logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson: 3-letnia gwarancja na drukarki z serii SC-P

  PR 21.02.2019, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

Firma Epson ponownie wprowadza 3-letnią gwarancję na wybrane modele z rodziny SureColor-P. Z oferty promocyjnej będzie mógł skorzystać każdy, kto do 31 marca 2019 roku zakupi nową drukarkę u autoryzowanego sprzedawcy marki, a następnie w ciągu 30 dni wyśle formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.epson.pl/gwarancja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson%3A-3-letnia-gwarancja-na-drukarki-z-serii-sc-p,381330,artykul.html

Modele drukarek objętę powyższą promocją to:

  • SureColor SC-P6000 (STD & STD Spectro)
  • SureColor SC-P7000 (STD, Violot, STD Spectro & Violet Spectro)
  • SureColor SC-P8000 (STD & STD Spectro)
  • SureColor SC-P9000 (STD, Violot, STD Spectro & Violet Spectro)
  • SureColor SC-P10000SC-P20000

- Profesjonalne drukarki z serii SureColor-P zostały zaprojektowane z myślą o bezawaryjnej eksploatacji. Jako firma jesteśmy pewni, że gwarantują one długą pracę przez wiele lat, dlatego dla naszych klientów postanowiliśmy rozszerzyć okres gwarancyjny o kolejne 3 lata na wybrane modele -  powiedział Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP polskiego oddziału firmy Epson.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764