logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson i National Geographic zachęcają przedsiębiorców do walki ze zmianami klimatycznymi

  PR 27.05.2021, przeczytano 750 razy
ilustracjastrzałka

Kampania odnosi się do przewidywań naukowców, według których wieczna zmarzlina stopnieje całkowicie do 2100 r., co spowoduje drastyczne zmiany w ekosystemach, podniesienie poziomu oceanów oraz uwolnienie do atmosfery ponad 950 miliardów ton metanu. Epson i National Geographic chcą wspólnie zwiększyć wśród przedsiębiorców świadomość tego, że podejmując właściwe wybory, mają realny wpływ na ograniczenie globalnego ocieplenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-i-national-geographic-zachecaja-przedsiebiorcow-do-walki-ze-zmianami-klimatycznymi,391646,artykul.html

Twarzą kampanii „Obniż temperaturę" jest dr Katey Walter Anthony – badaczka National Geographic, która nadzoruje obserwatoria arktyczne na Alasce i w Rosji, monitorując długofalowy wpływ zmian klimatycznych. Jej pionierskie badania dotyczące ochrony wiecznej zmarzliny są tematem serii filmów, infografik i innych treści online przygotowanych we współpracy z firmą Epson i National Geographic.

Jak mówi dr Anthony: - Arktyka dosłownie topnieje na naszych oczach. Szacujemy, że nawet 10% przewidywanego globalnego ocieplenia w tym stuleciu może pochodzić z rozmarzającej wiecznej zmarzliny, a to ma wpływ na całą Ziemię. Nasze decyzje w pracy i w życiu naprawdę mają znaczenie. Jeśli przedsiębiorstwa i zwykli ludzie będą podejmować mądre decyzje dotyczące stosowanych technologii, wpłynie to pozytywnie również na nasze środowisko.

Oszczędność energii to kluczowy element walki z globalnym ociepleniem, jednak wiele technologii, które są stale wykorzystywane w środowiskach biznesowych, zużywa jej bardzo dużo. Aby temu zaradzić, firma Epson oferuje pionierską serię drukarek wykorzystujących technologię niewymagającą użycia ciepła, które zużywają mniej prądu, wymagają mniej części zamiennych i wywierają mniejszy wpływ na środowisko.

- Zrównoważony rozwój stanowi serce całej naszej działalności w firmie Epson, w związku z czym staramy się nie tylko ograniczyć własny wpływ na środowisko, ale również pomóc naszym klientom zrobić to samo. Mamy nadzieję, że dzięki naszym technologiom wraz z naszymi klientami i partnerami biznesowymi uda nam się przyczynić do rozwiązania światowych problemów dotyczących środowiska - skomentował Yasunori Ogawa, prezes firmy Epson.

Kampania przedstawia pięć kluczowych kroków, które przedsiębiorcy mogą podjąć w ramach walki z topnieniem wiecznej zmarzliny:

  • Obniż temperaturę: Drukarki i inne urządzenia wykorzystywane w biurach mogą emitować duże ilości ciepła. Gdy nadejdzie czas na ich wymianę, przedsiębiorcy powinny zwrócić uwagę na dostępne alternatywy nieemitujące ciepła – każde urządzenie odgrywa swoją rolę w walce z globalnym ociepleniem i pomaga firmie realizować swoje cele ESG.
  • Miej swój wkład w gospodarkę o obiegu zamkniętym: Wytwarzanie produktów – bez względu na to, czy chodzi o meble biurowe, opakowania czy urządzenia elektroniczne – może generować duże ilości ciepła. To samo dotyczy składowania ich na wysypisku. Przedsiębiorcy powinni przy każdej okazji brać pod uwagę pozyskiwanie nowych produktów z obiegu zamkniętego oraz powtórne wprowadzanie do niego już zużytych.
  • Pomyśl o wodzie i odnawialnych źródłach energii: Jak największą część energii niezbędnej do prowadzenia działalności pozyskiwać należy z czystych źródeł odnawialnych, takich jak słońce czy wiatr – paliwa kopalne odgrywają bowiem znaczącą rolę w ocieplaniu się ziemskiej atmosfery. To samo dotyczy podgrzewania i uzdatniania wody – należy więc ją oszczędzać, gdzie tylko możliwe, na przykład poprzez stosowanie czujników wody.
  • Dbaj o zrównoważony rozwój w całym łańcuchu dostaw: Zrównoważony rozwój ma obecnie duże znaczenie dla wszystkich organizacji, a te, które traktują tę kwestię poważnie, w transparentny sposób przedstawiają działania, jakie podejmują w trosce o planetę. Przedsiębiorcy dbający o środowisko powinni dołożyć należytych starań, aby zweryfikować firmy, od których kupują i z którymi współpracują – to od nich zależy, czy ekologiczne wartości obecne będą w całym łańcuchu dostaw.
  • Patrz w przyszłość: W obliczu wyścigu z czasem, którego stawką jest przyszłość naszej planety, nie wystarczy rezygnacja z papieru i wprowadzenie pojemników do segregacji odpadów. Przedsiębiorcy muszą wprowadzać kompleksowe plany osiągnięcia neutralności węglowej, obejmujące różnorodne kwestie: od energii odnawialnej po oszczędzanie wody. Ustalanie ambitnych celów ESG i opracowywanie przejrzystych strategii ich osiągnięcia to niezbędne kroki w walce ze zmianami klimatycznymi. Konieczna jest również transparentność w tej kwestii – klienci jeszcze nigdy nie byli tak wyczuleni na greenwashing!

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764