logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson: nowa generacja projektorów do hybrydowych przestrzeni roboczych

  PR 08.03.2023, przeczytano 1037 razy
ilustracja

Premiera nowych projektorów – o super ultrakrótkim rzucie EB-810E oraz o ultrakrótkim rzucie EB-770Fi – odbyła się podczas targów ISE 2023. Firma zaprezentowała tam udoskonalone, ułatwiające współpracę rozwiązania dla biznesu i edukacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson%3A-nowa-generacja-projektorow-do-hybrydowych-przestrzeni-roboczych,399216,artykul.html

Hybrydowy model pracy i nauki pozostanie z nami na długo, dlatego związana z nimi technologia musi być bardziej funkcjonalna i prosta w obsłudze. Mając to na uwadze, firma Epson wprowadza na rynek model EB-810E – projektor 4KE o jasności 5000 lumenów, który oferuje superultrakrótki współczynnik rzutu wynoszący 0,16:1 przy skalowalnym rozmiarze obrazu do 160 cali. To pierwszy projektor laserowy Epson o superultrakrótkim rzucie, który wykorzystuje technologię optymalizacji 4K 1i jest przeznaczony zarówno do hybrydowego modelu pracy, jak i zastosowań w przestrzeniach rozrywkowych. Może wyświetlać obrazy aż do 160 cali w rozdzielczości 4K, przy ustawieniu zaledwie kilka centymetrów od ściany lub ekranu. Zapewnia wyjątkową wyrazistość rzutowanych treści, można go wygodnie i szybko zainstalować, a  funkcjonalność i mobilność pozwalają używać go niemal w dowolnym pomieszczeniu gdzie znajduje się wolna ściana.

- Dzięki możliwościom, jakie daje superultrakrótki rzut to urządzenie idealnie nadaje się do środowisk, w których przestrzeń jest na wagę złota – na przykład sal konferencyjnych czy przestrzeni rozrywkowych zapewniających immersyjne doświadczenia – powiedział Andrzej Bieniek z Epson Europe. Jest energooszczędne, a przy tym wyświetla duże, skalowalne obrazy i nie trzeba go instalować na stałe. Ta elastyczność sprawia, że użytkownicy mogą je z łatwością przenosić i używać w przestrzeniach, w których współdzielą ekran, co dodatkowo pomaga spełniać wymagania sprawnego środowiska pracy.   

Nowy model, oparty na opatentowanej przez Epson technologii 3LCD z trzema procesorami, zapewnia duże, jasne obrazy, wygodne narzędzia do współpracy i łatwą konfigurację za pomocą aplikacji Epson Setting Assist (ESA). Opcja panoramicznego ekranu 21:9 sprawia, że wszyscy uczestnicy spotkania widzą wyświetlane treści i siebie nawzajem oraz mogą swobodnie ze sobą rozmawiać – to idealne rozwiązanie w przypadku hybrydowych systemów konferencyjnych do współpracy, takich jak Microsoft Teams Rooms Front Row.

Poza EB-810E na targach ISE 2023 zaprezentowany został także inny nowy model - Epson EB-770Fi. Reprezentuje on serię projektorów laserowych dla biznesu i edukacji, które w tym roku pojawią się w sprzedaży. Zapowiadany kolejny model EB-780Fi zapewnia natychmiastową łączność online, co ułatwi nauczycielom dostęp do planów lekcji przechowywanych w chmurze, materiałów online i aplikacji bezpośrednio z ekranu bez potrzeby podłączania komputera.

Portfolio Epson poszerzą projektory laserowe EB-760W, EB-770F i EB-775F o ultrakrótkim rzucie i rozmiarach wyświetlanego obrazu do 150 cali, co pozwoli uzyskać obszar wyświetlania o prawie 200% większy niż w przypadku 75-calowego monitora. Do modeli EB-760Wi i EB-770Fi zostaną też wprowadzone interaktywne funkcje dotykowe, które zostały zaprojektowane z myślą o prostocie obsługi podczas wspólnej nauki. Nauczyciele będą mogli uzyskać dostęp do zawartości i interaktywnie z niej korzystać za pomocą wbudowanego, interaktywnego pióra oraz opcjonalnych funkcji dotykowych.

- Nasze sale konferencyjne i przestrzenie edukacyjne znacznie się zmieniły i stało się jasne, że dzisiejsze projektory muszą być dostosowane pod kątem wszelkich aspektów oglądania, udostępniania i interakcji tak, aby można było zwiększyć zaangażowanie zarówno podczas spotkań na miejscu, jak i zdalnych – powiedział Andrzej Bieniek. - Zastosowaliśmy w naszych najnowszych projektorach laserowych najważniejsze innowacje, dzięki czemu wyświetlany obraz jest większy, a współpraca przebiega płynniej.

Oprócz modeli o ultrakrótkim rzucie Epson wprowadza również nowy model o krótkim rzucie EB-L210F w rozdzielczości Full HD. Dodatkowo pojawi się szereg modeli o standardowym rzucie: EB-L210W, EB-L260F i EB-L265F. Charakteryzują się one wysoką jasnością do 4600 lumenów i rozmiarem obrazów do 310 cali. Funkcja panoramicznego ekranu 21:9 gwarantuje, że zarówno uczestnicy spotkania znajdujący się na miejscu, jak i łączący się zdalnie doskonale widzą się nawzajem.

- W Epson koncentrujemy się na wygodzie użytkowania i dostarczaniu rozwiązań, które zaspokajają potrzeby użytkowników. Wyposażanie przestrzeni konferencyjnych w odpowiednie technologie i rozwiązania pomaga promować mocniejszą etykę pracy zespołowej, podnosić produktywność i zachęcać do kreatywnego myślenia – dodał Andrzej Bieniek.

Wszystkie modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2023 r.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

1. Technologia optymalizacji 4K przesuwa każdy piksel w celu przewyższenia rozdzielczości Full HD ekranu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764