova to decyzja czysto biznesowa – przyjęliśmy do naszej sieci najlepszą agencję PR na Ukrainie, która specjalizuje się w technologiach – mówi Michał Rakowski, Chief Network Officer w Enterie i dodaje: – Obecna sytuacja geopolityczna – czy też wojna, nazywając rzeczy po imieniu – paradoksalnie przyspieszyła ten proces. Dlaczego? Główne biuro Enterie znajduje się w Warszawie. W Polsce przyjęliśmy już ponad 3 miliony ukraińskich uchodźców, a nasze biuro zamieniło się w nowy dom dla niektórych z nich. Nasz zespół dobrowolnie zaangażował się w pomoc uchodźcom na różne sposoby, a agencje partnerskie z różnych krajów kontaktowały się z nami, szukając możliwości pomocy. Chcieliśmy jednak zaoferować pomóc na obszarze, w którym czujemy się najlepsi – nawiązując znaczące, efektywne partnerstwa z najlepszymi zespołami PR i pomagając naszym klientom dotrzeć do lokalnych rynków za ich pośrednictwem.

Od czasu rosyjskiej agresji na Ukrainę lokalny PR miał ogromne znaczenie dla globalnego zrozumienia tego, co dzieje się w Ukrainie. PR stał się potężnym narzędziem wykorzystywanym do tworzenia machiny informacyjnej, która pomaga stworzyć i wypromować odpowiednie narracje w mediach i wpływać na kształtowanie się polityki międzynarodowej.

Nie chodzi tu jednak tylko o geopolitykę – w obecnej sytuacji PR ma na celu pomóc ukraińskim firmom w kontynuowaniu działalności i jej ewentualnym przeniesieniu za granicę.

Rozwój ekosystemu technologicznego i opowiadanie historii z całej Europy

– Partnerstwo z Enterie to wspaniała okazja, aby po raz kolejny pokazać światu poziom ukraińskich specjalistów i firm technologicznych. Jesteśmy wdzięczni naszym polskim kolegom za możliwość wspólnej pracy i mówienia o Ukrainie w różnych językach i w różnych częściach świata – mówi Veroslava Novosilnaya, CEO i założycielka Slova Tech PR. – Naszym wspólnym celem jest dalsze budowanie silnej i wolnej społeczności PR, która już udowodniła swoją siłę w tej wojnie informacyjnej. I wiemy, że nasi koledzy z Enterie również podzielają nasze poglądy – dodaje.

Główną misją agencji Slova jest rozwijanie ekosystemu technologicznego i opowiadanie historii w imieniu firm. W 2018 r., wraz z VC TA Ventures, agencja stworzyła Wtech, społeczność liderek, która obejmuje ponad 4000 uczestniczek w aż 14 miastach.

Uciekając przed wojną, zespół Slova pracował w różnych częściach Europy i w Zachodniej Ukrainie. Jeden z członków zespołu w pierwszych miesiącach wojny brał udział w aktywnych walkach w okolicach Kijowa. Obecnie zespół stopniowo powraca do Kijowa, aby wspierać gospodarkę i przywracać życie w ukraińskiej stolicy.

– Przed wojną nie mieliśmy żadnego planu, co zamierzamy robić. W pierwszych dniach był to szok dla całego zespołu. Najważniejszą rzeczą dla mnie była pomoc pracownikom i troska o ich bezpieczeństwo. Pomogliśmy wszystkim w ewakuacji do bezpieczniejszych miejsc. Szybko jednak udało nam się wrócić do pracy, zarówno w przypadku klientów, jak i na froncie informacyjnym. Obecnie większość zespołu jest już z powrotem w Kijowie – komentuje Veroslava Novosilnaya.

Źródło: Enterie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764