logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EOS 5D Mark II: Lustrzanka z Full HD

   06.10.2008, przeczytano 1163 razy

Canon przedstawił swoją najnowszą cyfrową lustrzankę EOS 5D Mark II. Aparat dysopnuje możliwością nagrywania wideo w rozdzielczości 1080p z prędkością 30 klatek na sekundę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eos-5d-mark-ii%3A-lustrzanka-z-full-hd-,7939,artykul.html

Dzięki tej funkcji urządzenie przyćmiewa Nikona D90, który nagrywa filmy z rozdzielczością „tylko” 720p. EOS 5D Mark II dysponuje 21,1-megapikselową matrycą charakteryzującą się niskim poziomem szumów oraz wysoką wydajnością w niekorzystnych warunkach oświetleniowych. Aparat oferuje czułość natywną 6400 ISO. N Produkt Canona wyposażono w 3-calowy ekran LCD z funkcją Live View.

Cena aparatu bez obiektywów to 2700$. Na półkach sklepowych znajdzie się w listopadzie.

Źródło: DVICE

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764