logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epicka przerwa z KitKat oraz serialem „Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy”

  PR 05.09.2022, przeczytano 821 razy
ilustracja

KitKat i Prime Video łączą siły, by promować nowy serial pt. “Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epicka-przerwa-z-kitkat-oraz-serialem-_wladca-pierscieni%3A-pierscienie-wladzy_,397099,artykul.html

W ramach współpracy producenta kultowych batonów KitKat i platformy oferującej treści na życzenie Prime Video już wkrótce widzowie na całym świecie będą mieli szansę na wyjątkową przerwę z KitKat i serialem “Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy”. Jak w każdej przygodzie, czeka na nich wiele atrakcji, w tym możliwość nabycia batonów KitKat i Lion w specjalnych wersjach – z postaciami serialu: Galadrielą, Arondirem, Nori Brandyfoot i księciem Durinem IV na opakowaniach. Co więcej, każde opakowanie promocyjne zawiera w środku kod, który daje szanse na wygranie kart przedpłaconych o wartości 100 zł do wydania na Amazon.pl.

Źródło: Nestlé

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764