logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson na Liście A organizacji CDP

  PR 16.01.2021, przeczytano 384 razy

Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-na-liscie-a-organizacji-cdp,389860,artykul.html

Epson po raz pierwszy znalazł się na prestiżowej Liście A – jej autorzy docenili fakt, że firma jest liderem w przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym i ochronie bezpieczeństwa wody. Jest to tworzone przez CDP (Carbon Disclosure Project) – organizację non-profit o zasięgu światowym – zestawienie korporacji kierujących się w działalności zasadami zrównoważonego rozwoju. CDP jest charytatywną organizacją niekomercyjną, która prowadzi globalny system udostępniania informacji dla inwestorów, firm, miast, stanów i regionów, pomagając im w zarządzaniu i zrozumieniu wpływu ich działań na środowisko.

Dla światowej gospodarki CDP wyznacza złoty standard sprawozdawczości na temat środowiska, ponieważ dysponuje najobszerniejszym zestawem danych dotyczących działań przedsiębiorstw i miast. Do oceny przedsiębiorstw CDP stosuje szczegółową i niezależną metodologię, przyznając punktację od A do D – na podstawie kompleksowości ujawniania, świadomości zagrożeń środowiskowych i zarządzania nimi oraz prezentowanie w działaniu najlepszych praktyk związanych z przywództwem środowiskowym, takich jak ustalanie ambitnych i istotnych celów. Epson w pełni rozumie znaczenie działań środowiskowych i przejrzystości procesu decyzyjnego, wymaganych przez CDP, i nieustannie dokłada starań, aby zmniejszyć wpływ na środowisko, zgodnie ze swoją długoterminową polityką.

Jak powiedział Henning Ohlsson, Director of CSR w Epson Europe: - Dla firmy Epson jest to istotny i znaczący certyfikat. Znalezienie się na liście CDP pomaga nam odnaleźć nowe możliwości działań w zakresie ochrony klimatu i środowiska, których wymagają nasi inwestorzy i klienci na całym świecie. Spośród 5800 ocenianych w 2020 roku CDP firm, Epson jest jedną z nielicznych, które uzyskały podwójne oznaczenie A. Ta prestiżowa lista stanowi mocny sygnał dla naszych klientów poszukujących produktów i usług przyjaznych dla środowiska, a także dla naszych partnerów biznesowych i inwestorów.

Epson dąży do osiągnięcia opracowanej przez siebie Wizji Środowiskowej 2050. Wykorzystuje skuteczne, funkcjonalne i precyzyjne technologie, podejmując dynamiczne działania w celu zmniejszenia wpływu swoich produktów i operacji biznesowych na środowisko w każdym miejscu łańcucha wartości. W październiku 2019 roku firma potwierdziła przyjęcie zaleceń Task Force on Climate-related Financial Disclosures (TCFD) i uważa, że obecność na liście A jest wynikiem ścisłego przestrzegania wymogów CDP dotyczących zaleceń TCFD.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764