logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson i Usain Bolt przedłużają współpracę w celu wspólnego promowania w Europie drukowania bez kartridży

  PR 07.09.2022, przeczytano 278 razy

Epson ponownie nawiązuje współpracę z najszybszym sprinterem w historii - Usainem Boltem. Przez kolejnych 12 miesięcy będą wspólnie kontynuować misję popularyzowania druku bez kartridży dla domów i małych firm w całej Europie. Po sukcesie dotychczasowej kampanii, Usain - najszybszy człowiek świata - po raz kolejny zostanie twarzą drukarek EcoTank od Epson w jej nowej odsłonie promującej te ekonomiczne urządzenia. W akcji uwzględnione zostaną także inne światowej klasy produkty Epson, takie jak projektory do kina domowego, profesjonalne drukarki wielkoformatowe, skanery biznesowe czy drukarki etykiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-i-usain-bolt-przedluzaja-wspolprace-w-celu-wspolnego-promowania-w-europie-drukowania-bez-kartridzy,397123,artykul.html

Do tej pory ponad 75 milionów osób w całej Europie zobaczyło Usaina w kampanii promującej EcoTank. Obejmowała ona reklamy telewizyjne, zewnętrzne, online, obecność w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych oraz akcje PR pomagając firmie Epson utrzymać pozycję czołowego światowego dostawcy drukarek z systemem stałego zasilania w atrament. Od momentu premiery w 2010, na całym świecie zostało sprzedanych ponad 70 milionów urządzeń EcoTank. Obecnie aż 8 na 10 drukarek z pojemnikami w Europie to urządzenia wyprodukowane przez Epson

W nowej kampanii, która ruszy w tym miesiącu w Europie i Afryce, zobaczymy ośmiokrotnego złotego medalistę olimpijskiego, Usaina Bolta, w zabawnych reklamach, które będą prezentowane w punktach sprzedaży, online, w mediach społecznościowych, na bilboardach, plakatach itp. W niektórych krajach Bolt pojawi się także w kampanii telewizyjnej - jej start zaplanowano na początek 2023 r.

Usain na swój własny, wyjątkowy sposób zaprezentuje, jak używając drukarek EcoTank firmy Epson można „nalać i pobiec dalej”, drukując przez nawet trzy lata bez kartridżów i problemów1 oszczędzając do 90% kosztów.2 Zamiast kłopotliwych w użyciu materiałów eksploatacyjnych te urządzenia są wyposażone w pojemne butelki, których jeden zestaw może zastąpić nawet 66 kartridży. Dzięki temu użytkownicy domowi i pracownicy małych biur mogą cieszyć się wyjątkowo niskim kosztem wydruku strony.

- Mogłoby się wydawać, że drukarki nie są tak interesujące jak inne urządzenia, jednak Usain potrafi zaprezentować nasze oszczędne rozwiązania do drukowania w wyjątkowo zabawny, unikalny i atrakcyjny sposób – skomentowała współpracę Ewa Pytlak, Lead Marketing Specialist w Epson Europe. - Opinie naszych klientów, a także wspaniałe rezultaty dotychczasowej współpracy potwierdzają, że Usain jest dla nas idealnym partnerem – dzięki niemu coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że drukować można bez skazywania się na ciągłą wymianę kartridżów. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy materiały, które wspólnie stworzyliśmy. Jestem przekonana, że wszystkim się spodobają.

- Tegoroczną kampanię nakręciliśmy w Londynie w ciągu zaledwie 4 dni i chociaż oznaczało to wiele ciężkiej pracy, to w tym czasie udało mi się zrobić mnóstwo rzeczy – latałem na magicznym dywanie, wychodziłem spod kanap, ćwiczyłem jogę, gotowałem, i żonglowałem - w tym także butelkami. Wszystko niedługo zobaczycie, ale już teraz szczerze mogę powiedzieć, że drukowanie jeszcze nigdy nie było takie wesołe - powiedział Usain Bolt.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

1) Na podstawie liczby wydrukowanych stron wynoszącej 100 na miesiąc i najniższej wydajności uzyskanej z pierwszego zestawu atramentów.
2) Średnia oszczędność na koszcie wydruku strony oraz średnia liczba kartridży wymaganych do wydrukowania takiej samej liczby stron jak za pomocą butelek z atramentem EcoTank „102” i „104”. Porównanie średniej wydajności (wydruki A4 ISO/IEC 24711) butelek EcoTank „102” i „104” oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych używanych w 50 najlepiej sprzedających się drukarkach z kartridżami (zgodnie z danymi panelowymi rynku dotyczącymi atramentowych urządzeń drukujących oraz punktów sprzedaży kartridży atramentowych, które zostały zgromadzone przez GfK w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoszech w okresie od kwietnia 2019 r. do marca 2020 r.).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawskie kawiarnie coraz częściej korzystają z potencjału neonów LED od Ledon Design, by wyróżnić swoje lokale na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów. Dzięki nowoczesnej technologii i szerokim możliwościom personalizacji, neon na ścianę staje się nie tylko efektownym elementem dekoracyjnym, ale również skutecznym narzędziem...
Agencja kreatywna Amooco nawiązała strategiczną współpracę z marką Tefal, znanym producentem sprzętów domowych i kuchennych. Celem tej kooperacji jest tworzenie efektywnych kampanii marketingowych, które wspierają sprzedaż oraz angażują konsumentów w okresie przedświątecznym.
Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764