logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson na 33 Warszawskim Festiwalu Filmowym

  PR 25.09.2017, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

Podczas czołowej imprezy filmowej w Polsce w dniach 13-22 października 2017 firma Epson zapewni projektory 3LCD i zaplecze druku biletów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-na-33-warszawskim-festiwalu-filmowym,33855,artykul.html

13 października po raz 33 startuje Warszawski Festiwal Filmowy. Na imprezie zaprezentowanych zostanie kilkaset filmów z czołówki światowego kina, w tym premiery światowe, europejskie i filmy prezentowane po raz pierwszy w Polsce.

Podobnie jak w poprzednich latach, Epson jest technologicznym partnerem WFF i na potrzeby festiwalowych projekcji dostarcza projektory 3LCD, pozwalając cieszyć się doskonałą jakością obrazu, zapewnianą m.in. dzięki równemu natężeniu światła kolorowego i białego. Z kolei wszystkie bilety wstępu na festiwalowe seanse filmowe drukowane będą na kolorowych atramentowych drukarkach do etykiet i paragonów Epson ColorWorks C3500.

- W firmie Epson skupiamy się na zapewnianiu i opracowywaniu najnowszych technologii natomiast nie jest to celem samym w sobie - istotne jest by służyły jako środek zmieniania na lepsze środowiska pracy, życia codziennego i rozrywki. Doskonałym przykładem na to jak wyglądać powinna synergia sztuki i technologii jest nasze konsekwentne, wieloletnie wsparcie podczas Warszawskiego Festiwalu Filmowego. – mówi Ewa Pytlak Marketing Coordinator Poland & Baltics w Epson. – Widzów ucieszą wrażenia artystyczne dzięki doskonałym obrazom z projektorów 3LCD, zaś w logistyce festiwalu pracowników WFF wspomogą nasze atramentowe drukarki biletów.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764