logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson na Liście A organizacji CDP

  PR 16.01.2021, przeczytano 385 razy

Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-na-liscie-a-organizacji-cdp,389860,artykul.html

Epson po raz pierwszy znalazł się na prestiżowej Liście A – jej autorzy docenili fakt, że firma jest liderem w przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym i ochronie bezpieczeństwa wody. Jest to tworzone przez CDP (Carbon Disclosure Project) – organizację non-profit o zasięgu światowym – zestawienie korporacji kierujących się w działalności zasadami zrównoważonego rozwoju. CDP jest charytatywną organizacją niekomercyjną, która prowadzi globalny system udostępniania informacji dla inwestorów, firm, miast, stanów i regionów, pomagając im w zarządzaniu i zrozumieniu wpływu ich działań na środowisko.

Dla światowej gospodarki CDP wyznacza złoty standard sprawozdawczości na temat środowiska, ponieważ dysponuje najobszerniejszym zestawem danych dotyczących działań przedsiębiorstw i miast. Do oceny przedsiębiorstw CDP stosuje szczegółową i niezależną metodologię, przyznając punktację od A do D – na podstawie kompleksowości ujawniania, świadomości zagrożeń środowiskowych i zarządzania nimi oraz prezentowanie w działaniu najlepszych praktyk związanych z przywództwem środowiskowym, takich jak ustalanie ambitnych i istotnych celów. Epson w pełni rozumie znaczenie działań środowiskowych i przejrzystości procesu decyzyjnego, wymaganych przez CDP, i nieustannie dokłada starań, aby zmniejszyć wpływ na środowisko, zgodnie ze swoją długoterminową polityką.

Jak powiedział Henning Ohlsson, Director of CSR w Epson Europe: - Dla firmy Epson jest to istotny i znaczący certyfikat. Znalezienie się na liście CDP pomaga nam odnaleźć nowe możliwości działań w zakresie ochrony klimatu i środowiska, których wymagają nasi inwestorzy i klienci na całym świecie. Spośród 5800 ocenianych w 2020 roku CDP firm, Epson jest jedną z nielicznych, które uzyskały podwójne oznaczenie A. Ta prestiżowa lista stanowi mocny sygnał dla naszych klientów poszukujących produktów i usług przyjaznych dla środowiska, a także dla naszych partnerów biznesowych i inwestorów.

Epson dąży do osiągnięcia opracowanej przez siebie Wizji Środowiskowej 2050. Wykorzystuje skuteczne, funkcjonalne i precyzyjne technologie, podejmując dynamiczne działania w celu zmniejszenia wpływu swoich produktów i operacji biznesowych na środowisko w każdym miejscu łańcucha wartości. W październiku 2019 roku firma potwierdziła przyjęcie zaleceń Task Force on Climate-related Financial Disclosures (TCFD) i uważa, że obecność na liście A jest wynikiem ścisłego przestrzegania wymogów CDP dotyczących zaleceń TCFD.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764