logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enterie z nowym partnerem w Hiszpanii i Portugalii

  PR 12.09.2022, przeczytano 672 razy
ilustracjastrzałka
Zespół agencji Canela

Canela, niezależna agencja PR realizująca szyte na miarę kampanie komunikacyjne dla marek w Hiszpanii i Portugalii, dołącza do Enterie, globalnej sieci agencji PR technologicznych. Jest to druga hiszpańska agencja w sieci - po Bambu PR - i pierwsza obsługująca rynek portugalski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enterie-z-nowym-partnerem-w-hiszpanii-i-portugalii,397183,artykul.html

Doradca PR na cały Półwysep Iberyjski

Canela PR posiada biura w Barcelonie, Lizbonie oraz Madrycie i zatrudnia ponad 40 konsultantów ds. komunikacji. Specjalizują się przede wszystkim w obsłudze podmiotów B2B, Consumer Technology i Lifestyle, oferując kampanie digitalowe, influencerskie, jak również tradycyjne media relations dla szerokiego grona klientów. Teraz, dzięki nowemu partnerstwu, Canela będzie mogła oferować swoje usługi public relations międzynarodowej społeczności klientów.

– W Canela zawsze staramy się współpracować z firmami, które chcą komunikować, w jaki sposób ich produkty i usługi poprawią świat. Nasze partnerstwo z Enterie pozwoli nam współtworzyć jeszcze ciekawsze projekty i zaoferować najwyższej klasy firmom nasze doświadczenie w Hiszpanii i Portugalii - dwóch rynkach o bardzo dużym potencjale – mówi Deborah Gray, założycielka i dyrektor zarządzająca Canela.

Agencja działa już 16 lat, a od 6 lat rokrocznie znajduje się wśród pięciu najlepszych agencji w regionie EMEA w rankingu PRvoke. Otrzymała liczne nagrody branżowe, takie jak Best Communication Agency in Spain (PR Noticias), a także wyróżnienia za konkretne kampanię.

Agencja posiada certyfikat BCorp i wspiera inicjatywy, które zmieniają świat na lepsze. Prowadzi program społecznej odpowiedzialności biznesu #CanelaCares, poprzez który wspiera inicjatywy non-profit.

Polskie okno na świat

– Dążymy do współpracy z najlepszymi na lokalnych rynkach. Agencje spełniające standardy Enterie są digitalowe, szybko dostosowujące się do zmieniającego się rynku i wyspecjalizowane w różnych obszarach technologicznych. Każdego z naszych przyszłych partnerów sprawdzamy przed rozpoczęciem współpracy. Potem staramy się przeprowadzić wspólnie kilka drobnych projektów sprawdzając, jak układa się nasza współpraca. Na tej podstawie jesteśmy pewni, że Canela idealnie pasuje do Enterie, a marki poszukujące profesjonalnego doradztwa na Półwyspie Iberyjskim otrzymają świetne wsparcie – mówi Joanna Broniewska, Associate w Enterie.

Enterie to sieć niezależnych agencji PR, która powstała w 2017 roku z inicjatywy Magdaleny Górak, założycielki i prezeski polskiej agencji PR Profeina. Agencja działa od 11 lat i specjalizuje się w obsłudze przedsięwzięć technologicznych. Siecią kieruje obecnie Michał Rakowski - jako Chief Network Officer.

Enterie działa obecnie na ponad 80 rynkach i łączy czołowe agencje PR w Europie, USA, Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Sieć specjalizuje się w obsłudze międzynarodowych przedsiębiorstw technologicznych i cyfrowych, oraz branż takich jak fintech, IT, e-commerce, rynek VC, marketing online oraz zrównoważony biznes. Jako jedna z pierwszych globalnych sieci PR stworzyła platformę EnterieGO do międzynarodowej dystrybucji informacji prasowych.

Źródło: Enterie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764