logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Envision Racing I Cartoon Network łączą siły

  PR 31.05.2023, przeczytano 209 razy

Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/envision-racing-i-cartoon-network-lacza-sily,400218,artykul.html

Cartoon Network EMEA będzie współpracować z Envision Racing w celu zwiększenia świadomości na temat globalnego problemu odpadów elektrycznych poprzez wspólne kampanie marketingowe, promocje i grywalizację. Do 2030[1] roku roczna produkcja odpadów elektronicznych osiągnie oszałamiający poziom 75 milionów ton i obejmie takie przedmioty jak telefony komórkowe, laptopy, odtwarzacze MP3, wtyczki i baterie.

Możliwości uczestnictwa obejmują konkurs Recover-E-Waste, w którym dzieci mogą nauczyć się, jak zaprojektować i zbudować samochód wyścigowy mini-Formula E przy użyciu e-odpadów, a zwycięzcy nagród zostaną zaprezentowani podczas London Formula E-Prix w dniu 29 lipca.

Inicjatywa Mistrzowie Klimatu Cartoon Network wzmacnia i inspiruje dzieci do działania i pomagania środowisku. Dzieci w wieku 6-12 lat mogą zostać Mistrzami Klimatu, podejmując codzienne wyzwania i wspólnie zmieniając świat.

Z pomocą ulubionych postaci z hitowych produkcji, takich jak „Niesamowity świat Gumballa” i „Craig znad Potoku”, dzieci mogą wykonywać zadania i wprowadzać realne, namacalne zmiany w swoim życiu, jednocześnie przyczyniając się do zrównoważonego rozwoju społeczności na całym świecie.

Od momentu rozpoczęcia Mistrzów Klimatu Cartoon Network w czerwcu 2021 roku na całym świecie zrealizowano ponad 1,5 miliona wyzwań, a liczba ta rośnie każdego dnia.

- Envision Racing powstał, aby angażować fanów i społeczeństwo w pilną kwestię kryzysu klimatycznego, a także w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu. Oprócz testowania nowej technologii akumulatorów do samochodów, naszą misją jest walka z e-odpadami i pomoc w budowaniu gospodarki o obiegu zamkniętym dla pojazdów elektrycznych – powiedział Sylvain Filippi, Managing Director i CTO w Envision Racing i dodał – Ta współpraca jest niesamowitą okazją do zaangażowania dzieci i młodzieży w tworzenie zrównoważonej przyszłości. Cieszymy się, że możemy współpracować z Cartoon Network, aby inspirować działania na całym świecie i nie możemy się doczekać startu naszej inicjatywy.

Monika Oomen, VP Brand, Communications i Digital Content Strategy, Kids EMEA w Warner Bros. Discovery dodała:

– E-odpady to niezwykle ważna kwestia, ale nie poświęcamy jej wystarczająco dużo uwagi. Dzięki naszej strategicznej współpracy z Envision Racing chcemy podnieść świadomość wśród dzieci i pomóc im w edukacji na temat tego, jaką rolę mogą odegrać w ograniczaniu problemu e-odpadów. Cieszymy się, że możemy współpracować z Envision Racing, ponieważ pomoże to stworzyć dzieciom zupełnie nowe środowisko sportowe i świat, w którym będą miały jeszcze większą możliwość pozytywnego wpływu na planetę. Razem możemy zmienić świat na lepsze. Z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie naszej kampanii Mistrzowie Klimatu Cartoon Network, aby wyposażyć dzieci w narzędzia do walki z odpadami elektronicznymi w ich życiu.

FIA Formula E World Championship to jedyny sport, który od samego początku posiada certyfikat zerowej emisji dwutlenku węgla netto i został niezależnie sklasyfikowany i uznany za najbardziej zrównoważony sport na świecie przez Global Sustainability Benchmark in Sports.

Envision Racing jest nie tylko liderem pod względem liczby zdobytych punktów w Formule E, ale też zajmuje pozycję lidera w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jego program Race Against Climate Change™ inspiruje i zachęca fanów oraz szerszą publiczność do podejmowania działań na rzecz klimatu, wykorzystując platformę Formuły E, Envision Racing dąży do tego, aby mobilność elektryczna i energia odnawialna stały się globalną rzeczywistością.

Źródło: Envision Racing, Cartoon Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już w najbliższy poniedziałek, 25 września br., o godzinie 19:00 na stronie głównej portalu Gazeta.pl odbędzie się debata z udziałem przedstawicieli ogólnopolskich komitetów wyborczych. Pytania będą dotyczyły najważniejszych tematów, które zostały zaprezentowane w czerwcowym badaniu „Prawdziwe problemy Polaków” przygotowanym...
Fake newsy stworzone przez sztuczną inteligencję trudne do rozpoznania
Sztuczna inteligencja jest w stanie coraz lepiej imitować teksty pisane przez ludzi, a nawet tworzyć takie, które są łatwiejsze do zrozumienia – dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Zuryskiego. Co istotne odbiorcy nie są w stanie odróżnić informacji tworzonych przez sztuczną inteligencję. Zarówno te prawdziwe, jak i fałszywe wydają im się bardziej wiarygodne...
Wzrost przychodów Grupy PMPG Polskie Media S.A. w I połowie 2023 r.
Grupa PMPG Polskie Media S.A. nie tylko utrzymała, ale nawet powiększyła w pierwszym półroczu przychody o 4 proc. względem analogicznego okresu 2022 r., który był dla Grupy PMPG Polskie Media S.A. rekordowy pod tym względem.
Rozpoczyna działalność Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych
Z inicjatywy prezesów Grupy WP, Ringier Axel Springer Polska, Agory i Interii powstał Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych. Jego głównym zadaniem jest wspólna praca dla rozwoju mediów internetowych oraz reprezentowanie wydawców w procesie tworzenia regulacji prawnych. Prezesem związku został Maciej Kossowski.  
Nowe pasmo dla dzieci w telewizji Metro
Już od 2 października, naziemna telewizja Metro wprowadza nowe, niezwykle ekscytujące pasmo rozrywki dla najmłodszych widzów! W ofercie kanału znajdą się najpopularniejsze kreskówki, m.in. New Looney Tunes, Batwheels oraz Tom i Jerry Show. Treści emitowane będą od poniedziałku do piątku, o godz. 06:00. Stacja dostępna jest bezpłatnie w ramach naziemnej telewizji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764