logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson: Tunel interaktywny Epsonvortex i premiery AV na ISE 2019

  PR 05.02.2019, przeczytano 856 razy
ilustracjastrzałka

Podczas pierwszego dnia targów ISE 2019 Epson prezentuje odwiedzającym nowy projektor laserowy EB-L30000 o mocy 30000 lumenów. Najnowszy model powstał z myślą o firmach zajmujących się organizacją widowisk estradowych, wypożyczalniach sprzętu i dużych obiektach rozrywkowych, w sprzedaży pojawi się w 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson%3A-tunel-interaktywny-epsonvortex-i-premiery-av-na-ise-2019,381104,artykul.html

W Amsterdamie firma Epson pokaże też swoją najnowszą linię kompaktowych, prostych w instalacji i konfiguracji projektorów, na którą składają się modele EB-L1075U, EB-L1070U i EB-L1050U. To najbardziej przystępne cenowo, a zarazem uniwersalne projektory instalacyjne obsługujące rozdzielczość 4K oraz umożliwiające stosowania wymiennych soczewek. Urządzenia przeznaczone do dużych obiektów: centrów rozrywki, sal wykładowych i konferencyjnych czy muzeów. Wyświetlają szczegółowe, żywe obrazy o jasności do 7000 lumenów. Minimalistyczny, dyskretny design i cichsza praca wentylatora pozwolą im łatwo wtopić się w dowolne otoczenie.

Kolejną nowością prezentowaną na ISE jest EB-U50 - stylowy i mocny projektor z funkcją oświetlenia punktowego, który charakteryzuje się niskim całkowitym kosztem posiadania (TCO). Zaprojektowany tak, aby przyciągać uwagę odbiorcy obrazami wyświetlanymi na dowolnej powierzchni, EB-U50 zajmuje niewiele miejsca i nie rzuca się w oczy. Może służyć zarówno jako projektor oraz reflektor i idealnie sprawdzi się zainstalowany na witrynach sklepowych, w salonach pokazowych, na wystawach sztuki cyfrowej w celu wyświetlania scenografii, treści komercyjnych, edukacyjnych i biznesowych.

Niewątpliwie największą atrakcją stoiska jest #EpsonVortex - udostępniony zwiedzającym animowany portal 360°, który przenosząc uczestnika w serce wydarzeń, jednocześnie sprawia, że jest on aktywnym obiektem instalacji, a każdy spacer przez EpsonVortex jest wyjątkowy. Epson wykorzystał tu 16 projektorów laserowych EB-L1755U z obiektywami ELPLU03 i unikalną, wielokanałową ścieżką dźwiękową w 4D. Zwiedzający stają się częścią instalacji – osoba przechodząca przez portal jest mapowana za pomocą laserowej matrycy. Powstająca w ten sposób wizualizacja reaguje na każdy ruch człowieka w czasie rzeczywistym, współtworząc nieustannie zmieniający się spektakl.

ilustracjastrzałka

- Jak dotąd to nasza najmocniejsza oferta produktów audiowizualnych, począwszy od najwyższego modelu EB-L30000U, po kompaktowy projektor z funkcją oświetlenia punktowego EB-U50. Nasze portfolio projektorów instalacyjnych jest kompletne i imponujące, dlatego każdy znajdzie w nim coś odpowiedniego do swoich potrzeb - powiedział Jakub Łapiński, Business Account Manager w Epson.

Dodatkowo, na stoisku firmy Brytyjski Teatr Narodowy zaprezentuje premierowe zastosowanie inteligentnych okularów dla osób niesłyszących i niedosłyszących. Wykorzystuje ono technologię rozszerzonej rzeczywistości zastosowaną w okularach Moverio marki Epson do wyświetlania w czasie rzeczywistym transkryptu dialogów spektaklu na soczewkach okularów. Dzięki temu widzowie z wadą słuchu mogą śledzić przebieg akcji, nie odrywając oczu od sceny.

- Rozszerzona rzeczywstość rozwija się bardzo szybko – obecnie coraz więcej zastosowań przechodzi z fazy eksperymentów do faktycznego wykorzystania w codziennym życiu. Nasza współpraca z National Theatre jest tego doskonałym przykładem – dzięki inteligentnym okularom teatr staje się bardziej dostępny dla osób niesłyszących i niedosłyszących. Oczywiście rozwiązanie znajdzie także zastosowanie w wielu innych branżach takich jak handel, służba zdrowia, edukacja, rozrywka, muzea, centra rozrywki - dodaje Jakub Łapiński.

  • Epson na targach ISE 2019 w Amsterdamie - stoisko H90, w hali nr 1

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764