logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epicka przerwa z KitKat oraz serialem „Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy”

  PR 05.09.2022, przeczytano 818 razy
ilustracja

KitKat i Prime Video łączą siły, by promować nowy serial pt. “Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epicka-przerwa-z-kitkat-oraz-serialem-_wladca-pierscieni%3A-pierscienie-wladzy_,397099,artykul.html

W ramach współpracy producenta kultowych batonów KitKat i platformy oferującej treści na życzenie Prime Video już wkrótce widzowie na całym świecie będą mieli szansę na wyjątkową przerwę z KitKat i serialem “Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy”. Jak w każdej przygodzie, czeka na nich wiele atrakcji, w tym możliwość nabycia batonów KitKat i Lion w specjalnych wersjach – z postaciami serialu: Galadrielą, Arondirem, Nori Brandyfoot i księciem Durinem IV na opakowaniach. Co więcej, każde opakowanie promocyjne zawiera w środku kod, który daje szanse na wygranie kart przedpłaconych o wartości 100 zł do wydania na Amazon.pl.

Źródło: Nestlé

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764