logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Envision Racing I Cartoon Network łączą siły

  PR 31.05.2023, przeczytano 287 razy

Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/envision-racing-i-cartoon-network-lacza-sily,400218,artykul.html

Cartoon Network EMEA będzie współpracować z Envision Racing w celu zwiększenia świadomości na temat globalnego problemu odpadów elektrycznych poprzez wspólne kampanie marketingowe, promocje i grywalizację. Do 2030[1] roku roczna produkcja odpadów elektronicznych osiągnie oszałamiający poziom 75 milionów ton i obejmie takie przedmioty jak telefony komórkowe, laptopy, odtwarzacze MP3, wtyczki i baterie.

Możliwości uczestnictwa obejmują konkurs Recover-E-Waste, w którym dzieci mogą nauczyć się, jak zaprojektować i zbudować samochód wyścigowy mini-Formula E przy użyciu e-odpadów, a zwycięzcy nagród zostaną zaprezentowani podczas London Formula E-Prix w dniu 29 lipca.

Inicjatywa Mistrzowie Klimatu Cartoon Network wzmacnia i inspiruje dzieci do działania i pomagania środowisku. Dzieci w wieku 6-12 lat mogą zostać Mistrzami Klimatu, podejmując codzienne wyzwania i wspólnie zmieniając świat.

Z pomocą ulubionych postaci z hitowych produkcji, takich jak „Niesamowity świat Gumballa” i „Craig znad Potoku”, dzieci mogą wykonywać zadania i wprowadzać realne, namacalne zmiany w swoim życiu, jednocześnie przyczyniając się do zrównoważonego rozwoju społeczności na całym świecie.

Od momentu rozpoczęcia Mistrzów Klimatu Cartoon Network w czerwcu 2021 roku na całym świecie zrealizowano ponad 1,5 miliona wyzwań, a liczba ta rośnie każdego dnia.

- Envision Racing powstał, aby angażować fanów i społeczeństwo w pilną kwestię kryzysu klimatycznego, a także w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu. Oprócz testowania nowej technologii akumulatorów do samochodów, naszą misją jest walka z e-odpadami i pomoc w budowaniu gospodarki o obiegu zamkniętym dla pojazdów elektrycznych – powiedział Sylvain Filippi, Managing Director i CTO w Envision Racing i dodał – Ta współpraca jest niesamowitą okazją do zaangażowania dzieci i młodzieży w tworzenie zrównoważonej przyszłości. Cieszymy się, że możemy współpracować z Cartoon Network, aby inspirować działania na całym świecie i nie możemy się doczekać startu naszej inicjatywy.

Monika Oomen, VP Brand, Communications i Digital Content Strategy, Kids EMEA w Warner Bros. Discovery dodała:

– E-odpady to niezwykle ważna kwestia, ale nie poświęcamy jej wystarczająco dużo uwagi. Dzięki naszej strategicznej współpracy z Envision Racing chcemy podnieść świadomość wśród dzieci i pomóc im w edukacji na temat tego, jaką rolę mogą odegrać w ograniczaniu problemu e-odpadów. Cieszymy się, że możemy współpracować z Envision Racing, ponieważ pomoże to stworzyć dzieciom zupełnie nowe środowisko sportowe i świat, w którym będą miały jeszcze większą możliwość pozytywnego wpływu na planetę. Razem możemy zmienić świat na lepsze. Z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie naszej kampanii Mistrzowie Klimatu Cartoon Network, aby wyposażyć dzieci w narzędzia do walki z odpadami elektronicznymi w ich życiu.

FIA Formula E World Championship to jedyny sport, który od samego początku posiada certyfikat zerowej emisji dwutlenku węgla netto i został niezależnie sklasyfikowany i uznany za najbardziej zrównoważony sport na świecie przez Global Sustainability Benchmark in Sports.

Envision Racing jest nie tylko liderem pod względem liczby zdobytych punktów w Formule E, ale też zajmuje pozycję lidera w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jego program Race Against Climate Change™ inspiruje i zachęca fanów oraz szerszą publiczność do podejmowania działań na rzecz klimatu, wykorzystując platformę Formuły E, Envision Racing dąży do tego, aby mobilność elektryczna i energia odnawialna stały się globalną rzeczywistością.

Źródło: Envision Racing, Cartoon Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764