logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson dla multimediów: 15W głośniki ze wzmacniaczem

  PR 03.08.2011, przeczytano 1903 razy
ilustracjastrzałka

Epson ELPSP02 to zgrabne, 15W aktywne (ze wzmacniaczem) głośniki stanowiące doskonałe wyposażenia dodatkowe projektorów zainstalowanych w uczelnianych czy szkolnych salach multimedialnych oraz w mniejszych instalacjach kina domowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-dla-multimediow%3A-15w-glosniki-ze-wzmacniaczem-,13137,artykul.html

Niewielkie wymiary, duża moc i pasmo 80Hz - 20kHz oraz port bass reflex umożliwiają łatwą stała lub tymczasową instalację i uzyskanie bardzo dobrego dźwięku w pomieszczeniach różnej wielkości.

Aktywne głośniki (kolumny głośnikowe) Epson ELPSP02 zaprojektowano tak by mogły być wykorzystywane zarówno w stałych instalacjach jak i w rozwiązaniach mobilnych – mają niewielkie wymiary (156 x 114 x 230mm) i nie są zbyt ciężkie (2,1 + 1,9 kg). Lewa kolumna jest nieco cięższa, bo oprócz 2 głośników – wysoko i nisko tonowego - zawiera wzmacniacz i pokrętła regulacji głośności i balansu oraz wyłącznik. Prawa kolumna zawiera tylko 2 głośniki – wysoko i nisko tonowy.

Parametry techniczne
Pasmo przenoszenia kolumn to 80Hz – 20kHz, moc wyjściowa 15W przy 10% THD, impedancja 8 omów, jeden port bass reflex, wejście zasilania mini jack 3,5mm, RCA (kanał lewy i prawy), mini jack 3,5 mm. Zewnętrzny zasilacz 18V (w zestawie). W komplecie dostarczane są również uchwyty mocujące głośniki, wspornik do zasilacza oraz przewód głośnika.

Sugerowana cena detaliczna głośników ELPSP02 – 510 zł z VAT. Gwarancja 24 miesiące.

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w glo­­balną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.

Wizja środowiskowa 2050 - http://eco.epson.com

Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764