logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Envision Racing I Cartoon Network łączą siły

  PR 31.05.2023, przeczytano 317 razy

Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/envision-racing-i-cartoon-network-lacza-sily,400218,artykul.html

Cartoon Network EMEA będzie współpracować z Envision Racing w celu zwiększenia świadomości na temat globalnego problemu odpadów elektrycznych poprzez wspólne kampanie marketingowe, promocje i grywalizację. Do 2030[1] roku roczna produkcja odpadów elektronicznych osiągnie oszałamiający poziom 75 milionów ton i obejmie takie przedmioty jak telefony komórkowe, laptopy, odtwarzacze MP3, wtyczki i baterie.

Możliwości uczestnictwa obejmują konkurs Recover-E-Waste, w którym dzieci mogą nauczyć się, jak zaprojektować i zbudować samochód wyścigowy mini-Formula E przy użyciu e-odpadów, a zwycięzcy nagród zostaną zaprezentowani podczas London Formula E-Prix w dniu 29 lipca.

Inicjatywa Mistrzowie Klimatu Cartoon Network wzmacnia i inspiruje dzieci do działania i pomagania środowisku. Dzieci w wieku 6-12 lat mogą zostać Mistrzami Klimatu, podejmując codzienne wyzwania i wspólnie zmieniając świat.

Z pomocą ulubionych postaci z hitowych produkcji, takich jak „Niesamowity świat Gumballa” i „Craig znad Potoku”, dzieci mogą wykonywać zadania i wprowadzać realne, namacalne zmiany w swoim życiu, jednocześnie przyczyniając się do zrównoważonego rozwoju społeczności na całym świecie.

Od momentu rozpoczęcia Mistrzów Klimatu Cartoon Network w czerwcu 2021 roku na całym świecie zrealizowano ponad 1,5 miliona wyzwań, a liczba ta rośnie każdego dnia.

- Envision Racing powstał, aby angażować fanów i społeczeństwo w pilną kwestię kryzysu klimatycznego, a także w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu. Oprócz testowania nowej technologii akumulatorów do samochodów, naszą misją jest walka z e-odpadami i pomoc w budowaniu gospodarki o obiegu zamkniętym dla pojazdów elektrycznych – powiedział Sylvain Filippi, Managing Director i CTO w Envision Racing i dodał – Ta współpraca jest niesamowitą okazją do zaangażowania dzieci i młodzieży w tworzenie zrównoważonej przyszłości. Cieszymy się, że możemy współpracować z Cartoon Network, aby inspirować działania na całym świecie i nie możemy się doczekać startu naszej inicjatywy.

Monika Oomen, VP Brand, Communications i Digital Content Strategy, Kids EMEA w Warner Bros. Discovery dodała:

– E-odpady to niezwykle ważna kwestia, ale nie poświęcamy jej wystarczająco dużo uwagi. Dzięki naszej strategicznej współpracy z Envision Racing chcemy podnieść świadomość wśród dzieci i pomóc im w edukacji na temat tego, jaką rolę mogą odegrać w ograniczaniu problemu e-odpadów. Cieszymy się, że możemy współpracować z Envision Racing, ponieważ pomoże to stworzyć dzieciom zupełnie nowe środowisko sportowe i świat, w którym będą miały jeszcze większą możliwość pozytywnego wpływu na planetę. Razem możemy zmienić świat na lepsze. Z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie naszej kampanii Mistrzowie Klimatu Cartoon Network, aby wyposażyć dzieci w narzędzia do walki z odpadami elektronicznymi w ich życiu.

FIA Formula E World Championship to jedyny sport, który od samego początku posiada certyfikat zerowej emisji dwutlenku węgla netto i został niezależnie sklasyfikowany i uznany za najbardziej zrównoważony sport na świecie przez Global Sustainability Benchmark in Sports.

Envision Racing jest nie tylko liderem pod względem liczby zdobytych punktów w Formule E, ale też zajmuje pozycję lidera w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jego program Race Against Climate Change™ inspiruje i zachęca fanów oraz szerszą publiczność do podejmowania działań na rzecz klimatu, wykorzystując platformę Formuły E, Envision Racing dąży do tego, aby mobilność elektryczna i energia odnawialna stały się globalną rzeczywistością.

Źródło: Envision Racing, Cartoon Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PB Bilans - nowy podcast Pulsu Biznesu
Już jutro wyemitowany zostanie pierwszy odcinek nowego podcastu „Pulsu Biznesu” - PB Bilans. Audycję o tematyce polityczno-gospodarczej prowadzą dziennikarze redakcji, Ignacy Morawski i Marek Chądzyński. Kolejne odcinki podcastu pojawiać się będą w każdy piątek na www.pb.pl oraz platformach streamingowych.
Nagroda Grand Press dla reporterów „Uwagi!”
We wtorek 10 grudnia odbyła się 28. edycja gali Grand Press, podczas której poznaliśmy laureatów najważniejszych nagród dziennikarskich. W zaszczytnym gronie zwycięzców znaleźli się Tomasz Patora oraz Joanna Pęcherska-Fiałek, reporterzy „Uwagi!”. Oboje zostali docenieni za reportaż „W Żurominie rządzi Duch”.
PBC Total Reach 360°: Super Express i Murator liderami czytelnictwa
Wg najnowszych danych badania Total Reach 360°, realizowanego przez Polskie Badania Czytelnictwa, największy zasięg łączny, uwzględniający czytelnictwo wydań papierowych, cyfrowych i stron www, mają „Super Express” wśród dzienników i „Murator” wśród magazynów.
Baza INFORLEX w nowej odsłonie
INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.
Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764