logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson dla multimediów: 15W głośniki ze wzmacniaczem

  PR 03.08.2011, przeczytano 2052 razy
ilustracjastrzałka

Epson ELPSP02 to zgrabne, 15W aktywne (ze wzmacniaczem) głośniki stanowiące doskonałe wyposażenia dodatkowe projektorów zainstalowanych w uczelnianych czy szkolnych salach multimedialnych oraz w mniejszych instalacjach kina domowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-dla-multimediow%3A-15w-glosniki-ze-wzmacniaczem-,13137,artykul.html

Niewielkie wymiary, duża moc i pasmo 80Hz - 20kHz oraz port bass reflex umożliwiają łatwą stała lub tymczasową instalację i uzyskanie bardzo dobrego dźwięku w pomieszczeniach różnej wielkości.

Aktywne głośniki (kolumny głośnikowe) Epson ELPSP02 zaprojektowano tak by mogły być wykorzystywane zarówno w stałych instalacjach jak i w rozwiązaniach mobilnych – mają niewielkie wymiary (156 x 114 x 230mm) i nie są zbyt ciężkie (2,1 + 1,9 kg). Lewa kolumna jest nieco cięższa, bo oprócz 2 głośników – wysoko i nisko tonowego - zawiera wzmacniacz i pokrętła regulacji głośności i balansu oraz wyłącznik. Prawa kolumna zawiera tylko 2 głośniki – wysoko i nisko tonowy.

Parametry techniczne
Pasmo przenoszenia kolumn to 80Hz – 20kHz, moc wyjściowa 15W przy 10% THD, impedancja 8 omów, jeden port bass reflex, wejście zasilania mini jack 3,5mm, RCA (kanał lewy i prawy), mini jack 3,5 mm. Zewnętrzny zasilacz 18V (w zestawie). W komplecie dostarczane są również uchwyty mocujące głośniki, wspornik do zasilacza oraz przewód głośnika.

Sugerowana cena detaliczna głośników ELPSP02 – 510 zł z VAT. Gwarancja 24 miesiące.

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w glo­­balną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.

Wizja środowiskowa 2050 - http://eco.epson.com

Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764