Canela, niezależna agencja PR realizująca szyte na miarę kampanie komunikacyjne dla marek w Hiszpanii i Portugalii, dołącza do Enterie, globalnej sieci agencji PR technologicznych. Jest to druga hiszpańska agencja w sieci - po Bambu PR - i pierwsza obsługująca rynek portugalski.
Doradca PR na cały Półwysep Iberyjski
Canela PR posiada biura w Barcelonie, Lizbonie oraz Madrycie i zatrudnia ponad 40 konsultantów ds. komunikacji. Specjalizują się przede wszystkim w obsłudze podmiotów B2B, Consumer Technology i Lifestyle, oferując kampanie digitalowe, influencerskie, jak również tradycyjne media relations dla szerokiego grona klientów. Teraz, dzięki nowemu partnerstwu, Canela będzie mogła oferować swoje usługi public relations międzynarodowej społeczności klientów.
– W Canela zawsze staramy się współpracować z firmami, które chcą komunikować, w jaki sposób ich produkty i usługi poprawią świat. Nasze partnerstwo z Enterie pozwoli nam współtworzyć jeszcze ciekawsze projekty i zaoferować najwyższej klasy firmom nasze doświadczenie w Hiszpanii i Portugalii - dwóch rynkach o bardzo dużym potencjale – mówi Deborah Gray, założycielka i dyrektor zarządzająca Canela.
Agencja działa już 16 lat, a od 6 lat rokrocznie znajduje się wśród pięciu najlepszych agencji w regionie EMEA w rankingu PRvoke. Otrzymała liczne nagrody branżowe, takie jak Best Communication Agency in Spain (PR Noticias), a także wyróżnienia za konkretne kampanię.
Agencja posiada certyfikat BCorp i wspiera inicjatywy, które zmieniają świat na lepsze. Prowadzi program społecznej odpowiedzialności biznesu #CanelaCares, poprzez który wspiera inicjatywy non-profit.
Polskie okno na świat
– Dążymy do współpracy z najlepszymi na lokalnych rynkach. Agencje spełniające standardy Enterie są digitalowe, szybko dostosowujące się do zmieniającego się rynku i wyspecjalizowane w różnych obszarach technologicznych. Każdego z naszych przyszłych partnerów sprawdzamy przed rozpoczęciem współpracy. Potem staramy się przeprowadzić wspólnie kilka drobnych projektów sprawdzając, jak układa się nasza współpraca. Na tej podstawie jesteśmy pewni, że Canela idealnie pasuje do Enterie, a marki poszukujące profesjonalnego doradztwa na Półwyspie Iberyjskim otrzymają świetne wsparcie – mówi Joanna Broniewska, Associate w Enterie.
Enterie to sieć niezależnych agencji PR, która powstała w 2017 roku z inicjatywy Magdaleny Górak, założycielki i prezeski polskiej agencji PR Profeina. Agencja działa od 11 lat i specjalizuje się w obsłudze przedsięwzięć technologicznych. Siecią kieruje obecnie Michał Rakowski - jako Chief Network Officer.
Enterie działa obecnie na ponad 80 rynkach i łączy czołowe agencje PR w Europie, USA, Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Sieć specjalizuje się w obsłudze międzynarodowych przedsiębiorstw technologicznych i cyfrowych, oraz branż takich jak fintech, IT, e-commerce, rynek VC, marketing online oraz zrównoważony biznes. Jako jedna z pierwszych globalnych sieci PR stworzyła platformę EnterieGO do międzynarodowej dystrybucji informacji prasowych.
Źródło: Enterie