logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enterie rozpoczyna współpracę z Zen Media

  PR 16.05.2022, przeczytano 99 razy

Zen Media, wielokrotnie nagradzana agencja PR i marketingowa, dołączyła do Enterie, międzynarodowej sieci agencji public relations obsługujących innowacyjne marki, głównie w sektorze technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enterie-rozpoczyna-wspolprace-z-zen-media,395854,artykul.html

- Wysoki - i wciąż rosnący - popyt na usługi PR na rynku amerykańskim wśród europejskich i azjatyckich spółek z sektora technologicznego skłonił nas do poszukiwań drugiego partnera w USA. Zen Media, jako jedna z czołowych agencji marketingowych i PR w Stanach, idealnie wpisuje się w profil naszej sieci i potrzeby naszych klientów - mówi Magdalena Górak, założycielka sieci Enterie.

- W ciągu ostatnich 18 miesięcy odnotowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania usługami PR w USA wśród zagranicznych firm - komentuje Stephanie Chavez, prezes Zen Media. - Cieszymy się na współpracę z Enterie, bowiem da nam to możliwość pracy z kolejnymi innowacyjnymi spółkami oraz zwiększy skalę naszych działań. Przystąpienie do sieci to również duże ułatwienie dla naszych dotychczasowych klientów, którzy chcieliby wejść na rynek europejski czy azjatycki.

Nowy partner Enterie to firma założona w 2008 roku przez Shamę Hyder. Jest jedną  z pierwszych agencji w Stanach Zjednoczonych, które rozpoczęły marketingowe działania w obszarze mediów społecznościowych. Od prawie piętnastu lat firma obsługuje marki głównie z sektora B2B i technologii.

Enterie to sieć niezależnych agencji PR, która powstała w 2017 roku z inicjatywy Magdaleny Górak, założycielki i prezeski polskiej agencji PR Profeina. Agencja działa od 11 lat i specjalizuje się w obsłudze przedsięwzięć technologicznych. Siecią kieruje obecnie Michał Rakowski - jako Chief Network Officer.

- Przekonaliśmy się, że najlepiej sprawdzają się kampanie PR prowadzone przez lokalne agencje, które znają specyfikę swoich rynków. Udało nam się znaleźć i wejść we współpracę z takimi właśnie, podobnymi do Profeiny agencjami na całym świecie - mówi Górak.

Źródło: Enterie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother kontynuuje współpracę z podróżniczką Moniką Witkowską
Firma Brother kontynuuje działania promocyjne z polską himalaistką – Moniką Witkowską, która planuje w sierpniu zdobyć szczyt K2 w 2022 r. który oficjalnie został ogłoszony przez Sejm jako Rok Wandy Rutkiewicz. Jeżeli Monice Witkowskiej uda się stanąć na szczycie K2, będzie pierwszą Polską od 36 lat, która tego dokonała. Przed nią 23 czerwca 1986...
Epson wspiera Kato Urban Corner
Projektory 3LCD od Epson wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.
Electrolux namawia do gotowania bez marnowania
Electrolux startuje z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów. Na kampanię składa się cykl 6 filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej i Marcina Kuca, w której...
Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies
Z początkiem czerwca br. do zespołu Icon Strategies dołączyła Agnieszka Stefaniuk. Na stanowisku starszej konsultantki będzie wspierała zespół agencji w działaniach z zakresu doradztwa strategicznego i public affairs prowadzonych na rzecz obecnych klientów agencji.
Nowa generacja innowacyjnej Fibre Bottle w testach u polskich konsumentów
Grupa Carlsberg odsłania kolejny etap prac nad Fibre Bottle - butelką z włókna drzewnego, w pełni nadającą się do recyklingu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764