logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson: nowa linia laserowych projektorów instalacyjnych 3LCD o wymiennych obiektywach

  PR 05.02.2019, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów ISE 2019 firma Epson przestawia premierowo nową linię kompaktowych, laserowych projektorów instalacyjnych 3LCD o wymiennych obiektywach. Modele EB-L1075U, EB-L1070U i EB-L1050U ożywią duże przestrzenie, wyświetlając jasne (do 7000 lumenów), szczegółowe, wyraźne i barwne obrazy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson%3A-nowa-linia-laserowych-projektorow-instalacyjnych-3lcd-o-wymiennych-obiektywach,381112,artykul.html

Możliwość stosowania wymiennych obiektywów czyni je najbardziej wszechstronnymi projektorami instalacyjnymi Epson. Minimalistyczny, dyskretny design i cichsza praca wentylatora pozwalają im łatwo wtopić się w dowolne otoczenie, takie jak centra rozrywki, sale wykładowe i konferencyjne czy muzea.

Każdy projektor jest dostępny w wersji bez obiektywu, dzięki czemu użytkownik może sam wybrać najlepszą dla siebie konfigurację. Tak elastyczne podejście umożliwia dopasowanie obiektywu praktycznie do każdego scenariusza użycia. Do wyboru jest 12 wymiennych obiektywów Epson - od krótko do długoogniskowych. Dla klientów szukających gotowego rozwiązania do wielu różnych zastosowań Epson oferuje także uniwersalny zestaw z obiektywem ELPLM08.

Projektory laserowe EB-L1075U, EB-L1070U i EB-L1050U wyświetlają doskonałej jakości obrazy o imponującym nasyceniu kolorów, kontraście, balansie bieli, odwzorowaniu szczegółów i głębi czerni. Taką jakość osiągnięto dzięki połączeniu rozdzielczości WUXGA, optymalizacji do 4K, technologii laserowego źródła światła o jasności do 7000 lumenów, jednakowemu natężeniu światła barwnego i białego (CLO), technologii 3LCD i kontrastowi natywnemu wynoszącego 2000:1.

Montaż urządzeń jest bardzo prosty, a gwarantowana niezawodność oznacza, że można je bez obaw instalować nawet w trudno dostępnych miejscach. Zaletą jest możliwość montażu w zakresie 360 stopni, a także mniejsza waga i cichsza praca w porównaniu z wcześniejszymi modelami. Po zainstalowaniu projektory nie wymagają serwisowania przez 20000 godzin.

- Nowa linia instalacyjnych projektorów laserowych to długo wyczekiwane uzupełnienie naszego imponującego portfolio. Ich doskonałe parametry w połączeniu z wyrafinowanym wzornictwem oferują jeszcze większą niezawodność i szersze możliwości instalacyjne - mówi Andrzej Bieniek, Business Account Manager z firmy Epson.

  • Projektory EB-L1075U (czarny), EB-L1070U (biały) i EB-L1050U (biały) będą dostępne w sprzedaży od września 2019.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ultramax wyręczy też ciebie – wystartowała kampania reklamowa najpopularniejszego mopa marki Vileda
Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.
Nieustanny rozwój, profesjonalizm oraz efektywność to motywy przewodnie działalności naszej Agencji Tango od samego początku jej powstania. W pracy cenimy przede wszystkim przejrzystość, innowacyjność oraz indywidualizm. Równocześnie stawiamy na synergiczną współpracę zespołu, a także odważną i oryginalną kreację. Taka też jest nasza nowa strona...
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
Rusza inicjatywa Ad Goes Green
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green, pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych. Pierwszy cel: zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne. Pierwsza aktywność: zbadanie świadomości ekologicznej uczestników procesu produkcji reklam (reklamodawców, agencji reklamowych,...
Pierwszy rejs samolotu PLL Lot w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764