logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson dla multimediów: 15W głośniki ze wzmacniaczem

  PR 03.08.2011, przeczytano 1891 razy
ilustracjastrzałka

Epson ELPSP02 to zgrabne, 15W aktywne (ze wzmacniaczem) głośniki stanowiące doskonałe wyposażenia dodatkowe projektorów zainstalowanych w uczelnianych czy szkolnych salach multimedialnych oraz w mniejszych instalacjach kina domowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-dla-multimediow%3A-15w-glosniki-ze-wzmacniaczem-,13137,artykul.html

Niewielkie wymiary, duża moc i pasmo 80Hz - 20kHz oraz port bass reflex umożliwiają łatwą stała lub tymczasową instalację i uzyskanie bardzo dobrego dźwięku w pomieszczeniach różnej wielkości.

Aktywne głośniki (kolumny głośnikowe) Epson ELPSP02 zaprojektowano tak by mogły być wykorzystywane zarówno w stałych instalacjach jak i w rozwiązaniach mobilnych – mają niewielkie wymiary (156 x 114 x 230mm) i nie są zbyt ciężkie (2,1 + 1,9 kg). Lewa kolumna jest nieco cięższa, bo oprócz 2 głośników – wysoko i nisko tonowego - zawiera wzmacniacz i pokrętła regulacji głośności i balansu oraz wyłącznik. Prawa kolumna zawiera tylko 2 głośniki – wysoko i nisko tonowy.

Parametry techniczne
Pasmo przenoszenia kolumn to 80Hz – 20kHz, moc wyjściowa 15W przy 10% THD, impedancja 8 omów, jeden port bass reflex, wejście zasilania mini jack 3,5mm, RCA (kanał lewy i prawy), mini jack 3,5 mm. Zewnętrzny zasilacz 18V (w zestawie). W komplecie dostarczane są również uchwyty mocujące głośniki, wspornik do zasilacza oraz przewód głośnika.

Sugerowana cena detaliczna głośników ELPSP02 – 510 zł z VAT. Gwarancja 24 miesiące.

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w glo­­balną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.

Wizja środowiskowa 2050 - http://eco.epson.com

Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764