logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson drukuje zdjęcia na Akademickich Mistrzostwach Świata w kolarstwie górskim i szosowym

  PR 10.07.2014, przeczytano 913 razy
ilustracjastrzałka

Do 13 lipca br. w Jeleniej Górze i okolicach będzie można dopingować i fotografować ponad 150 zawodnikom z 25 krajów świata z niemal wszystkich kontynentów, walczącym o laury w Akademickich Mistrzostwach w kolarstwie górskim i szosowym.  

W specjalnym namiocie firmy Epson będzie można bezpłatnie wydrukować zdjęcia 

na fotograficznych drukarkach Epson L800 z systemem ITS - stałego zasilania w atrament.

Zawodnicy i dziennikarze otrzymują codzienny biuletyn informacyjny drukowany na atramentowej drukarce Epson WorkForce 5690. Biuletyn dostępny jest również w wersji elektronicznej na stronie www.cycling2014.com  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-drukuje-zdjecia-na-akademickich-mistrzostwach-swiata-w-kolarstwie-gorskim-i-szosowym,22157,artykul.html

W widowiskowej rywalizacji Akademickich Mistrzostw w kolarstwie górskim i szosowym uczestniczy ponad 150 zawodników z Europy, Afryki, Azji, Ameryki a nawet Oceanii. Jeleniogórskie trasy są wyjątkowo trudne. 

Orientacyjny harmonogram mistrzostw: 

·10 lipca (czwartek) - kolarstwo szosowe – wyścig ze startu wspólnego – Jelenia Góra – Podgórzyn – Sosnówka – Borowice – Podgórzyn (rundy) – meta Jelenia Góra

·12 lipca (sobota) - kolarstwo górskie (XCO) – wyścig indywidualny na czas – Park Paulinum 

·12 lipca (sobota) - dodatkowy wyścig „Jelenia Góra MTB Race” z pulą nagród o wartości niemal 10 tys. zł

·13 lipca (niedziela) - kolarstwo górskie (XCO) – wyścig ze startu wspólnego – Park Paulinum 

W specjalnym namiocie firmy Epson będzie można bezpłatnie wydrukować najciekawsze ujęcia na fotograficznej drukarce Epson L800 wyposażonej w system ITS - stałego zasilania w atrament. 

Epson L800 to 6-kolorowa drukarka dla miłośników fotografii poszukujących urządzenia do drukowania wysokiej jakości zdjęć w niskiej cenie (ok. 16 gr za zdjęcie 10x15 cm bez kosztów papieru). Dzięki systemowi ITS, z jednego napełnienia pojemników wydrukować można ok. 1800 zdjęć formatu 10x15 w jakości lepszej niż z tradycyjnego fotolabu. http://www.epson.pl/pl/pl/viewcon/corporatesite/products/mainunits/overview/11398

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764