logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enterplay wdraża platformę telewizyjną Tiver.pl

  PR 25.09.2006, przeczytano 833 razy

Firma Enterplay startuje z nową platformą telewizyjną Tiver.pl Swoje treści video zaprezentuje w niej m.in. serwis Szorty.pl. Obsługą reklamową zajmie się NetSprint.pl. Tiver.pl będzie dostępny z poziomu Windows Media Center. Wdrożenie wesprze kampanią internetowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/enterplay-wdraza-platforme-telewizyjna-tiver.pl,4495,artykul.html

Enterplay Sp. z o.o. (www.enterplay.pl) jest firmą z branży nowych mediów zajmującą się usługami z zakresu tworzenia technologii oraz treści na potrzeby telewizji, Internetu oraz usług mobilnych. Pierwszy jej produkt - platforma telewizyjna Tiver.pl (www.tiver.pl) – ma stanowić rozwiązanie, dzięki któremu Enterplay będzie mógł oferować treści (ang. content) oraz technologię transmisji wykorzystując różnorodne kanały komunikacji. Tiver.pl, w odróżnieniu od serwisu YouTube i jego klonów, oferuje starannie wyselekcjonowane treści.

"Dzięki pozyskaniu know-how i unikatowych treści wideo, w postaci partnera, jakim jest serwis Szorty.pl, już na starcie znajdujemy się w ścisłej czołówce firm świadczących usługi broadcastingowe w nowych mediach (Internet, sieci mobilne). Łącząc funkcjonalności serwisów na platformie Tiver.pl mamy obecnie ponad 300 tys. użytkowników korzystających z usług video." - mówi Artur Kurasiński, prezes spółki Enterplay.

"Na dzień dzisiejszy podpisaliśmy umowę z firmą Microsoft dotyczącą obecności Tiver.pl w Windows Media Center oraz wybraliśmy partnera obsługującego reklamę – firmę NetSprint.pl. Dzięki współpracy z NetSprintem na starcie możemy zaoferować reklamę kontekstową powiązaną z transmitowanymi treściami wideo. Na polskim rynku nikt oprócz NetSprint i Google nie oferuje takiej technologii." - dodaje wiceprezes Adam Warzyszyński.

"Platforma telewizyjna Tiver.pl to nie tylko serwis, ale również usługa oferowana firmom, które chcą wykorzystać przekaz wideo w swojej komunikacji z rynkiem. Przejmujemy całość procesu – od nagrania materiału wideo do publikacji klipu wideo (np. expose prezesa) na stronach Klienta - zapewniając fachową obsługę na każdym z etapów” – zapewnia prezes Kurasiński.

Start platformy wsparty zostanie kampanią reklamową w sieci Internet. Grupą docelową programów nadawanych dzięki platformie Tiver.pl ma być widz między 15 a 35 rokiem życia. Platforma ma w całości utrzymywać się z reklam wideo, reklam kontekstowych i umów sponsoringowych. Niektóre usługi – jak wypożyczanie filmów - dostępne będą odpłatnie.

Strategię i model biznesowy dla Enterplay opracowała firma doradcza UBIK Business Consulting.

Źródło: Enterplay

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764